korona pisze:Pokrywa rozrządu i wyspawany dolot aż wołają o pomstę, tyle się napracowałeś, jak dotąd jest OK, a tu takie kwiatki koniecznie to popraw. Kilka kolan z nierdzewki to parędziesiąt złotych, pokrywę wystarczy wyczyścić i polakierować a efekt już będzie całkiem inny. Nie odpuszczaj z jakością tylko dlatego że ci się śpieszy wyjechać.
Co do zegarów - pierwszy to zegar elektroniczny na silniczku krokowym, ma w komplecie map-sensor a po przekręceniu stacyjki wskazówka robi piękne "open ceremony". Drugi to zwykły analogowy zegar, wyglądem przypominający odpustowy gadżet.
Takie wypowiedzi to ja lubie a wiec Adamie rura od dolotu idzie WON i zamawiam zaraz kolanka silikonowe i to poprawiam, dzieki za motywację i wyprowadzenie na dobrą drogę. Osłona rozrządu to wiem że jest porażką, założyłem ją tylko do przymiarek. Na dniach niosę pare gratów do piaskowania to ona też tam bedzie.
Odpustów nie lubię za bardzo wiec wiem jaki zegar zamówię.
bartpa pisze:
perlik pisze:
bartpa pisze:niezle m112 bedziesz dmuchal 2,9 dobrze bys wlozyl jeszcze dv -stworzy ci uklad by-pass
To eaton m90 a nad dv pomyślę. To nie jest m90
Co ty z tym m112 kompresor ten siedział w jaguarze x308 4.0 no i ja obstawiam że to m90, a Ty bartpa co sugerujesz ?
Chciałem kupić surge tanka ale Michał mi wytłumaczył co i jak i jakiegoś dzisiaj ulepiłem
wspawałem rozpórkę na tył
NO i poleciałem na zakłady żeby mi wypiaskowali pokrywe zaworów, jutro podkładzik i kolorek
Zamówiłem dzisiaj kolanka do dolotu i pompę paliwa. Ale jeszcze elektryka do ogarnięcia a to jak narazie jest czarną magią dla mnie
Ten zbiorniczek paliwa co siedzie w bagażniku to z jakiego auta? Widze że przyjazny do montażu.
Ten zbiorniczek pośredni nie za wysoki? Jak szukałem po sieci takich elementów to wszystkie miały w granicach 2-2,5 lita pojemności.
W końcu jaki masz ten kompresor? Bartpa miał racje? to M112?
Jeśli tak ciekaw jestem jak to się zgra z M50
Blacha pisze:Ten zbiorniczek paliwa co siedzie w bagażniku to z jakiego auta? Widze że przyjazny do montażu.
Ten zbiorniczek pośredni nie za wysoki? Jak szukałem po sieci takich elementów to wszystkie miały w granicach 2-2,5 lita pojemności.
W końcu jaki masz ten kompresor? Bartpa miał racje? to M112?
Jeśli tak ciekaw jestem jak to się zgra z M50
Zbiornik paliwka jest z trabancika 30L a pośredni ma pojemność ok 2.3 L
Co do kompresora to z moich danych wynika że to m90 ale musze go wyjąć i pomierzyć tu i tam to wtedy bede miał pewność na 100 % jaki to model.
Blacha pisze:
W końcu jaki masz ten kompresor? Bartpa miał racje? to M112?
Jeśli tak ciekaw jestem jak to się zgra z M50
Co do kompresora to z moich danych wynika że to m90 ale musze go wyjąć i pomierzyć tu i tam to wtedy bede miał pewność na 100 % jaki to model.
LIcz i mierz chopak zanim odpalisz fure bo sie mozesz mocno zdziwic
M112 przy maksymalnym wydatku(700cfm) pobiera 60km(0,8bara) , przy twoim ukladzie dolotowym ta wartosc bedzie na pewno wyzsza - 60 km + osprzet na pasku 5 pk to nie jest dobry pomysl
ogarnołem dolot prawie do końca, zostało tylko dorobić flanszę pod kolektor dolotowy.
już nic nie spawałem i nie modziłem kupiłem kolanka
to lepiej wygląda niż moje spawy
dzielny braciszek dokręca pokrywe zaworów, wypiaskowaną i pomalowaną na biało.
Na razie tyle
Edit:
Jakiej średnicy ma być wydech, 2.5 czy 3 cale ? Ma być to jedna rura i do tego tłumik środkowy i końcowy.