BMW E21 1980r by PERLIK - str. 15 1,8is turbo

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
artix
User
Posty: 42
Rejestracja: 30 paź 2009, o 20:39
Imię: Artur
lokalizacja: Sweden
Lokalizacja: Malmö Szwecja

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: artix »

To fakt , mcgiver zauwazyl istotna sprawe .

Chcac uniknac tych problemow moglbys poprostu zrobic bude i zalozyc ja na osobna rame ktora przygotowal bys osobno pos wybrany setup.
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: perlik »

Na razie idę dalej z robotą, jak sie okaże poważna bieda to wtedy będe się martwił i myślał nad przeróbkami.
BMW e28
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: perlik »

Auto stoi na kołach i tak po wstępnych pomiarach jest narazie dobrze.Parę fotek.
Zawias przód, Ława e30, wahacze e30, magiel e36,, mcpersony e36
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zawias tył, ława e30, wachacze e34, amorki e21, hamulce e38 3.0
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Most miał być z e30, miał bo jak widać na fotkach wyspawałem odwrotnie belkę, tzn. mocowania mostu wyszły do góry nogami. Troszkę mnie to zdenerwowało ale cóż głupota nie boli podobno, kontówka w ruch i jazda . Jak przerabiać mocowania to pod e36.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
To było logiczne że nie wejdzie tak łatwo :lol:
Obrazek
a z dołu wygląda tak
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Na razie styknie 8-)
BMW e28
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: g-rad »

Panowie jak będziecie chcieli sprzedać swoje usługi to chętnie zleciłbym Wam zrobienie takiego e21 dla mnie ;) Przynajmniej jeżeli chodzi o blacharkę.
Widzę, że się nie obijacie. Takie postępy w tak krótkim czasie.
Wielu "tunerów" mogło by od was się uczyć, szczególnie jeżeli chodzi innowacyjność i lekkość przy wprowadzaniu zmian :hammer:

Celowo napisałem w liczbie mnogiej, bo nie uwierzę że jeden człowiek odwalił tyle roboty w pojedynkę.

Dostałem info, że oni boją się o swoją posadę:
Obrazek
:D :D
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: korona »

Na razie 1 klasa, podoba mi się i pomysł i bezkompromisowe wykonanie, jak trzeba ciąć i spawać by lepiej jeździło to tak się robi :ok: brawo. Ciekawe jaki silnik zagości, bo że doładowany to mam nadzieję oczywista sprawa.
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: Michał_Małecki »

Mega seksownie, powodzenia! A może jednak skusisz się na mój silniczek? :heh:
Maleckis Motorsport
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: perlik »

Dzięki bardzo panowie za pochwały :heh:
Przy całej robocie pomaga mi mój brat Kamil, tak więc dzieki młody. Prace nad e21 trwają już jakiś czas, staram się spędzać tyle czasu w garażu ile to możliwe, chociaż rekin niedługo pójdzie na jakiś czas do odstawienia bo zacznę (mam taką nadzieję przynajmniej) rozbudowę domu ale jak już zacząłem to i skończę.
Dzisiaj obsylikonowałem wszystkie spawane blachy i rozwałkowałem nadkola z tyłu, jutro może trochę zaczne kitować no i na dniach w podkład, później elektryka, środek i na koniec silnik !
A ! potrzebuje tłoki z m43b19 :wink2:
BMW e28
jendrek e-30
User
Posty: 54
Rejestracja: 25 paź 2009, o 16:34
Imię: Andrzej
lokalizacja: Ożarów Maz

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: jendrek e-30 »

Piękna robota BRAWO :clap: widziałem kilka rekinów z m30 jeździły zacnie ale takie poturbowane w granicach 350km i 500nm to ten rekin fruwał by jak bolid F1, rekiny są kozackie a jedyna słuszna droga do zrobienia rekina jest taka jaką wy obraliście bo na pewno będzie ok, w reksah lubiły się powyrywać belki, pięknie będzie ja mam tak w myślach e30 w wąskiej lampie, od a do z. Powodzonka panowie



POZDRAWIAM :ph34r:
Mechanika ? swapy - modyfikacje - zawieszenia i silników - oraz naprawy bieżące i główne
Nie tylko BMW 602-75-20-18
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: perlik »

Kolejne fotki z prac.
Klatka, przeznaczenie ? hmmm szczerze bo chciałem mieć klatkę, a czy jest mi się przyda czy nie to nie wiem, uspawałem :cool2:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Nie mam fotek zastrzałów przednich kielichów, klatkę zrobiłem w dzień czasu, praca była bardzo przyjemna :heh: Moje spawy nie są zbyt piękne, migomat kupiłem specjalnie do spawania rekina i to na nim się praktycznie uczę spawać, mam nadzieje że się nie rozejdzie :lol:
BMW e28
Awatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Turbo-Team
Posty: 735
Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
Imię: Grzesiek
lokalizacja: B-stok
Lokalizacja: B-stok

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: Grzesi(E30)k »

Nie dygaj jednym z moich pierwszych doświadczeń przy spawaniu MIGiem było przyspawanie tulei z gwintem do lagi E30 czyli dość ważny element ,a nadal trzyma :P
-chałturnik-
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: perlik »

Panowie mam pytanko :heh:
Czy rura kwasówka 60.3 mm x 2.6mm nada się na układ dolotowy ? Mam możliwość kupna jej w miarę dobrej cenie i temu pytam.
AA ! silnik będzie zasilony "jakimś eatonkiem :ph34r: "
BMW e28
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: forti »

Nada sie tylko ze ta scianko za gruba jest(duza waga). No chyba ze bedziesz samochod na tym wydechu podnosil to moze byc tak solidna.


Ups chyba jestem zmeczony ;)
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: g-rad »

jemu chodziło o układ dolotowy - tutaj powinien wypowiedzieć się szpec od kompresorów.
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: perlik »

Pytam temu czy się nada bo metr takiej kwasówki (60.3x 2.9)kosztuje 15 zł a 60.3x1.6 kosztuje 38 zł, taniej nie znalazłem (może ktoś z was ma taniej ?). I jak to jest z tymi złączkami silikonowymi, różnica w cenie jest duża (miedzy firmowymi a nie) te nie firmowe opłaca się kupić ? Chłop sprzedaje 1metr za 120 zł (co myślicie o takiej cenie ?)
A tak w ogóle to dolot 60mm do jakich doładowań się nadaje? nada się pod eatona m62, m90 lub m112 :cool2: ?
No dobrze by było żeby się wypowiedział jakiś spec od kompresorów bo na dniach chciałbym coś zacząć dłubać z dolotem.

A tak przy okazji parte fotek z ostatnich prac.
skrzynia się nie mieściła więc tu sie ucieło a tam dospawało i siedzi.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Łapy silnika
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Nadkola z tyłu trochę poszerzyłem przy okazji
Obrazek
Obrazek
I takie małe co nie co z komory silnika.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
BMW e28
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: E21 1980r BY PERLIK

Post autor: elmo0104 »

Ja bym dospawał jakiś płaskownik do tych łap wzdłuż płaskownika który masz ale pod kątem 90* tak żeby w przekoju było "T". Duużo pracy jeszcze:D ale super, nie ukrywam że też śledze temacik. Imponujesz:D!
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
ODPOWIEDZ