
Pozdrawiam i myślę że ten holset zrobi ze swistaka dzikusa jeszcze większego niż była .
W tych 2 1JZ'etach, które podałem jako przykłady, były takie same kolektory - chińskie rurowe na twinscrollu. U siebie wykorzystałem seryjne kolektory wydechowe i do nich dorobiliśmy przejście na flansze twinscroll Holseta oraz wyjście na zewnętrzny wastegate. Muszla wydechowa jest z wersji z wewn. zaworem, ale został zaspawany. Po WG uśmiechnąłem się do Mrówczana.DOHC pisze:a kolektory wydechowe są takie same ? Nie widziałem takiego z jza czy dorobiłeś jakąś przejściówkę pod holseta do orginalnego kolektora ? wykorzystujesz oryginalny WG ? (nie wydaje mi się bo chyba byś nie dał rady takiego małego boostu utrzymać ) . Ja chce zamontować hx35 do 2.3 4 cyl i tematem pobudzania go jak najwcześniej do życia sie żywo interesuje . Do EBC dorzuciłbym jeszcze kolektor na twinscrollu , osobne na każdy scroll , regulowane kółka .
Ostatnio niemal codziennie dni spędzam właśnie strojąc wszystko co się daDOHC pisze:O korektach w mapach zapłonu/paliwa nie wspominam nawet bo to Ty wystroiłeś dziesiątki fur![]()
Pozdrawiam i myślę że ten holset zrobi ze swistaka dzikusa jeszcze większego niż była .
Ten zaworek MAC to właśnie takie coś jak N75 tylko, że działa lepiej/pewniej. Po co męczyć się z doborem sprężyny skoro właśnie to mogę osiągnąc klikając w mapy Ecumastera sterując zaworkiem?. pisze:te wasze zaworki to cos jak elektrozawor z vaga n75? , wiesz, mozesz przeciez tak dobrac sprezyne do wg ze otworzy ci go bardzo krotko przed tym boostem ktory ma byc osiagniety ..
nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczeMichał_Małecki pisze:Ostatnio niemal codziennie dni spędzam właśnie strojąc wszystko co się daDOHC pisze:O korektach w mapach zapłonu/paliwa nie wspominam nawet bo to Ty wystroiłeś dziesiątki fur![]()
Pozdrawiam i myślę że ten holset zrobi ze swistaka dzikusa jeszcze większego niż była .![]()
Pozdrawiam,
Michał.
uwazam ze moze to by pomoglo michalowi bo pisal ze ma org , a to chyba bez twinscroola kolektor?
Nawet nie wiedziałem, że miałeś u siebie elektrozaworek N75. Ty masz boost controller jakis zewnętrzny czy po prostu masz na myśli MBC? Zaworek, o którym wspominałem, to po prostu takie coś jak N75, z tą różnicą, że działa konkretnie i spokojnie możesz go używać przy większych doładowaniach. Wsadziliśmy go również do M3 Turbo Marcina_Os'a - tam też robi robotę. Z zawodów zdjęć w tym roku raczej już nie będzie. Teraz zbliżają się zawody we Wrocławiu, ale niestety nie będę mógł na nich być. Odbywają się w piątek/sobotę, a ja w piątek mam egzamin, który mnie ominął jak leżałem w szpitalu. Zawody w Poznaniu odwołali i przenieśli jest do Białej Podlaskiej, więc też odpada. Reszta jest taki kawał ode mnie, że prawdę mówiąc szkoda mi kasy na transport świstaka, aby pokacić sobie 2 dni. Nie mówię nie, ale zobaczymy. pisze:Michal: tak chcialem zapytacz cy to to samo co n75 ktorego mialem u siebie chwilowo - ale mam przeciez boost controler.
mam rozumiec nie zawiesza sie powyzej 1,5 bara?
i pisz lepiej kiedy beda jakies fotki z zawodow (koniecznie w japonkach)
Dużo brakuje? Zawsze można zrobić armagedon młotkami...pro-car pisze:chłodnica od e34 nie wejdzie między podłużnice e36
To jest właśnie zaworek MAC, co AEM daje do swoich standalone'ów. To ten, o którym ciągle pisze. pisze:ja ci chyba nawet pisalem o tym n75 jakis czas temu ze tak dziala super w mapie ...
a ja mam to cos, byl swego czasu do sprzedania
jak widzisz elektrozawor , tak samo moge go podlaczyc pod deta ... ale lepiej miec pokretlo i pare innych opcji
Okej. Jakbyś był na tyle uprzejmy, to zmierz mi proszę ile brakuje.pro-car pisze:chodzi o chłodnice z e34 m50b25 z klimą