Bmw E36 M50B25 turbo Made in PRC T04E
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Holset H2C
Skoro zwrotnice były cięte a auto do driftu to czemu nie pozbyłeś się acermana?
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Holset H2C
Zwrotnice zrobilem wczesniej i nie pomyslalem o tym, zreszta zle zrozumialem wczesniejszy rysunek od kolegi z forum, ale to nic nie szkodzi nastepne beda lepsze ;DBlacha pisze:Skoro zwrotnice były cięte a auto do driftu to czemu nie pozbyłeś się acermana?
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Holset H2C
Czas znow cos pokazac co tam wydlubalem.

Na poczatek udalo mi sie na ebay-u dostac w koncu plytke pnp do megasquirta (co w koncu uporzadkuje moje wszystkie pajeczyny ktore porobilem bez tej plytki)
Gola plyta


Juz czesciowo zapelniona musze jeszcze wlutowac tranzystory do sterowania wasted spark COP


Troche tez grzebalem na tyle auta.


Troche przymiarek zeby odocinac.









Dziekuje koledze z forum SIMRowiec za pomoc wlozona w przekladke do M50 THX jeszcze raz.
Moje uszczeleczki pod glowice i wydruk przekladki z cad-a


Tu gotowce



Na poczatek udalo mi sie na ebay-u dostac w koncu plytke pnp do megasquirta (co w koncu uporzadkuje moje wszystkie pajeczyny ktore porobilem bez tej plytki)
Gola plyta


Juz czesciowo zapelniona musze jeszcze wlutowac tranzystory do sterowania wasted spark COP


Troche tez grzebalem na tyle auta.


Troche przymiarek zeby odocinac.









Dziekuje koledze z forum SIMRowiec za pomoc wlozona w przekladke do M50 THX jeszcze raz.
Moje uszczeleczki pod glowice i wydruk przekladki z cad-a


Tu gotowce


- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Holset H2C
Troche za czolem lepic w aluminium bo mozna to tak nazwac juz jest coraz lepiej w przyszlosci na moich zdjecia coraz lepiej bedzie to widac 
Wyspawalem takie kolanko do przepustnicy a potem jeszcze przypomnialo mi sie ze trzeba dokleic przewod silnika krokowego





tu juz dokleilem wlot silnika krokowego (uwierzcie mi ze spawanie aluminium tylko wyglada na latwe)




No i dalej zabawa z kolektorem.Trzeba bylo kupic troche kolanek o innych promieniach giecia

Trzeba bylo zrobic troche wiecej miejsca zeby wkladac rece.

Przymierzanie flanszy do silnika i flanszy turbo zeby mniej wiecej wiedziec gdzie co bedzie.



tak to wyszlo



Wyspawalem takie kolanko do przepustnicy a potem jeszcze przypomnialo mi sie ze trzeba dokleic przewod silnika krokowego





tu juz dokleilem wlot silnika krokowego (uwierzcie mi ze spawanie aluminium tylko wyglada na latwe)




No i dalej zabawa z kolektorem.Trzeba bylo kupic troche kolanek o innych promieniach giecia

Trzeba bylo zrobic troche wiecej miejsca zeby wkladac rece.

Przymierzanie flanszy do silnika i flanszy turbo zeby mniej wiecej wiedziec gdzie co bedzie.



tak to wyszlo


- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Holset H2C
No i lecimy z kolektorem naprawde mnostwo roboty.

Trzeba bylo te wczesniejsze zejscia na flansze poscinac bo inaczej byly by za dlugie i kolektor niemiescil by mi sie do auta.


Powycinac na bokach katy zeby je polaczyc ale w taki sposob zeby nie rozeszly sie na boki za bardzo ani nie byly za ciasno bo nie dalo by sie tego zespawac.




Te trzy trojniczki niestety nie schodzily sie do flanszy T3 i trzeba bylo zrobic dystansiki zeby to wszystko zaczelo pasowac do siebie przy okazji tez bedzie bardzo dobry dostep do przykrecania i odkrecania turbiny



No i rozpoczela sie rzezba poniewaz do tego pierscienia tez trojniki nie chcialy sie zmiescic




Tak wyszla ta przejsciowka w calosci


nawet srodek dalem rade zespawac

Jak zwykle troche frezowania bo spawane bez oslony Ar


Trzeba bylo te wczesniejsze zejscia na flansze poscinac bo inaczej byly by za dlugie i kolektor niemiescil by mi sie do auta.


Powycinac na bokach katy zeby je polaczyc ale w taki sposob zeby nie rozeszly sie na boki za bardzo ani nie byly za ciasno bo nie dalo by sie tego zespawac.




Te trzy trojniczki niestety nie schodzily sie do flanszy T3 i trzeba bylo zrobic dystansiki zeby to wszystko zaczelo pasowac do siebie przy okazji tez bedzie bardzo dobry dostep do przykrecania i odkrecania turbiny




No i rozpoczela sie rzezba poniewaz do tego pierscienia tez trojniki nie chcialy sie zmiescic




Tak wyszla ta przejsciowka w calosci


nawet srodek dalem rade zespawac

Jak zwykle troche frezowania bo spawane bez oslony Ar

- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Holset H2C
tak to wygladalo




Pierwsza rura laczaca 2 flansze






2 rurka laczaca nie takie hop siup jak wyglada zajelo to prawie 10h (zrobienie 3 rurek)



No i 3 rurka




Panowie wszystko jest od podstaw robione tylko przezemnie i mojego kolege, ktory mi pomaga nie ma tu zadnych warsztatow





Pierwsza rura laczaca 2 flansze






2 rurka laczaca nie takie hop siup jak wyglada zajelo to prawie 10h (zrobienie 3 rurek)



No i 3 rurka




Panowie wszystko jest od podstaw robione tylko przezemnie i mojego kolege, ktory mi pomaga nie ma tu zadnych warsztatow


-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Holset H2C
niezła robota , ale trzeba było troche po drodze poklepac tą flansze przy spawaniu w całość bo niezle ja pociagło od profila.
zaoszczedził bys potem troche mięsa przy szlifowaniu /frezowaniu .
zaoszczedził bys potem troche mięsa przy szlifowaniu /frezowaniu .
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Holset H2C
Spokojnie byla nagrzana i prostowana i jeszcze bedzie. Roznica na calej dlugosci to nie wiecej niz 2mm.mcgiver pisze:niezła robota , ale trzeba było troche po drodze poklepac tą flansze przy spawaniu w całość bo niezle ja pociagło od profila.
zaoszczedził bys potem troche mięsa przy szlifowaniu /frezowaniu .
-
- Turbo-Team
- Posty: 340
- Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: BIA
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Holset H2C
Kolektor zapowiada sie ładnie, gratuluje zapału.
Ja przez takie zabawy jak kolektor wybrałem kompresor a nie turbo
Ja przez takie zabawy jak kolektor wybrałem kompresor a nie turbo

BMW e28
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Holset H2C
to bedzie pierwszy kolektor procz PMN` a , typu 6rurek w Twin Scroola, na tym forum a i moze w polsce jesli chodzi bmw.
Ciekawe czy poprawi sie flow przy takim rozwiazaniu w stosunku do mojego kolektora
(opinie niby na zachodnich forach sa podzielone)
pamietaj jeszce o WG ktory mega duzo miejca zajmoje a zeby dzialal jak nalezy to wiesz ... zreszta sam wiesz pewnie
tylko ci ktorzy zrobili kolektor tak naprawde wiedza ile z tym roboty, na zdjeciach tylko widac efekt . Jestes wytrwaly , powodzenia !
1.jak mozesz zdradz mi na PW po ile Mega S. cie wyszedl, bo tez wlasciwie jestem w trakcie przejscia na SA
2.czy wyciete miejsce w budzie na kolo zapasowe mialo sluzyc odchudzeniu auta ktore i tak juz jest zbyt lekkie z tylu, czy jeszcze cos procz tego? chcialem
wycinac ale ciagle sie rozmyslam ...
Ciekawe czy poprawi sie flow przy takim rozwiazaniu w stosunku do mojego kolektora

pamietaj jeszce o WG ktory mega duzo miejca zajmoje a zeby dzialal jak nalezy to wiesz ... zreszta sam wiesz pewnie

tylko ci ktorzy zrobili kolektor tak naprawde wiedza ile z tym roboty, na zdjeciach tylko widac efekt . Jestes wytrwaly , powodzenia !
1.jak mozesz zdradz mi na PW po ile Mega S. cie wyszedl, bo tez wlasciwie jestem w trakcie przejscia na SA

2.czy wyciete miejsce w budzie na kolo zapasowe mialo sluzyc odchudzeniu auta ktore i tak juz jest zbyt lekkie z tylu, czy jeszcze cos procz tego? chcialem
wycinac ale ciagle sie rozmyslam ...
- Kisol_m3
- User
- Posty: 30
- Rejestracja: 6 mar 2011, o 10:58
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Wodzisław Śl
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Holset H2C
fajny projekt ale juz pare razy widzialem jak ktos rzezbi kolano przepustnicy ja poprosty zajechalem do sklepu CO i kupilem kolano ktore pasuje idealnie po wspawaniu na krokowy i flow jest napweno lepszy niz rzezbiony chociaz wydech w Twion wykonaniu mi sie podoba napewno sie nie "dusi".
tak jest u mnie

tak jest u mnie

-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Holset H2C
megasquirt jest wpinany w ta plytke P&P ?
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Holset H2C
To jest kolanko z aluminium z tego sklepu z CO? To moje kolanko wykonanalem z aluminium w rozmiarze 3". Z tego co sie dowiadywalem to w polsce radczej malo prawdopodobne zeby dostac hamburga kolanko w tym rozmiarze. Jakas firma austryjacka produkuje hamburgi w aluminium nazywa sie chyba BLECHA. Wszelkie inne firmy ciagnal rury i te kolanka sa pozalamywane i nie maja odpowiedniego promienia, zeby sie mogly zmiescic miedzy przepustnice a kielich.Kisol_m3 pisze:fajny projekt ale juz pare razy widzialem jak ktos rzezbi kolano przepustnicy ja poprosty zajechalem do sklepu CO i kupilem kolano ktore pasuje idealnie po wspawaniu na krokowy i flow jest napweno lepszy niz rzezbiony chociaz wydech w Twion wykonaniu mi sie podoba napewno sie nie "dusi".
tak jest u mnie
Gdybym mial wersje MS 3.57 to bym tylko dopial plytke do gory tej ktora posiadam, a tak bede mial spieta ta plytke pnp z MS-em za pomoca kabla. Ta plytka PNP bedzie w obudowie orginalnego komputera, a na nim przyczepiony bedzie MS oba urzadzenia spiete kablem. W razie awarii zawsze mozna wypiac MS-a i wpiac seryjny komputer.DOHC pisze:megasquirt jest wpinany w ta plytke P&P ?
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Holset H2C
kolanko do przepustnicy można dostać w sklepach z hydrauliką
przejście z 70 na 60 mm jest do zakupienia bez problemów... (mowa o zbrojnej gumie; u mnie wytrzymywało 1.2 b)
przejście z 70 na 60 mm jest do zakupienia bez problemów... (mowa o zbrojnej gumie; u mnie wytrzymywało 1.2 b)
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Holset H2C
Kolanko 3" aluminium http://allegro.pl/rura-aluminiowa-77mm- ... 22154.html" onclick="window.open(this.href);return false;