BMW E21 1980r by PERLIK - str. 15 1,8is turbo

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bartpa
Turbo-Team
Posty: 91
Rejestracja: 22 gru 2009, o 20:41
Imię: bartek
lokalizacja: małopolska

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: bartpa »

perlik pisze:
bartpa pisze:niezle m112 bedziesz dmuchal 2,9 :heh: dobrze bys wlozyl jeszcze dv -stworzy ci uklad by-pass
To eaton m90 a nad dv pomyślę.



To nie jest m90 :!:
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: perlik »

korona pisze:Pokrywa rozrządu i wyspawany dolot aż wołają o pomstę, tyle się napracowałeś, jak dotąd jest OK, a tu takie kwiatki :dry: koniecznie to popraw. Kilka kolan z nierdzewki to parędziesiąt złotych, pokrywę wystarczy wyczyścić i polakierować a efekt już będzie całkiem inny. Nie odpuszczaj z jakością tylko dlatego że ci się śpieszy wyjechać.
Co do zegarów - pierwszy to zegar elektroniczny na silniczku krokowym, ma w komplecie map-sensor a po przekręceniu stacyjki wskazówka robi piękne "open ceremony". Drugi to zwykły analogowy zegar, wyglądem przypominający odpustowy gadżet.
Takie wypowiedzi to ja lubie :cool2: a wiec Adamie rura od dolotu idzie WON i zamawiam zaraz kolanka silikonowe i to poprawiam, dzieki za motywację i wyprowadzenie na dobrą drogę. Osłona rozrządu to wiem że jest porażką, założyłem ją tylko do przymiarek. Na dniach niosę pare gratów do piaskowania to ona też tam bedzie.

Odpustów nie lubię za bardzo wiec wiem jaki zegar zamówię.
bartpa pisze:
perlik pisze:
bartpa pisze:niezle m112 bedziesz dmuchal 2,9 :heh: dobrze bys wlozyl jeszcze dv -stworzy ci uklad by-pass
To eaton m90 a nad dv pomyślę.
To nie jest m90 :!:
Co ty z tym m112 :śmiech: kompresor ten siedział w jaguarze x308 4.0 no i ja obstawiam że to m90, a Ty bartpa co sugerujesz ?
BMW e28
sputnik
User
Posty: 21
Rejestracja: 20 maja 2010, o 22:18
Imię: Kuba
lokalizacja: Wrocław

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: sputnik »

Obrazek m112 wygląda tak
quattro ist fur sissies
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: perlik »

:blink2: lece wyjmować swojego eatonka i pomierzę wszystkie otwory i sprawdzę w tedy co to za diabełek z niego bo coś podejrzanie sie robi.
BMW e28
Awatar użytkownika
bartpa
Turbo-Team
Posty: 91
Rejestracja: 22 gru 2009, o 20:41
Imię: bartek
lokalizacja: małopolska

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: bartpa »

Co ty z tym m112 :śmiech: kompresor ten siedział w jaguarze x308 4.0 no i ja obstawiam że to m90, a Ty bartpa co sugerujesz ?[/quote]

NIc nie sugeruje ,po prostu bedzie ogien :śmiech:
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: perlik »

Chciałem kupić surge tanka ale Michał mi wytłumaczył co i jak i jakiegoś dzisiaj ulepiłem :cool2:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
wspawałem rozpórkę na tył
Obrazek
Obrazek
Obrazek
NO i poleciałem na zakłady żeby mi wypiaskowali pokrywe zaworów, jutro podkładzik i kolorek :cool2:
Obrazek

Zamówiłem dzisiaj kolanka do dolotu i pompę paliwa. Ale jeszcze elektryka do ogarnięcia a to jak narazie jest czarną magią dla mnie
BMW e28
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: Blacha »

Ten zbiorniczek paliwa co siedzie w bagażniku to z jakiego auta? Widze że przyjazny do montażu.
Ten zbiorniczek pośredni nie za wysoki? Jak szukałem po sieci takich elementów to wszystkie miały w granicach 2-2,5 lita pojemności.
W końcu jaki masz ten kompresor? Bartpa miał racje? to M112?
Jeśli tak ciekaw jestem jak to się zgra z M50 :ok:
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: tdserek »

kompressor niezla locha:D mysle ze m90 spokojnie by styknal:D ale widze ze tutaj jakis zapas:D
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: perlik »

Blacha pisze:Ten zbiorniczek paliwa co siedzie w bagażniku to z jakiego auta? Widze że przyjazny do montażu.
Ten zbiorniczek pośredni nie za wysoki? Jak szukałem po sieci takich elementów to wszystkie miały w granicach 2-2,5 lita pojemności.
W końcu jaki masz ten kompresor? Bartpa miał racje? to M112?
Jeśli tak ciekaw jestem jak to się zgra z M50 :ok:
Zbiornik paliwka jest z trabancika 30L :cool2: a pośredni ma pojemność ok 2.3 L
Co do kompresora to z moich danych wynika że to m90 ale musze go wyjąć i pomierzyć tu i tam to wtedy bede miał pewność na 100 % jaki to model.
BMW e28
Awatar użytkownika
bartpa
Turbo-Team
Posty: 91
Rejestracja: 22 gru 2009, o 20:41
Imię: bartek
lokalizacja: małopolska

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: bartpa »

perlik pisze:
Blacha pisze: W końcu jaki masz ten kompresor? Bartpa miał racje? to M112?
Jeśli tak ciekaw jestem jak to się zgra z M50 :ok:

Co do kompresora to z moich danych wynika że to m90 ale musze go wyjąć i pomierzyć tu i tam to wtedy bede miał pewność na 100 % jaki to model.
LIcz i mierz chopak zanim odpalisz fure bo sie mozesz mocno zdziwic :heh:

M112 przy maksymalnym wydatku(700cfm) pobiera 60km(0,8bara) , przy twoim ukladzie dolotowym ta wartosc bedzie na pewno wyzsza - 60 km + osprzet na pasku 5 pk to nie jest dobry pomysl
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: perlik »

ogarnołem dolot prawie do końca, zostało tylko dorobić flanszę pod kolektor dolotowy.
już nic nie spawałem i nie modziłem kupiłem kolanka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
to lepiej wygląda niż moje spawy :cool2:
Obrazek
dzielny braciszek dokręca pokrywe zaworów, wypiaskowaną i pomalowaną na biało.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na razie tyle :cool2:

Edit:
Jakiej średnicy ma być wydech, 2.5 czy 3 cale ? Ma być to jedna rura i do tego tłumik środkowy i końcowy.
BMW e28
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: DOHC »

no teraz to wyglada super
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: korona »

No 1 klasa :heh: widać coraz bliżej końca budowy. Powiedz do czego służy to coś przykręcone do pompy wody?
www.turboBMW.pl
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: perlik »

korona pisze:No 1 klasa :heh: widać coraz bliżej końca budowy. Powiedz do czego służy to coś przykręcone do pompy wody?
Te coś było założone tylko na sztuke, przykręcałem do tego wiatrak chłodnicy by zobaczyć jak z miejscem stoję.
BMW e28
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: mcgiver »

odpalałes to już ?
ODPOWIEDZ