
BMW E21 1980r by PERLIK - str. 15 1,8is turbo
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: E21 1980r BY PERLIK
Estetyką się nie przejmuj, będzie czas na poprawki. Jajważniejsze że idzesz jak burza i zaczynasz od tego co najważniejsze czyli buda + doładowany silnik, reszta sie wpasuje jakoś w to wszystko. Tak trzymać 

www.turboBMW.pl
-
- Turbo-Team
- Posty: 340
- Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: BIA
Re: E21 1980r BY PERLIK
Narazie składam całe auto, patrzę co i gdzie nie pasuje, coś się utnie i dospawa a jak już wszystko będzie pasować i działać jak powinno to autko rozbiorę i poskładam z użycie estetykikorona pisze:Estetyką się nie przejmuj, będzie czas na poprawki. Jajważniejsze że idzesz jak burza i zaczynasz od tego co najważniejsze czyli buda + doładowany silnik, reszta sie wpasuje jakoś w to wszystko. Tak trzymać

BMW e28
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Turbo-Team
- Posty: 340
- Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: BIA
Re: E21 1980r BY PERLIK
Wczoraj odświeżyłem trochę kompresor, dzisiaj poskładałem, założyłem swoje kolektory i pomyślałem że dobrze by było wprawić go w ruch. No więc podłączyłem go pod wiertarkę i ku mojemu zdziwieniu pompował całkiem dobrze he he. Przy próbie przysłonienia kolektora dolotowego wiertarka nie dawała rady i stawała ale zatkanie kolektora wydechowego to już był problem bo dmuchało całkiem mocno.
Możo to i mało istotne ale pierwszy raz widziałem jak taki kompresor pompuje.
mały filmik, sorry za jakość kręcony telefonem.
http://s941.photobucket.com/albums/ad25 ... r-prba.mp4
Możo to i mało istotne ale pierwszy raz widziałem jak taki kompresor pompuje.

mały filmik, sorry za jakość kręcony telefonem.
http://s941.photobucket.com/albums/ad25 ... r-prba.mp4
BMW e28
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: E21 1980r BY PERLIK
Fajnie, trzeba było kątówkę podłączyć to byś go przy 11tys obr/min rozpędził do prędkości roboczej, tyle że mógłby z biurkiem w przeciwnym kierunku uciekać 

www.turboBMW.pl
-
- Turbo-Team
- Posty: 340
- Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: BIA
Re: E21 1980r BY PERLIK
Witam wszystkich po przerwie 
W projekcie przez ten czas radykalnych zmian nie ma ale coś sie troszkę ruszyło
Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu rekin nigdy nie był bity i nie było nic w nim robione, wymieniane / wycinane, ale nie ma tak dobrze praktycznie cały był w mniejszych lub większych wgniotkach które zostały zakitowane (foto z prac nad kitowaniem)




AA ! zapomniałem rekin dostał kiedyś delikatnie w nosek bo trochę kitu na sobie miał na masce

jej stan niby nie najgorszy ale mocowanie zawiasów zeżarte przez rdzę, ale jakoś udało sie odratować


Po kitowaniu całe autko poszło w podkład i praktycznie stoi w nim do dzisiaj

środek też doczekał się kolorku, czarne blachy i biała klatka :



klatka jak i komora są w białym akrylu.


zawitała też konsola, nagrzewnica, wycieraczki i instalacja elekrtyczna, ori z rekina.

camber pale czakają na założenie

Dzisiaj odebrałem blok z rozwiertu na 2.9


z tłoczkiem


tuleje cylundrów i stopki posmarowałem tawotem narazie by nie lapnęła ich rdza

blok odrazy poszedł do malowania farbą żaroodporną
most w podkład, na dniach kolorek + elektro szpera 8-)


Na razie tyle udało się zdziałać, totalny brak czasu na zabawy w garażyku niestety.

W projekcie przez ten czas radykalnych zmian nie ma ale coś sie troszkę ruszyło
Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu rekin nigdy nie był bity i nie było nic w nim robione, wymieniane / wycinane, ale nie ma tak dobrze praktycznie cały był w mniejszych lub większych wgniotkach które zostały zakitowane (foto z prac nad kitowaniem)




AA ! zapomniałem rekin dostał kiedyś delikatnie w nosek bo trochę kitu na sobie miał na masce

jej stan niby nie najgorszy ale mocowanie zawiasów zeżarte przez rdzę, ale jakoś udało sie odratować



Po kitowaniu całe autko poszło w podkład i praktycznie stoi w nim do dzisiaj

środek też doczekał się kolorku, czarne blachy i biała klatka :



klatka jak i komora są w białym akrylu.


zawitała też konsola, nagrzewnica, wycieraczki i instalacja elekrtyczna, ori z rekina.

camber pale czakają na założenie

Dzisiaj odebrałem blok z rozwiertu na 2.9



z tłoczkiem


tuleje cylundrów i stopki posmarowałem tawotem narazie by nie lapnęła ich rdza

blok odrazy poszedł do malowania farbą żaroodporną

most w podkład, na dniach kolorek + elektro szpera 8-)


Na razie tyle udało się zdziałać, totalny brak czasu na zabawy w garażyku niestety.
BMW e28
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: E21 1980r BY PERLIK
no widze że idziesz w moje slady ze specyfikacją strokera
.
blok tez planowałeś ? o ile ?
nie zebym Ci wchodził na ambicje ale ciekaw jestem komu pierwsze uda się odpalić swojego strokera 2,9
, zresztą mi sie nigdzie nie spieszy.
powodzenia z projektem

blok tez planowałeś ? o ile ?
nie zebym Ci wchodził na ambicje ale ciekaw jestem komu pierwsze uda się odpalić swojego strokera 2,9

powodzenia z projektem

-
- Turbo-Team
- Posty: 340
- Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: BIA
Re: E21 1980r BY PERLIK
Dokładnie MCGIVER co do strokera to poszedłem twoim tropem tak że winien jestem Ci
a wiadomo co pojemność to pojemność he he
blok miałem planowany już o 0.15 ale jeszcze troszkę z niego zbiorę ale to przy okazji jak będę wał korbowy wyważał. Co do odpalenia hmmm zobaczymy 8-)
dzięki i nawzajem


blok miałem planowany już o 0.15 ale jeszcze troszkę z niego zbiorę ale to przy okazji jak będę wał korbowy wyważał. Co do odpalenia hmmm zobaczymy 8-)
dzięki i nawzajem
BMW e28
-
- Nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 31 paź 2010, o 19:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Choroszcz
Re: E21 1980r BY PERLIK
Twoja elektroszpera polega tylko na zaspawaniu mostu czy coś innego ?? 

-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: E21 1980r BY PERLIK
A co można zrobić innego po za zaspawaniem satelit w koszuliberator515 pisze:Twoja elektroszpera polega tylko na zaspawaniu mostu czy coś innego ??


- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: E21 1980r BY PERLIK
elektroszpera jest słowotworem, który wywodzi się od niezastąpionej spawarki elektrodowej 

-
- Turbo-Team
- Posty: 340
- Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: BIA
Re: E21 1980r BY PERLIK
No właśnie elektroszpera to słowo od spawarki elektrodowej a jak ja zaspawałem most migomatem to jaka to będzie szpera ?



BMW e28
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E21 1980r BY PERLIK
Oo jak migiem to spawałeś to już nie będzie żadna szpera.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: E21 1980r BY PERLIK
drutoszpera
Od razu wsadzaj w belkę tuleje poliuretanowe bo w e30 zjada je w zastraszającym tempie elektro

Od razu wsadzaj w belkę tuleje poliuretanowe bo w e30 zjada je w zastraszającym tempie elektro

-chałturnik-
-
- Turbo-Team
- Posty: 340
- Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: BIA
Re: E21 1980r BY PERLIK
Tzn. że migomat nie da rady przetopić za dobrze i może to szybko puścić czy co ? Spawałem to besterem na 4 biegu, zęby w moście były całe czerwone i zdaje się że spaw jest w "miarę" mocny, jak padnie to mówi się trudno (oby nie przy vmax-ieelmo0104 pisze:Oo jak migiem to spawałeś to już nie będzie żadna szpera.

ale czy nie bedzie to za sztywne wszystko ? czy tak własnie ma być ??Grzesi(E30)k pisze:drutoszpera![]()
Od razu wsadzaj w belkę tuleje poliuretanowe bo w e30 zjada je w zastraszającym tempie elektro
Problem w tym że w budzie nie mam żadnych gum,(mocujących ławe do budy ) seryjne co były to wyrwałem je podczas rozbierania auta i wspawałem tam podwójna blachę 2 mm i teraz myślałem zeby dać ori tuleje z e30 żeby na czymś to się ruszało / pracowało. Co myślicie ?
BMW e28