Cieszę sie że auto w końcu jeździ, ty pewnie bardziej po długiej walce z autem. Wpadnij do mnie kiedyś, szkoda że w weekend pada można by skoczyć w niedzielę do Rydułtów razem w 4 doładowane BMW z Tomkiem i Grzegorzem
E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara pierwsze: 393KM 504nM stage 1
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
Kto w końcu ogarnął ci elektronikę do końca? Czyżby firma specjalizująca się w VW?
Cieszę sie że auto w końcu jeździ, ty pewnie bardziej po długiej walce z autem. Wpadnij do mnie kiedyś, szkoda że w weekend pada można by skoczyć w niedzielę do Rydułtów razem w 4 doładowane BMW z Tomkiem i Grzegorzem
Cieszę sie że auto w końcu jeździ, ty pewnie bardziej po długiej walce z autem. Wpadnij do mnie kiedyś, szkoda że w weekend pada można by skoczyć w niedzielę do Rydułtów razem w 4 doładowane BMW z Tomkiem i Grzegorzem
www.turboBMW.pl
-
DOHC
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
Nie wolałbyś dłuższego dyfra z takim niutkiem ?
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
adam, strojeniem zajal sie mistrz polski fwd golf 3 vr6 600hp , super gosc Lukasz z imielina, megasquit, smt, det, vems ... ogarnia wszystko
ogolnie tez cos sie nauczylem
co do zlotu bmw turbo -> jade na 101% jak nie bedzie padac
edit:
urwalem pol oske znow, przez wlasnie te telepanie jestem pewien, i faktycznie ruszanie z 2 biegu lepiej jest ale wtedy wlasnie urwalem. WYsoki niut z dolu pogarsza tylko sytuacje zeby tym czyms ruszyc normalnie. Ogolnie mam jeszcze jedna pol oske(15zl heh) i zaloze mniejsze felgi te 10cali i 245 powodoje ze strasznie tlucze, te felgi sa dobre dla lansu.
co do mocy ... przez to ze totalnie nie potrafie ruszac i telepie mi wszystkiim na starcie od s4 (seryjne pelne) dostalem ok 4 dlugosci na starcie a pozniej i tak go zlapalem na cwiartke. z jazdy 2 bieg 40km/h -> s4 jest bez wlotu kazda sekunda to ostry przeciag i audi zostaje daleko w tyle, no ale wiadomo 1700kg? i 280koni to chyba jednak nie tak klasa? (jakie czasy robi seryjne s4 2000rok na cwiartke?)
na oko mysle ze u mnie jest rowniez te 280km ale nM z dolu jest potezny, waga 1280kg .
http://www.youtube.com/watch?v=Fq1eAj8usso" onclick="window.open(this.href);return false;
vs s4
http://www.youtube.com/watch?v=stcp2T7zmGQ" onclick="window.open(this.href);return false;
przejazd
http://www.youtube.com/watch?v=_yd8aa8El_U" onclick="window.open(this.href);return false;
2 bieg , 3tys ~ rpm start.
pozdrawiam
co do zlotu bmw turbo -> jade na 101% jak nie bedzie padac
edit:
urwalem pol oske znow, przez wlasnie te telepanie jestem pewien, i faktycznie ruszanie z 2 biegu lepiej jest ale wtedy wlasnie urwalem. WYsoki niut z dolu pogarsza tylko sytuacje zeby tym czyms ruszyc normalnie. Ogolnie mam jeszcze jedna pol oske(15zl heh) i zaloze mniejsze felgi te 10cali i 245 powodoje ze strasznie tlucze, te felgi sa dobre dla lansu.
co do mocy ... przez to ze totalnie nie potrafie ruszac i telepie mi wszystkiim na starcie od s4 (seryjne pelne) dostalem ok 4 dlugosci na starcie a pozniej i tak go zlapalem na cwiartke. z jazdy 2 bieg 40km/h -> s4 jest bez wlotu kazda sekunda to ostry przeciag i audi zostaje daleko w tyle, no ale wiadomo 1700kg? i 280koni to chyba jednak nie tak klasa? (jakie czasy robi seryjne s4 2000rok na cwiartke?)
na oko mysle ze u mnie jest rowniez te 280km ale nM z dolu jest potezny, waga 1280kg .
http://www.youtube.com/watch?v=Fq1eAj8usso" onclick="window.open(this.href);return false;
vs s4
http://www.youtube.com/watch?v=stcp2T7zmGQ" onclick="window.open(this.href);return false;
przejazd
http://www.youtube.com/watch?v=_yd8aa8El_U" onclick="window.open(this.href);return false;
2 bieg , 3tys ~ rpm start.
pozdrawiam
-
mcgiver
- Turbo-Team
- Posty: 1413
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
no nieżle , gratulacje ze sprzet wreszcie jeżdzi
.mówiłem ze co nagle to po diable
ten Łukasz z Imielinia to mowa o Imieliniu miedzy Mysłowicami a Oswiecimiem?
o jakim telepaniu piszesz? koła z tyłu podskakują jak dasz w pizde?
wymień amory na nowe , napewno pomoże.
ten Łukasz z Imielinia to mowa o Imieliniu miedzy Mysłowicami a Oswiecimiem?
o jakim telepaniu piszesz? koła z tyłu podskakują jak dasz w pizde?
wymień amory na nowe , napewno pomoże.
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
tak dokladnie ten Lukasz. Jego brat ma turbo tigre 400~hp (2.0 let)mcgiver pisze:no nieżle , gratulacje ze sprzet wreszcie jeżdzi.mówiłem ze co nagle to po diable
![]()
ten Łukasz z Imielinia to mowa o Imieliniu miedzy Mysłowicami a Oswiecimiem?
o jakim telepaniu piszesz? koła z tyłu podskakują jak dasz w pizde?
wymień amory na nowe , napewno pomoże.
wlasnie, dokladnie tak sie dzieje (amory nowe hmm rok czasu (auto tyle wlasnie nie jezdzilo, nowe ale orginaly nie zadne sportowe)
jeszcze jeden movie
http://www.youtube.com/watch?v=X4eQdJqosws" onclick="window.open(this.href);return false; (polecam dac jakosc lepsza na YT (na 700)
-
perlik
- Turbo-Team
- Posty: 340
- Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: BIA
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
Bardzo ładnie, gratuluje ogarnięcia auta.
BMW e28
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
I ja również gratuluje. W końcu auto jeździ 
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
-
mcgiver
- Turbo-Team
- Posty: 1413
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
hmm.. jak dla mnie to własnie wina amorów , miałem kiedys ten problem w mojej e28 , wymieniłem na jakies nowe tanie zamienniki i po problemie.. pisze: wlasnie, dokladnie tak sie dzieje (amory nowe hmm rok czasu (auto tyle wlasnie nie jezdzilo, nowe ale orginaly nie zadne sportowe)
jesli nie mają w okolicach 70% to tak sie dzieje
teraz też bedę musiał wymienić w e34 bo wiem że mają już około 55% (pomiar w maju) i tak mi sie własnie dzieje., naszczęscie moc tylko seryjna wiec urwanie półosi nie grozi :lol: .
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
mcgiver pisze:hmm.. jak dla mnie to własnie wina amorów , miałem kiedys ten problem w mojej e28 , wymieniłem na jakies nowe tanie zamienniki i po problemie.. pisze: wlasnie, dokladnie tak sie dzieje (amory nowe hmm rok czasu (auto tyle wlasnie nie jezdzilo, nowe ale orginaly nie zadne sportowe)
jesli nie mają w okolicach 70% to tak sie dzieje
teraz też bedę musiał wymienić w e34 bo wiem że mają już około 55% (pomiar w maju) i tak mi sie własnie dzieje., naszczęscie moc tylko seryjna wiec urwanie półosi nie grozi :lol: .
zobacze z tym amorem jednak .
udalo sie w 30min zrobic poloske i zdazylismy na hamownie na zlocie bmw ... nie wiem na ile wiarygodna ta hamownia, byly robione 2 proby, byly m3 , byly 2,5 i moc im wychodzila podobna do seri (przewaznie nizsza wiadomo heh) .
na tym co jest, czyli 0,5 bara

277kM , 377nM
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
http://www.youtube.com/watch?v=q0KwEDnC ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
vs golf 600 koni vr6 big turbo , (tor katastrofa) czasy nie wiem malo to wazne bylo bo straszna lipa i tak pewnie
vs golf 600 koni vr6 big turbo , (tor katastrofa) czasy nie wiem malo to wazne bylo bo straszna lipa i tak pewnie
- broder
- Nowy na forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 4 wrz 2010, o 20:40
- Imię: Bartek
- lokalizacja: Wrocław
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
Widzialem autko na zlocie BTS tydzien temu, jak wpadla to od razu zrobila mega wrazenie
Co do hamowni to roznie, w moim b28 N/A na seryjnych 280Nm wyszlo 228
do tego od pana uprzejmego uslyszalem ze mam moze za ciasny wydech, podczas gdy mam pelny przelot (wydech raczej za luzny, stad spadek). Wniosek? Temu panu juz podziekujemy, nigdy wiecej hamowania u niego. W toruniu ponoc tez roznie chlopakom wykresy rysowala.
Co do hamowni to roznie, w moim b28 N/A na seryjnych 280Nm wyszlo 228
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
ja jestem pewny ze wykres nie jest dobry bo widac ze boost jest pozniej ,poprostu hamownia nie dala tego obciazenia co jest na drodze, u mnie od 2,5tys jest 0,5 i jest ciag mega gdy na hamowni turbo na sam dzwiek bylo slychac ze nie jest To co na zywo w drodze, 
-
makaveli
- User
- Posty: 103
- Rejestracja: 4 lip 2010, o 13:05
- Imię: Bartek
- lokalizacja: Ożarów Maz
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
przenosna hamowania agmy to temat rzeka
szczegolnie dla aut turbo.
e36 m50b28 powered by HX35W - streetlanegarage.pl
12,83 et
plus passat tsi
12,83 et
plus passat tsi
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
dolalem troszku paliwa, podkrecilismy na 0,6 stalego doladowania i teraz przy 5tys na 3 i 4 biegu zamialcza oponki -> traci na 3 trakcje.
aktualnie boost rosnie teraz az do 0,9 (wczesniej -0,5 stalego i roslo az do 0,7) i nie wyobrazam sobie tego co sie stanie jak od razu by bylo 0,9 ->
(przelalem na oko wedlog wskasowek o 2 jednostki na calym zakresie a na koncu przy 0,7 0,8 0,9 bar o 3 jednostki (brak sondy) pojawil sie czarny dymek na wyzszych obrotach (ci co przegrali to zauwazyli heh) wiec napewno jest dobrze podlane - egt nawet sie obnizylo do tego co bylo! wiec sie nie martwie
) , co mozna bylo zauwazyc, obnizyla sie tmp. powietrza wiec autko wyrazniej bylo za malo podlane.
co do takiego strojenia , uwierzcie ze duzo ludzi tak robi na zawodach nie majac sondy, przyklad ze wczoraj:
jest program napisany na 1 bar do silnika 2.0 turbo let (opel) , maja 0,7 boostu , zmniejszaja nieco na listwie paliwo zeby nie zalewalo az tak, ale jak ich kusi (przegraja) to dawaja na 1,3 doladowania (sruba na wg) podniosa na listwie powiedzmy o 0,3 na listwie cisnienie (deta to nie maja bo maja gotowa kosc wlozona w ecu), zadymi na czarno troszku i ogien ! egt w miare i auto zapierdziela
e30 3,6 z silnikiem m5 (e34) czy kadet 2.0 turbo 0,7 boost -> (zobaczcie jaka waga) to maja goraco roznice nie duze z rolki to jedziemy tak samo mozna powiedziec.
spokojnie moge powiedziec ze na cwiartke 12,999 zrobie.
ale co sie dzieje?
3 cia pol oska urwana, zmienilem amortyzatory i jednak to nie bylo to (ale byly wybite napewno)
pozostaje wymiana gum z pod dyfra, i tuleji .
czy warto inwestowac w poliuretany?
filmiki niebawem
zabieramy sie tez powoli za maske i klape z zywicy , yooo
bedziemy schodzic z masy 
aktualnie pod maska tak

ciagle cos poprawiam, a auto katuje co tydzien weekendem, dzis np 200zl paliwa to stracilo sie za godzine szalenstw
tak sobie policzylem ze ok 20l/100 przy srednim palowaniu
i wiecie co jakos sie z tego smieje, auto daje niesamowita przyjemnosc z wcisniecia gazu od razu dupa zamiata 
aktualnie boost rosnie teraz az do 0,9 (wczesniej -0,5 stalego i roslo az do 0,7) i nie wyobrazam sobie tego co sie stanie jak od razu by bylo 0,9 ->
(przelalem na oko wedlog wskasowek o 2 jednostki na calym zakresie a na koncu przy 0,7 0,8 0,9 bar o 3 jednostki (brak sondy) pojawil sie czarny dymek na wyzszych obrotach (ci co przegrali to zauwazyli heh) wiec napewno jest dobrze podlane - egt nawet sie obnizylo do tego co bylo! wiec sie nie martwie
co do takiego strojenia , uwierzcie ze duzo ludzi tak robi na zawodach nie majac sondy, przyklad ze wczoraj:
jest program napisany na 1 bar do silnika 2.0 turbo let (opel) , maja 0,7 boostu , zmniejszaja nieco na listwie paliwo zeby nie zalewalo az tak, ale jak ich kusi (przegraja) to dawaja na 1,3 doladowania (sruba na wg) podniosa na listwie powiedzmy o 0,3 na listwie cisnienie (deta to nie maja bo maja gotowa kosc wlozona w ecu), zadymi na czarno troszku i ogien ! egt w miare i auto zapierdziela
e30 3,6 z silnikiem m5 (e34) czy kadet 2.0 turbo 0,7 boost -> (zobaczcie jaka waga) to maja goraco roznice nie duze z rolki to jedziemy tak samo mozna powiedziec.
spokojnie moge powiedziec ze na cwiartke 12,999 zrobie.
ale co sie dzieje?
3 cia pol oska urwana, zmienilem amortyzatory i jednak to nie bylo to (ale byly wybite napewno)
czy warto inwestowac w poliuretany?
filmiki niebawem
aktualnie pod maska tak

ciagle cos poprawiam, a auto katuje co tydzien weekendem, dzis np 200zl paliwa to stracilo sie za godzine szalenstw
tak sobie policzylem ze ok 20l/100 przy srednim palowaniu
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
wkoncu udalo sie naprawic problem lamania przegubow, tzn wyrwane mocowanie sanek powodowalo ze dyfer sie unosil do gory i dup. zmienilismy wszystkie 4 poduszki na poliuretany z sanek , roboty ze hej wszystko na dol , ale udalo sie. auto wkoncu tak naprawde teraz poczulo opory i jest ciekawie.
http://www.youtube.com/watch?v=MjCe4M3AWQ8" onclick="window.open(this.href);return false;
pozniej, podpora walu sie poddala wiec znow nie mozna startowac
doladowanie dalej 0,6stalego i dochodzi na koncu do 0,8 ,
by cza bylo jechac teraz na hamownie i cos nagrac normalnego bo udalo sie namierzyc m3 e46 i zostala bym powiedzial "baty" to skromnie.
fotki wzuce za pare dni
http://www.youtube.com/watch?v=MjCe4M3AWQ8" onclick="window.open(this.href);return false;
pozniej, podpora walu sie poddala wiec znow nie mozna startowac
doladowanie dalej 0,6stalego i dochodzi na koncu do 0,8 ,
by cza bylo jechac teraz na hamownie i cos nagrac normalnego bo udalo sie namierzyc m3 e46 i zostala bym powiedzial "baty" to skromnie.
fotki wzuce za pare dni