Jaki zawias tutaj jest? I tak z ciekawości auto latało w rajdach i miało akumulator z przodu


pzdr
Karoserię zmieniłem, bo poprzednia przestała mi się podobać. Była cała poobijana, przeżyła wiele mniejszych i większych spotkań z innymi samochodami w przejazdach w parach w drifcie. Nie za bardzo miałem chęci ją dalej naprawiać. Jej nowy właściciel planuje wyjechać nią w przyszłym sezonie ? jednostką napędową na razie będzie seryjne M50B25.korona pisze:Koniec OT. Michał po co właściwie zmieniłeś budę, tamta już była dostosowana pod tor, tu trzeba rzeźbić od nowa.
Turbosprężarki pozostaną seryjne. Są to CT12A. W 1JZ-GTE mają potencjał do 1.4bar, a tyle nawet nie zamierzam ładować. W 1JZ-GTE jest boost-cut dla 14psi boostu i trzeba mocno podnieść ciśnienie na listwie paliwa, aby starczyło dawki dla większych doładowań ? napięcie z map sensora musi być mocno obcięte, aby nie załapało boost cut?a. Z tego powodu na razie nie zamierzam ustawiać boostu na wartości większej niż 1.0-1.2bar. Wtryski w 1JZ są zasilane z boku, przez co aftermarketowe są za drogie. Jak kiedyś będzie konieczność zwiększania wydajności wtrysków, to po prostu znajdą się w dolocie 2-3 dodatkowe.korona pisze:Jaka będzie turbosprężarka?
Parę zmian jest w planach, ale głównie w układzie zawieszenia i kierowniczym. Jedyne zmiany bezpośrednio związane z karoserią, to będzie maska, przedni zderzak oraz przednie błotniki z laminatu ? to wszystko. Aaaa? no i muszę pokupić sobie trochę felg 17?korona pisze:Planujesz jakieś poważne zmiany względem starego auta nie licząc innego układu napędowego?
Zgadłeś. Przeniosłem go na przód, bo łatałem dziurkę z tyłu we wnęce na akumulator. Bez znaczenia, czy karoseria jest zdrowa czy nie jest, to tam i tak wkradnie się rudzielec.woytek13 pisze:I tak z ciekawości auto latało w rajdach i miało akumulator z przodu? czy tylko na szybko go tam wrzuciłeś (bo tak wygląda
).
Jak samochód dostałem, to zawieszenie składało się ze sprężnyn Eibach i amortyzatorów Bilstein?a. Już włożyłem mu swój poprzedni ? ?hardkor łututu łapa łututu? od Grzesia Hypkiego z jego już byłego Masakratora E36. Dodam jeszcze wahacze przednie z E46 oraz custom?owe zwrotnice by mój inżynier, ale on teraz woli pucować swoje niebieskie E30 niż zrobić mi zwrotnice!woytek13 pisze:Jaki zawias tutaj jest? pzdr
to chyba stetoskopTomek pisze:bardzo fajny projekt ciekawe ty zapodałeś do bmw silnik toyoty a ludziska pakuja silnik bmw do np nissanatak czy siak fajowo ci to wychodzi i juz mnie sie podobało jak chodzi a to dopiero poczatek, powodzenia w dalszych pracach, a zapomniał bym co to za tajemniczy patyczek miałeś co nim robiłeś temp sprawdzałeś ??
Tak, to stetoskop. Każdy złożony przez nas silnik albo odpalony nowy projekt badamy stetoskopem, aby znaleźć ewentualne jakiekolwiek stuki.mcgiver pisze:to chyba stetoskopTomek pisze:bardzo fajny projekt ciekawe ty zapodałeś do bmw silnik toyoty a ludziska pakuja silnik bmw do np nissanatak czy siak fajowo ci to wychodzi i juz mnie sie podobało jak chodzi a to dopiero poczatek, powodzenia w dalszych pracach, a zapomniał bym co to za tajemniczy patyczek miałeś co nim robiłeś temp sprawdzałeś ??
nieżle , nieżle widzę że narazie idzie gładko jestem ciekaw finału .
Nie trzeba było. Uszczelka nie jest wydmuchana. Zestresowany byłem, źle oceniłem sytuację.korona pisze:Robota 1 klasatrzymam kciuki abo poszło bez problemów. Jak skończyła się sprawa z uszczelką, trzeba było ściągać głowicę czy nie?
Jacka Sobczaka i historie jego Nissana S14 z 1JZ znam - współpracujemy z nim przy naszych projektach. Fajnie trafił z tym front cut'em, bo była to MK3 już z manualną skrzynią biegów - najtrudniejszą rzecz przy swapie miał z głowy. Tak czy siak jego silnik jest strasznym nieśmiertelnikiem. Od lat pałowany na 1.5bar z Garrett'a GT30, teraz katował go Kuba Przygoński. Mam nadzieję, że mój też będzie takim twardzielem.corey pisze:dasz rade podlaczyc.
toyoty to bardzo proste i przejrzyscie zaprojektowane samochody
gratki projektu
jakies 3 lata temu myslalem dokladnie o takim polaczeniu, - mysl sie zrodzila kiedy znajomy sprowadzil front cuta supry mk3 1jz - niestety silnik podkupil Jacek z poznania i plan upadl.