BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)
-
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)
Cisnienie paliwa ustawione np. na 5 barow ( podczas przygazowania na biegu jalowym cisnienie spada prawie do 3 ) Tak samo podczas jazdy . Wymienie filtr i regulator bo obecny chyba nie dziala poprawnie
Chcialem kupic ten regulator http://allegro.pl/tomei-regulator-cisni ... ?source=oo" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale po obejrzeniu fotek oryginalu wychodzi ze to chinska kopia .
Mozecie polecic jakis markowy dobry regulator ( ktory mozna kupic w polsce i nie trzeba na niego czekac 3 tyg ? )
Chcialem kupic ten regulator http://allegro.pl/tomei-regulator-cisni ... ?source=oo" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale po obejrzeniu fotek oryginalu wychodzi ze to chinska kopia .
Mozecie polecic jakis markowy dobry regulator ( ktory mozna kupic w polsce i nie trzeba na niego czekac 3 tyg ? )
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)
noname pisze:Cisnienie paliwa ustawione np. na 5 barow ( podczas przygazowania na biegu jalowym cisnienie spada prawie do 3 ) Tak samo podczas jazdy . Wymienie filtr i regulator bo obecny chyba nie dziala poprawnie
Chcialem kupic ten regulator http://allegro.pl/tomei-regulator-cisni ... ?source=oo" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale po obejrzeniu fotek oryginalu wychodzi ze to chinska kopia .
Mozecie polecic jakis markowy dobry regulator ( ktory mozna kupic w polsce i nie trzeba na niego czekac 3 tyg ? )
zaden na forum nie mial stycznosci chyba z innym regulotrem niz chinski - i jestem ciekaw skad niektorzy maja moce powyzej 350koni ... no zreszta wyniko z hamowni nie ma zbyt duzo , osoba ktora to sprzedaje wystawia go tez na nissan forum , jest to podrobka ale dobra, w tej cenie mozesz kupic inny ,
zreszta pare dni temu zalozylem temat na znanym forum na ten temat , poszukaj dobrze.
Nie dziwie sie ze brakuje ci paliwa, chinski wlasnie tak dziala ze nie zwieksza cisnienia a przy tej wydajnosci turbiny (tak jak u mnie) nie dziwie sie ze masz malo - jakim wiec cudem adam byl wstanie 1,3 bara ustawic

U mnie przy 0,8 brakuje paliwa na 440cc ! 3,5 bara na listwie , no ale moje turbo nieco inna wydajnosc ma

Teraz widzisz ile rzeczy nalezy spelnic i ile pierdol wychodzi zanim mozna miec "power"
dobrym rozwiazaniem jest tez
"Jest to dodatkowy regulator ciśnienia paliwa, który podłącza się do układu paliwowego za seryjnym regulatorem. Przy pojawieniu się doładowania podnosi on ciśnienie na listwie paliwowej powodując zwiększenie dawki paliwa. Idealne rozwiązanie na łatwe zwiększenie dawki paliwa przy uturbieniu auta."

mozna go uzyc za chinskim albo za org, ale najwazniejsze to wskaznik c.paliwa w samochodzie inaczej nic nie wiesz.
Te niby dawaja rade,
http://moto.allegro.pl/regulator-cisnie ... 13506.html" onclick="window.open(this.href);return false;
sa to podrobki ale zwiekszaja 1:1
p.s. ale ja nic nie wiem

- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)
Skoro ciśnienie paliwa spada pod obciążeniem, to znaczy że wtryski leją więcej paliwa niż pompa zdąży podać na listwę! Nie szukajcie winy w regulatorze tylko w układzie zasilania, albo pompa nie wyrabia, albo układ ma za małą przepustowość (filtr, przewody). U mnie na tych wtryskach, ciśnieniu paliwa ustawionym na prawie 5bar i 2 pompach paliwa nie było problemu nawet przy 1,4bar, a ciśnienie paliwa nie spadało.
Ale głupoty piszesz. Co znaczy "przy tej wydajności turbiny"? Dla regulatora ciśnienie to ciśnienie, nie ma tu znaczenia wielkość turbiny, temperatura czy cokolwiek - liczy się tylko ciśnienie względne. To że ewentualnie nie trzyma parametrów to już inna sprawa...Nie dziwie sie ze brakuje ci paliwa, chinski wlasnie tak dziala ze nie zwieksza cisnienia a przy tej wydajnosci turbiny (tak jak u mnie) nie dziwie sie ze masz malo
www.turboBMW.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)
I badz tu madry jak kazdy pisze co innego :d Pompa walbro wiec raczej odpada , zostaja filtry lub przewody lub regulator .\
Ten regulator sprzedaje moj znajomy , zapytam czy mozna oddac jak nie bedzie dobrze dzialal
Kod: Zaznacz cały
Te niby dawaja rade,
http://moto.allegro.pl/regulator-cisnie ... 13506.html
sa to podrobki ale zwiekszaja 1:1
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)
Regulator paliwa jest po to, żeby utrzymać żądane ciśnienie paliwa, nawet przy nadciśnieniu. Każda inna wariacja to FMU.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)
kazda turbina ma inna wydajnosc i na jednej 125 w mapie w pewnym zakresie starczy na afr 11 , a na innej bedzie juz za ubogo powiedzmy 12.korona pisze:Skoro ciśnienie paliwa spada pod obciążeniem, to znaczy że wtryski leją więcej paliwa niż pompa zdąży podać na listwę! Nie szukajcie winy w regulatorze tylko w układzie zasilania, albo pompa nie wyrabia, albo układ ma za małą przepustowość (filtr, przewody). U mnie na tych wtryskach, ciśnieniu paliwa ustawionym na prawie 5bar i 2 pompach paliwa nie było problemu nawet przy 1,4bar, a ciśnienie paliwa nie spadało.
Ale głupoty piszesz. Co znaczy "przy tej wydajności turbiny"? Dla regulatora ciśnienie to ciśnienie, nie ma tu znaczenia wielkość turbiny, temperatura czy cokolwiek - liczy się tylko ciśnienie względne. To że ewentualnie nie trzyma parametrów to już inna sprawa...Nie dziwie sie ze brakuje ci paliwa, chinski wlasnie tak dziala ze nie zwieksza cisnienia a przy tej wydajnosci turbiny (tak jak u mnie) nie dziwie sie ze masz malo
prosta sprawa jest - jesli wyeliminujac przewody, filtr paliwa a pewnie tak jest - za male wtryski są aby przy cisnieniu na listwie 3,5 bara (stalym) obsluzyly wiecej niz 0,7 bara.
Tak ja to widze i u mnie wlasnie jest ten problem, sprawdzone, zmieniona pompa na wieksza, zmieniony filtr itd i zadne cisnienie mi nie spada bo mam wskaznik cisnienia paliwa w kabinie - BO jak ustawie sobie na 5.0 na listwie na wysokich obrotach to paliwa mam na 1,1 (mają wieksza wydajnosc) spokojnie, gdzie teraz przy 3,5 na listwie ledwo co 0,9 bara i afr 11.
a teraz o moich gupotach ...
tzn chcesz napisac ze stroiles auto na listwie ustawionej na 5 barow? Tym to sie nie pochwaliles, skoro nowy wlasciciel na 3,5 mial ustawione

ja sie nie znam

-
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)
Kod: Zaznacz cały
tzn chcesz napisac ze stroiles auto na listwie ustawionej na 5 barow? Tym to sie nie pochwaliles, skoro nowy wlasciciel na 3,5 mial ustawione
ja sie nie znam
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)
korona pisze:Skoro ciśnienie paliwa spada pod obciążeniem, to znaczy że wtryski leją więcej paliwa niż pompa zdąży podać na listwę! Nie szukajcie winy w regulatorze tylko w układzie zasilania, albo pompa nie wyrabia, albo układ ma za małą przepustowość (filtr, przewody)...........
............ Dla regulatora ciśnienie to ciśnienie, nie ma tu znaczenia wielkość turbiny, temperatura czy cokolwiek - liczy się tylko ciśnienie względne. To że ewentualnie nie trzyma parametrów to już inna sprawa...
Ale to nie ma nic wspólnego z regulatorem, zasada jego działania jest na tyle prosta aby móc sobie wyobrazić jak ciśnienie względne w układzie dolotu działa na membranę, i że nic innego nie będzie miało wpływu na ciśnienie paliwa. To dwie całkiem inne sprawy, dla silnika ważna jest masa powietrza zależna od innych rzeczy niż ciśnienie względne, a dla np. wskaźnika ciśnienia w kabinie, map-sensora, czy właśnie regulatora paliwa - ciśnienie to ciśnienie, niezależnie od wilgotności czy temp.. pisze:kazda turbina ma inna wydajnosc i na jednej 125 w mapie w pewnym zakresie starczy na afr 11 , a na innej bedzie juz za ubogo powiedzmy 12.
Co do samych wtrysków i strojenia - ten silnik u mnie jeździł zawsze na przepływomierzu, jako że wielkość obudowy ma wpływ na jego "zamknięcie" został odpowiednio zmodyfikowany. Przeglądam logi które mam na kompie, znalazłem tylko taki gdzie było 1,15 bar max i przy prawie 6tys obr analog-IN wynosi 4,6V a analog-OUT 4,35V zatem do zamknięcia trochę im jeszcze brakuje - to apropos braku paliwa przy 0,7bar. Powtarzam - spada ciśnienie bo wtryski leją więcej paliwa niż pompa dostarcza - stąd problem, a wy na siłę ten regulator chcecie podmieniać.
www.turboBMW.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)
ale ja znam zasade dzialania regulatora szczegolnie tego chinskiegokorona pisze:korona pisze:Skoro ciśnienie paliwa spada pod obciążeniem, to znaczy że wtryski leją więcej paliwa niż pompa zdąży podać na listwę! Nie szukajcie winy w regulatorze tylko w układzie zasilania, albo pompa nie wyrabia, albo układ ma za małą przepustowość (filtr, przewody)...........
............ Dla regulatora ciśnienie to ciśnienie, nie ma tu znaczenia wielkość turbiny, temperatura czy cokolwiek - liczy się tylko ciśnienie względne. To że ewentualnie nie trzyma parametrów to już inna sprawa...Ale to nie ma nic wspólnego z regulatorem, zasada jego działania jest na tyle prosta aby móc sobie wyobrazić jak ciśnienie względne w układzie dolotu działa na membranę, i że nic innego nie będzie miało wpływu na ciśnienie paliwa. To dwie całkiem inne sprawy, dla silnika ważna jest masa powietrza zależna od innych rzeczy niż ciśnienie względne, a dla np. wskaźnika ciśnienia w kabinie, map-sensora, czy właśnie regulatora paliwa - ciśnienie to ciśnienie, niezależnie od wilgotności czy temp.. pisze:kazda turbina ma inna wydajnosc i na jednej 125 w mapie w pewnym zakresie starczy na afr 11 , a na innej bedzie juz za ubogo powiedzmy 12.
Co do samych wtrysków i strojenia - ten silnik u mnie jeździł zawsze na przepływomierzu, jako że wielkość obudowy ma wpływ na jego "zamknięcie" został odpowiednio zmodyfikowany. Przeglądam logi które mam na kompie, znalazłem tylko taki gdzie było 1,15 bar max i przy prawie 6tys obr analog-IN wynosi 4,6V a analog-OUT 4,35V zatem do zamknięcia trochę im jeszcze brakuje - to apropos braku paliwa przy 0,7bar. Powtarzam - spada ciśnienie bo wtryski leją więcej paliwa niż pompa dostarcza - stąd problem, a wy na siłę ten regulator chcecie podmieniać.


-
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)
Wywalilem dzisiaj dwa uzywane filtry paliwa i zostawilem jeden nowy
Cisnienie paliwa juz nie spada ( ale tez nie rosnie z doladowaniem ) . Jutro zakladam nowy lepszy regulator i na strojenie
Zobaczymy co z tego wyjdzie.


-
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)
Panowie lepiej jest ponacinac flansze od kolektora od strony głowicy czy poprzecinac miedzy cylindrami ? 6h strojenia i wydmuchalo mi uszczelke przy ostatnim cylindrze przy scianie grodziowej ( flansza troche krzywa ) Obecnie splanowany i zastanawiam sie co z nim zrobic przed zalozeniem.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)
teraz za pozno troche, najpierw naciac miales potem planowac , (zobacz moj temat)
-
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)
Hmm a nie lepiej nacinac jak powierzchnia jest juz idealna ?. pisze:teraz za pozno troche, najpierw naciac miales potem planowac , (zobacz moj temat)
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)
nie wiem, wydaje mi sie ze nie , bo jak natniesz to znow nie bedzie idealna , to juz sa Mm sprawny, natnij teraz, dociagnij i zobaczysz , nowa uszczelka za kazdym razem sa takie z 4 warstw blaszek te sa najlepsze i bedzie szczelne, pochwal sie ile ladujesz i czy auto ci sie podobanoname pisze:Hmm a nie lepiej nacinac jak powierzchnia jest juz idealna ?. pisze:teraz za pozno troche, najpierw naciac miales potem planowac , (zobacz moj temat)

-
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: BMW E36 CABRIO M50 2.8 turbo NoName ODPALONE :)
Ty masz naciete tylko czy cala flansza jest przecieta ? . Jak auto bedzie juz ostatecznie wystrojone to napisze wrazenia dam wykres i powiem ile dmucham :P Musze naprawic wastegata zalozyc kolektor i znowu na strojenie w sobote.. pisze:nie wiem, wydaje mi sie ze nie , bo jak natniesz to znow nie bedzie idealna , to juz sa Mm sprawny, natnij teraz, dociagnij i zobaczysz , nowa uszczelka za kazdym razem sa takie z 4 warstw blaszek te sa najlepsze i bedzie szczelne, pochwal sie ile ladujesz i czy auto ci sie podobanoname pisze:Hmm a nie lepiej nacinac jak powierzchnia jest juz idealna ?. pisze:teraz za pozno troche, najpierw naciac miales potem planowac , (zobacz moj temat)