E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara pierwsze: 393KM 504nM stage 1

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: korona »

Kto w końcu ogarnął ci elektronikę do końca? Czyżby firma specjalizująca się w VW?
Cieszę sie że auto w końcu jeździ, ty pewnie bardziej po długiej walce z autem. Wpadnij do mnie kiedyś, szkoda że w weekend pada można by skoczyć w niedzielę do Rydułtów razem w 4 doładowane BMW z Tomkiem i Grzegorzem :heh:
www.turboBMW.pl
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: DOHC »

Nie wolałbyś dłuższego dyfra z takim niutkiem ?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

adam, strojeniem zajal sie mistrz polski fwd golf 3 vr6 600hp , super gosc Lukasz z imielina, megasquit, smt, det, vems ... ogarnia wszystko :heh: ogolnie tez cos sie nauczylem :clap:


co do zlotu bmw turbo -> jade na 101% jak nie bedzie padac :wink2:


edit:


urwalem pol oske znow, przez wlasnie te telepanie jestem pewien, i faktycznie ruszanie z 2 biegu lepiej jest ale wtedy wlasnie urwalem. WYsoki niut z dolu pogarsza tylko sytuacje zeby tym czyms ruszyc normalnie. Ogolnie mam jeszcze jedna pol oske(15zl heh) i zaloze mniejsze felgi te 10cali i 245 powodoje ze strasznie tlucze, te felgi sa dobre dla lansu.

co do mocy ... przez to ze totalnie nie potrafie ruszac i telepie mi wszystkiim na starcie od s4 (seryjne pelne) dostalem ok 4 dlugosci na starcie a pozniej i tak go zlapalem na cwiartke. z jazdy 2 bieg 40km/h -> s4 jest bez wlotu kazda sekunda to ostry przeciag i audi zostaje daleko w tyle, no ale wiadomo 1700kg? i 280koni to chyba jednak nie tak klasa? (jakie czasy robi seryjne s4 2000rok na cwiartke?)

na oko mysle ze u mnie jest rowniez te 280km ale nM z dolu jest potezny, waga 1280kg .


http://www.youtube.com/watch?v=Fq1eAj8usso" onclick="window.open(this.href);return false;
vs s4

http://www.youtube.com/watch?v=stcp2T7zmGQ" onclick="window.open(this.href);return false;
przejazd

http://www.youtube.com/watch?v=_yd8aa8El_U" onclick="window.open(this.href);return false;
2 bieg , 3tys ~ rpm start.


pozdrawiam
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: mcgiver »

no nieżle , gratulacje ze sprzet wreszcie jeżdzi :ok: .mówiłem ze co nagle to po diable :heh:
ten Łukasz z Imielinia to mowa o Imieliniu miedzy Mysłowicami a Oswiecimiem?
o jakim telepaniu piszesz? koła z tyłu podskakują jak dasz w pizde?
wymień amory na nowe , napewno pomoże.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

mcgiver pisze:no nieżle , gratulacje ze sprzet wreszcie jeżdzi :ok: .mówiłem ze co nagle to po diable :heh:
ten Łukasz z Imielinia to mowa o Imieliniu miedzy Mysłowicami a Oswiecimiem?
o jakim telepaniu piszesz? koła z tyłu podskakują jak dasz w pizde?
wymień amory na nowe , napewno pomoże.
tak dokladnie ten Lukasz. Jego brat ma turbo tigre 400~hp (2.0 let)

wlasnie, dokladnie tak sie dzieje (amory nowe hmm rok czasu (auto tyle wlasnie nie jezdzilo, nowe ale orginaly nie zadne sportowe)

jeszcze jeden movie :dry:

http://www.youtube.com/watch?v=X4eQdJqosws" onclick="window.open(this.href);return false; (polecam dac jakosc lepsza na YT (na 700)
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: perlik »

Bardzo ładnie, gratuluje ogarnięcia auta.
BMW e28
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: elmo0104 »

I ja również gratuluje. W końcu auto jeździ :D
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: mcgiver »

. pisze: wlasnie, dokladnie tak sie dzieje (amory nowe hmm rok czasu (auto tyle wlasnie nie jezdzilo, nowe ale orginaly nie zadne sportowe)
hmm.. jak dla mnie to własnie wina amorów , miałem kiedys ten problem w mojej e28 , wymieniłem na jakies nowe tanie zamienniki i po problemie.
jesli nie mają w okolicach 70% to tak sie dzieje
teraz też bedę musiał wymienić w e34 bo wiem że mają już około 55% (pomiar w maju) i tak mi sie własnie dzieje., naszczęscie moc tylko seryjna wiec urwanie półosi nie grozi :lol: .
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

mcgiver pisze:
. pisze: wlasnie, dokladnie tak sie dzieje (amory nowe hmm rok czasu (auto tyle wlasnie nie jezdzilo, nowe ale orginaly nie zadne sportowe)
hmm.. jak dla mnie to własnie wina amorów , miałem kiedys ten problem w mojej e28 , wymieniłem na jakies nowe tanie zamienniki i po problemie.
jesli nie mają w okolicach 70% to tak sie dzieje
teraz też bedę musiał wymienić w e34 bo wiem że mają już około 55% (pomiar w maju) i tak mi sie własnie dzieje., naszczęscie moc tylko seryjna wiec urwanie półosi nie grozi :lol: .

zobacze z tym amorem jednak .



udalo sie w 30min zrobic poloske i zdazylismy na hamownie na zlocie bmw ... nie wiem na ile wiarygodna ta hamownia, byly robione 2 proby, byly m3 , byly 2,5 i moc im wychodzila podobna do seri (przewaznie nizsza wiadomo heh) .

na tym co jest, czyli 0,5 bara

Obrazek

277kM , 377nM
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

http://www.youtube.com/watch?v=q0KwEDnC ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;

vs golf 600 koni vr6 big turbo , (tor katastrofa) czasy nie wiem malo to wazne bylo bo straszna lipa i tak pewnie :wink2:
Awatar użytkownika
broder
Nowy na forum
Posty: 12
Rejestracja: 4 wrz 2010, o 20:40
Imię: Bartek
lokalizacja: Wrocław

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: broder »

Widzialem autko na zlocie BTS tydzien temu, jak wpadla to od razu zrobila mega wrazenie :D

Co do hamowni to roznie, w moim b28 N/A na seryjnych 280Nm wyszlo 228 :kwasny: do tego od pana uprzejmego uslyszalem ze mam moze za ciasny wydech, podczas gdy mam pelny przelot (wydech raczej za luzny, stad spadek). Wniosek? Temu panu juz podziekujemy, nigdy wiecej hamowania u niego. W toruniu ponoc tez roznie chlopakom wykresy rysowala.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

ja jestem pewny ze wykres nie jest dobry bo widac ze boost jest pozniej ,poprostu hamownia nie dala tego obciazenia co jest na drodze, u mnie od 2,5tys jest 0,5 i jest ciag mega gdy na hamowni turbo na sam dzwiek bylo slychac ze nie jest To co na zywo w drodze, :ph34r:
makaveli
User
Posty: 103
Rejestracja: 4 lip 2010, o 13:05
Imię: Bartek
lokalizacja: Ożarów Maz

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: makaveli »

przenosna hamowania agmy to temat rzeka ;) szczegolnie dla aut turbo.
e36 m50b28 powered by HX35W - streetlanegarage.pl
12,83 et
plus passat tsi
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

dolalem troszku paliwa, podkrecilismy na 0,6 stalego doladowania i teraz przy 5tys na 3 i 4 biegu zamialcza oponki -> traci na 3 trakcje.
aktualnie boost rosnie teraz az do 0,9 (wczesniej -0,5 stalego i roslo az do 0,7) i nie wyobrazam sobie tego co sie stanie jak od razu by bylo 0,9 ->
(przelalem na oko wedlog wskasowek o 2 jednostki na calym zakresie a na koncu przy 0,7 0,8 0,9 bar o 3 jednostki (brak sondy) pojawil sie czarny dymek na wyzszych obrotach (ci co przegrali to zauwazyli heh) wiec napewno jest dobrze podlane - egt nawet sie obnizylo do tego co bylo! wiec sie nie martwie :śmiech: ) , co mozna bylo zauwazyc, obnizyla sie tmp. powietrza wiec autko wyrazniej bylo za malo podlane.

co do takiego strojenia , uwierzcie ze duzo ludzi tak robi na zawodach nie majac sondy, przyklad ze wczoraj:
jest program napisany na 1 bar do silnika 2.0 turbo let (opel) , maja 0,7 boostu , zmniejszaja nieco na listwie paliwo zeby nie zalewalo az tak, ale jak ich kusi (przegraja) to dawaja na 1,3 doladowania (sruba na wg) podniosa na listwie powiedzmy o 0,3 na listwie cisnienie (deta to nie maja bo maja gotowa kosc wlozona w ecu), zadymi na czarno troszku i ogien ! egt w miare i auto zapierdziela :śmiech:


e30 3,6 z silnikiem m5 (e34) czy kadet 2.0 turbo 0,7 boost -> (zobaczcie jaka waga) to maja goraco roznice nie duze z rolki to jedziemy tak samo mozna powiedziec.


spokojnie moge powiedziec ze na cwiartke 12,999 zrobie.

ale co sie dzieje?
3 cia pol oska urwana, zmienilem amortyzatory i jednak to nie bylo to (ale byly wybite napewno) :heh: pozostaje wymiana gum z pod dyfra, i tuleji .
czy warto inwestowac w poliuretany?

filmiki niebawem :dry: zabieramy sie tez powoli za maske i klape z zywicy , yooo :wink2: bedziemy schodzic z masy :ph34r:

aktualnie pod maska tak
Obrazek

ciagle cos poprawiam, a auto katuje co tydzien weekendem, dzis np 200zl paliwa to stracilo sie za godzine szalenstw :śmiech:
tak sobie policzylem ze ok 20l/100 przy srednim palowaniu :ph34r: i wiecie co jakos sie z tego smieje, auto daje niesamowita przyjemnosc z wcisniecia gazu od razu dupa zamiata :wink2:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

wkoncu udalo sie naprawic problem lamania przegubow, tzn wyrwane mocowanie sanek powodowalo ze dyfer sie unosil do gory i dup. zmienilismy wszystkie 4 poduszki na poliuretany z sanek , roboty ze hej wszystko na dol , ale udalo sie. auto wkoncu tak naprawde teraz poczulo opory i jest ciekawie.

http://www.youtube.com/watch?v=MjCe4M3AWQ8" onclick="window.open(this.href);return false;


pozniej, podpora walu sie poddala wiec znow nie mozna startowac :śmiech:

doladowanie dalej 0,6stalego i dochodzi na koncu do 0,8 ,

by cza bylo jechac teraz na hamownie i cos nagrac normalnego bo udalo sie namierzyc m3 e46 i zostala bym powiedzial "baty" to skromnie.

fotki wzuce za pare dni :ph34r:
ODPOWIEDZ