BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
noname
Forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
Imię: arek
lokalizacja: Jaworzno

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)

Post autor: noname »

Cisnienie paliwa ustawione np. na 5 barow ( podczas przygazowania na biegu jalowym cisnienie spada prawie do 3 ) Tak samo podczas jazdy . Wymienie filtr i regulator bo obecny chyba nie dziala poprawnie

Chcialem kupic ten regulator http://allegro.pl/tomei-regulator-cisni ... ?source=oo" onclick="window.open(this.href);return false;

Ale po obejrzeniu fotek oryginalu wychodzi ze to chinska kopia .

Mozecie polecic jakis markowy dobry regulator ( ktory mozna kupic w polsce i nie trzeba na niego czekac 3 tyg ? )
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)

Post autor: k64 »

noname pisze:Cisnienie paliwa ustawione np. na 5 barow ( podczas przygazowania na biegu jalowym cisnienie spada prawie do 3 ) Tak samo podczas jazdy . Wymienie filtr i regulator bo obecny chyba nie dziala poprawnie

Chcialem kupic ten regulator http://allegro.pl/tomei-regulator-cisni ... ?source=oo" onclick="window.open(this.href);return false;

Ale po obejrzeniu fotek oryginalu wychodzi ze to chinska kopia .

Mozecie polecic jakis markowy dobry regulator ( ktory mozna kupic w polsce i nie trzeba na niego czekac 3 tyg ? )

zaden na forum nie mial stycznosci chyba z innym regulotrem niz chinski - i jestem ciekaw skad niektorzy maja moce powyzej 350koni ... no zreszta wyniko z hamowni nie ma zbyt duzo , osoba ktora to sprzedaje wystawia go tez na nissan forum , jest to podrobka ale dobra, w tej cenie mozesz kupic inny ,
zreszta pare dni temu zalozylem temat na znanym forum na ten temat , poszukaj dobrze.

Nie dziwie sie ze brakuje ci paliwa, chinski wlasnie tak dziala ze nie zwieksza cisnienia a przy tej wydajnosci turbiny (tak jak u mnie) nie dziwie sie ze masz malo - jakim wiec cudem adam byl wstanie 1,3 bara ustawic :oops: ? Filtr paliwa pewnie nic nie da, pompa twoja paliwa realnie powinna do 500p odolac ale w praktyce tez tak nie musi byc, regulator zmienisz i ustawisz na wiecej, swoja droga nie chcialem sam od siebie tego pisac na forum predzej ale widze ze juz wyszlo.
U mnie przy 0,8 brakuje paliwa na 440cc ! 3,5 bara na listwie , no ale moje turbo nieco inna wydajnosc ma :wink2:
Teraz widzisz ile rzeczy nalezy spelnic i ile pierdol wychodzi zanim mozna miec "power"


dobrym rozwiazaniem jest tez

"Jest to dodatkowy regulator ciśnienia paliwa, który podłącza się do układu paliwowego za seryjnym regulatorem. Przy pojawieniu się doładowania podnosi on ciśnienie na listwie paliwowej powodując zwiększenie dawki paliwa. Idealne rozwiązanie na łatwe zwiększenie dawki paliwa przy uturbieniu auta."
Obrazek

mozna go uzyc za chinskim albo za org, ale najwazniejsze to wskaznik c.paliwa w samochodzie inaczej nic nie wiesz.


Te niby dawaja rade,
http://moto.allegro.pl/regulator-cisnie ... 13506.html" onclick="window.open(this.href);return false;

sa to podrobki ale zwiekszaja 1:1


p.s. ale ja nic nie wiem :devill2:
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)

Post autor: korona »

Skoro ciśnienie paliwa spada pod obciążeniem, to znaczy że wtryski leją więcej paliwa niż pompa zdąży podać na listwę! Nie szukajcie winy w regulatorze tylko w układzie zasilania, albo pompa nie wyrabia, albo układ ma za małą przepustowość (filtr, przewody). U mnie na tych wtryskach, ciśnieniu paliwa ustawionym na prawie 5bar i 2 pompach paliwa nie było problemu nawet przy 1,4bar, a ciśnienie paliwa nie spadało.
Nie dziwie sie ze brakuje ci paliwa, chinski wlasnie tak dziala ze nie zwieksza cisnienia a przy tej wydajnosci turbiny (tak jak u mnie) nie dziwie sie ze masz malo
Ale głupoty piszesz. Co znaczy "przy tej wydajności turbiny"? Dla regulatora ciśnienie to ciśnienie, nie ma tu znaczenia wielkość turbiny, temperatura czy cokolwiek - liczy się tylko ciśnienie względne. To że ewentualnie nie trzyma parametrów to już inna sprawa...
www.turboBMW.pl
noname
Forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
Imię: arek
lokalizacja: Jaworzno

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)

Post autor: noname »

I badz tu madry jak kazdy pisze co innego :d Pompa walbro wiec raczej odpada , zostaja filtry lub przewody lub regulator .\

Kod: Zaznacz cały

Te niby dawaja rade, 
http://moto.allegro.pl/regulator-cisnie ... 13506.html

sa to podrobki ale zwiekszaja 1:1
Ten regulator sprzedaje moj znajomy , zapytam czy mozna oddac jak nie bedzie dobrze dzialal
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)

Post autor: g-rad »

Regulator paliwa jest po to, żeby utrzymać żądane ciśnienie paliwa, nawet przy nadciśnieniu. Każda inna wariacja to FMU.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)

Post autor: k64 »

korona pisze:Skoro ciśnienie paliwa spada pod obciążeniem, to znaczy że wtryski leją więcej paliwa niż pompa zdąży podać na listwę! Nie szukajcie winy w regulatorze tylko w układzie zasilania, albo pompa nie wyrabia, albo układ ma za małą przepustowość (filtr, przewody). U mnie na tych wtryskach, ciśnieniu paliwa ustawionym na prawie 5bar i 2 pompach paliwa nie było problemu nawet przy 1,4bar, a ciśnienie paliwa nie spadało.
Nie dziwie sie ze brakuje ci paliwa, chinski wlasnie tak dziala ze nie zwieksza cisnienia a przy tej wydajnosci turbiny (tak jak u mnie) nie dziwie sie ze masz malo
Ale głupoty piszesz. Co znaczy "przy tej wydajności turbiny"? Dla regulatora ciśnienie to ciśnienie, nie ma tu znaczenia wielkość turbiny, temperatura czy cokolwiek - liczy się tylko ciśnienie względne. To że ewentualnie nie trzyma parametrów to już inna sprawa...
kazda turbina ma inna wydajnosc i na jednej 125 w mapie w pewnym zakresie starczy na afr 11 , a na innej bedzie juz za ubogo powiedzmy 12.
prosta sprawa jest - jesli wyeliminujac przewody, filtr paliwa a pewnie tak jest - za male wtryski są aby przy cisnieniu na listwie 3,5 bara (stalym) obsluzyly wiecej niz 0,7 bara.
Tak ja to widze i u mnie wlasnie jest ten problem, sprawdzone, zmieniona pompa na wieksza, zmieniony filtr itd i zadne cisnienie mi nie spada bo mam wskaznik cisnienia paliwa w kabinie - BO jak ustawie sobie na 5.0 na listwie na wysokich obrotach to paliwa mam na 1,1 (mają wieksza wydajnosc) spokojnie, gdzie teraz przy 3,5 na listwie ledwo co 0,9 bara i afr 11.

a teraz o moich gupotach ...
tzn chcesz napisac ze stroiles auto na listwie ustawionej na 5 barow? Tym to sie nie pochwaliles, skoro nowy wlasciciel na 3,5 mial ustawione :śmiech:

ja sie nie znam :ph34r:
noname
Forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
Imię: arek
lokalizacja: Jaworzno

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)

Post autor: noname »

Kod: Zaznacz cały

tzn chcesz napisac ze stroiles auto na listwie ustawionej na 5 barow? Tym to sie nie pochwaliles, skoro nowy wlasciciel na 3,5 mial ustawione  

ja sie nie znam 
Regulator byl ustawiony na ponad 5barow jak odpalilem pierwszy raz auto , przykrecilem go na 3.5bara bo myslalem ze sie przestawil :P
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)

Post autor: korona »

korona pisze:Skoro ciśnienie paliwa spada pod obciążeniem, to znaczy że wtryski leją więcej paliwa niż pompa zdąży podać na listwę! Nie szukajcie winy w regulatorze tylko w układzie zasilania, albo pompa nie wyrabia, albo układ ma za małą przepustowość (filtr, przewody)...........
............ Dla regulatora ciśnienie to ciśnienie, nie ma tu znaczenia wielkość turbiny, temperatura czy cokolwiek - liczy się tylko ciśnienie względne. To że ewentualnie nie trzyma parametrów to już inna sprawa...
. pisze:kazda turbina ma inna wydajnosc i na jednej 125 w mapie w pewnym zakresie starczy na afr 11 , a na innej bedzie juz za ubogo powiedzmy 12.
Ale to nie ma nic wspólnego z regulatorem, zasada jego działania jest na tyle prosta aby móc sobie wyobrazić jak ciśnienie względne w układzie dolotu działa na membranę, i że nic innego nie będzie miało wpływu na ciśnienie paliwa. To dwie całkiem inne sprawy, dla silnika ważna jest masa powietrza zależna od innych rzeczy niż ciśnienie względne, a dla np. wskaźnika ciśnienia w kabinie, map-sensora, czy właśnie regulatora paliwa - ciśnienie to ciśnienie, niezależnie od wilgotności czy temp.

Co do samych wtrysków i strojenia - ten silnik u mnie jeździł zawsze na przepływomierzu, jako że wielkość obudowy ma wpływ na jego "zamknięcie" został odpowiednio zmodyfikowany. Przeglądam logi które mam na kompie, znalazłem tylko taki gdzie było 1,15 bar max i przy prawie 6tys obr analog-IN wynosi 4,6V a analog-OUT 4,35V zatem do zamknięcia trochę im jeszcze brakuje - to apropos braku paliwa przy 0,7bar. Powtarzam - spada ciśnienie bo wtryski leją więcej paliwa niż pompa dostarcza - stąd problem, a wy na siłę ten regulator chcecie podmieniać.
www.turboBMW.pl
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)

Post autor: k64 »

korona pisze:
korona pisze:Skoro ciśnienie paliwa spada pod obciążeniem, to znaczy że wtryski leją więcej paliwa niż pompa zdąży podać na listwę! Nie szukajcie winy w regulatorze tylko w układzie zasilania, albo pompa nie wyrabia, albo układ ma za małą przepustowość (filtr, przewody)...........
............ Dla regulatora ciśnienie to ciśnienie, nie ma tu znaczenia wielkość turbiny, temperatura czy cokolwiek - liczy się tylko ciśnienie względne. To że ewentualnie nie trzyma parametrów to już inna sprawa...
. pisze:kazda turbina ma inna wydajnosc i na jednej 125 w mapie w pewnym zakresie starczy na afr 11 , a na innej bedzie juz za ubogo powiedzmy 12.
Ale to nie ma nic wspólnego z regulatorem, zasada jego działania jest na tyle prosta aby móc sobie wyobrazić jak ciśnienie względne w układzie dolotu działa na membranę, i że nic innego nie będzie miało wpływu na ciśnienie paliwa. To dwie całkiem inne sprawy, dla silnika ważna jest masa powietrza zależna od innych rzeczy niż ciśnienie względne, a dla np. wskaźnika ciśnienia w kabinie, map-sensora, czy właśnie regulatora paliwa - ciśnienie to ciśnienie, niezależnie od wilgotności czy temp.

Co do samych wtrysków i strojenia - ten silnik u mnie jeździł zawsze na przepływomierzu, jako że wielkość obudowy ma wpływ na jego "zamknięcie" został odpowiednio zmodyfikowany. Przeglądam logi które mam na kompie, znalazłem tylko taki gdzie było 1,15 bar max i przy prawie 6tys obr analog-IN wynosi 4,6V a analog-OUT 4,35V zatem do zamknięcia trochę im jeszcze brakuje - to apropos braku paliwa przy 0,7bar. Powtarzam - spada ciśnienie bo wtryski leją więcej paliwa niż pompa dostarcza - stąd problem, a wy na siłę ten regulator chcecie podmieniać.
ale ja znam zasade dzialania regulatora szczegolnie tego chinskiego :wink2: nie ma opcji zeby podniosl cisnienie na listwie, ale z tym 5barow na listwie to mnie zaszokowales , przy 5 napewno wystarcza na 400+ wtryski . Zauwaz tez ze jezeli ktos ma max wartosci w mapie to juz wiecej chocby sie zesral nie ustawi chyba ze cisnienie zwiekszy na listwie zeby miec wieksza ich wydajnosc i to nam wlasnie chodzi :wink2: Jesli cisnienie spada to napewno nie wtryski...
noname
Forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
Imię: arek
lokalizacja: Jaworzno

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)

Post autor: noname »

Wywalilem dzisiaj dwa uzywane filtry paliwa i zostawilem jeden nowy :) Cisnienie paliwa juz nie spada ( ale tez nie rosnie z doladowaniem ) . Jutro zakladam nowy lepszy regulator i na strojenie :) Zobaczymy co z tego wyjdzie.
noname
Forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
Imię: arek
lokalizacja: Jaworzno

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)

Post autor: noname »

Panowie lepiej jest ponacinac flansze od kolektora od strony głowicy czy poprzecinac miedzy cylindrami ? 6h strojenia i wydmuchalo mi uszczelke przy ostatnim cylindrze przy scianie grodziowej ( flansza troche krzywa ) Obecnie splanowany i zastanawiam sie co z nim zrobic przed zalozeniem.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)

Post autor: k64 »

teraz za pozno troche, najpierw naciac miales potem planowac , (zobacz moj temat)
noname
Forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
Imię: arek
lokalizacja: Jaworzno

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)

Post autor: noname »

. pisze:teraz za pozno troche, najpierw naciac miales potem planowac , (zobacz moj temat)
Hmm a nie lepiej nacinac jak powierzchnia jest juz idealna ?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)

Post autor: k64 »

noname pisze:
. pisze:teraz za pozno troche, najpierw naciac miales potem planowac , (zobacz moj temat)
Hmm a nie lepiej nacinac jak powierzchnia jest juz idealna ?
nie wiem, wydaje mi sie ze nie , bo jak natniesz to znow nie bedzie idealna , to juz sa Mm sprawny, natnij teraz, dociagnij i zobaczysz , nowa uszczelka za kazdym razem sa takie z 4 warstw blaszek te sa najlepsze i bedzie szczelne, pochwal sie ile ladujesz i czy auto ci sie podoba :wink2:
noname
Forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
Imię: arek
lokalizacja: Jaworzno

Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)

Post autor: noname »

. pisze:
noname pisze:
. pisze:teraz za pozno troche, najpierw naciac miales potem planowac , (zobacz moj temat)
Hmm a nie lepiej nacinac jak powierzchnia jest juz idealna ?
nie wiem, wydaje mi sie ze nie , bo jak natniesz to znow nie bedzie idealna , to juz sa Mm sprawny, natnij teraz, dociagnij i zobaczysz , nowa uszczelka za kazdym razem sa takie z 4 warstw blaszek te sa najlepsze i bedzie szczelne, pochwal sie ile ladujesz i czy auto ci sie podoba :wink2:
Ty masz naciete tylko czy cala flansza jest przecieta ? . Jak auto bedzie juz ostatecznie wystrojone to napisze wrazenia dam wykres i powiem ile dmucham :P Musze naprawic wastegata zalozyc kolektor i znowu na strojenie w sobote.
ODPOWIEDZ