E36 Coupe M50B25@holset hx35

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: k64 »

potwierdzam, mialem tez kosc od reserved i inny tez, delikatna robota wkladajac do kompa, ale przeciez odciecie jednym kliknieciem ecumasterem zrobisz. mysle ze wiecej niz 7tys to bym sie bal , przy takich obrotach autko juz dostaje swoje. :wink2:

co do wyniku to gratulacje ale myslalem ze holset wiecej pokaze.

co do wydechu to rowniez mysle ze 2,5 cala a 3 bedzie bez wiekszych roznic , czy az tyle spalin tam jest ze nie maja ujscia przy 2,5 cala?
,ale sprawdze u siebie cos niebawem jak sie uda i bedzie hamowanie.


i prosze o filmik jak auto lata z zew, jak sie odpycha,jakies porownanie, tak malo u nas na forum filmow :sad:
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

Na filmiki z przejazdów przyjdzie jeszcze czas :)

Narazie udało mi się doprosić wysłania wykresu AFR. Przejazd lajtowy do 5000RPM.
http://www...pl/turbobmw/hamownia7.jpg

Szkoda, że na forum nie można wrzucać zdjęć w większej rozdzielczości :(

Jak będzie sucho to zdejmę trochę paliwa z dołu a od 1800 do 2700 podleję :hammer:
jendrek e-30
User
Posty: 54
Rejestracja: 25 paź 2009, o 16:34
Imię: Andrzej
lokalizacja: Ożarów Maz

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: jendrek e-30 »

Ładnie wyszło szkoda że nie dałeś znać Radku że wybierasz się zmierzyć moc, generalnie ja bym nie szalał z przekrojem wydechu ten co jest w zupełności wystarczy i na pewno go nie zatyka, bost trzyma do końca na 100% generalnie na tym setupie będziesz jeździł długo i szczęśliwie, myślę że jeżeli nie masz sądy szeroko pasmowej to nie powinieneś kręcić paliwem bo na oko to chłop w szpitalu umarł, żeby sie nie okazało że za ciepło się zrobi i będzie bida.




POZDRAWIAM :ph34r:
Mechanika ? swapy - modyfikacje - zawieszenia i silników - oraz naprawy bieżące i główne
Nie tylko BMW 602-75-20-18
Szary
Forumowicz
Posty: 269
Rejestracja: 25 paź 2009, o 10:41
Imię: Michał
lokalizacja: Częstochowa

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: Szary »

Mario pisze:Nie wiem o co chodzi z takim wykresem ale ma się nijak do rzeczywistości mimo że to dobra książka.
Wydech 2.5" jest o.k ale pod 300KM potem trzeba dać większy.
Na racingforum wielokrotnie były opisywane przypadki restrykcyjności ukł. wydechowych pod konkretne moce.
Absolutnie nie jestem zwolennikiem układów wydechowych średnicy rynny ale ponad 300KM na 2.5" to trochę mało.
Seryjne M3 e46 ma układ wydechowy 2x 2.5 cala a z tego co widać na wykresie 1x 2.25 był by wystarczający :)
Mały OT

Myślę, że wykres jest dobry. Rozmiary są podane wg amerykańskiej normy a tam 1" nie ma 25,4 mm.

http://www.investa.pl/oferta/stal_nierd ... regow.html

Wg tej tabelki

2" - 60,3
2,5" - 76,1
3" - 88,9

Wszystko sie zgadza.
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: korona »

Szary pisze: Mały OT
Myślę, że wykres jest dobry. Rozmiary są podane wg amerykańskiej normy a tam 1" nie ma 25,4 mm.
http://www.investa.pl/oferta/stal_nierd ... regow.html

Wg tej tabelki
2" - 60,3
2,5" - 76,1
3" - 88,9
Wszystko sie zgadza.
Fakt, według normy ANSI/ASME na rury i kształtki do ich łączenia, w calach podawana jest umowna średnica wewnętrzna rur przy ściance STD; faktyczna zewnętrzna średnica rur i kształtek to odpowiednio:
1"- 33,7
1 1/4" - 42,4
1 1/2" - 48,0
2" - 60,3
2 1/2" - 73,0 (na tej stronie jest bład, ta średnica wg normy ANSI nie pokrywa się z EN czy DIN tak jak pozostałe)
3" - 88,9
4" - 114,0
Tak więc zagadka rozwiązana, tyle że ja powinienem na to wpaść dawno bo z podobnymi rzeczami mam do czynienia na codzień :oops:
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

Wleciał chip od reserved, którego udało mi się namierzyć po ciężkich bojach.
Obrazek

Samochód odpalił, jednak od samego startu widać, że jest za dużo paliwa.
Konieczne będą korekty mapy, a na tą okazję zakupiłem Innovate LC-1 z adapterem USB :hammer:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: k64 »

ale chwila chwila po co ci kosc od reserdea? specjalnie ci ja napisal pod turbo?
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

Głównie chodziło o odcinkę, ale też o wsad od 3er.
jendrek e-30
User
Posty: 54
Rejestracja: 25 paź 2009, o 16:34
Imię: Andrzej
lokalizacja: Ożarów Maz

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: jendrek e-30 »

Siemka oj Radek Radek poco ci w ogóle czip jak ecu majstera masz, odcinka to żaden problem na nowym sofcie odcinke gdzie chcesz jak przesuwasz, żeby się tak nie skończyło że tłoki w misce będą leżały



POZDRAWIAM :ph34r:
Mechanika ? swapy - modyfikacje - zawieszenia i silników - oraz naprawy bieżące i główne
Nie tylko BMW 602-75-20-18
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

jak to mówią, jak raz nie zepsujesz to się nie nauczysz :clap:
nowy czip wysterowany afr ~12 do samego końca, wolne obroty ustawiłem na 14.5, idzie do 7000 jak burza :cool2:
zauważyłem diametralną różnicę na v-power racing 100 oktan - egt średnio mniejsze o 40/50 stopni.
Awatar użytkownika
sierRKA
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
Imię: Sławek
lokalizacja: Grudziądz

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: sierRKA »

g-rad pisze:jak to mówią, jak raz nie zepsujesz to się nie nauczysz :clap:
nowy czip wysterowany afr ~12 do samego końca, wolne obroty ustawiłem na 14.5, idzie do 7000 jak burza :cool2:
zauważyłem diametralną różnicę na v-power racing 100 oktan - egt średnio mniejsze o 40/50 stopni.
a jednak dobrnąłeś do końca. auto macałem, Radka poznałem-powiem tylko, jest zapierdalaka..
jutro wysyłam TPs :wink2:
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

Obalam mit pancernej małej głowy 318/320 ;) Dzisiaj padła mi na winklu, koła nadal są ze-szperowane, ale poddała się zębatka zdawcza, efekt brak napędu i litry potu przy pchaniu samochodu po zakrętach. Na szczęście było to blisko domu, więc obyło się bez lawety. W garażu czeka zestaw wał i pół osie na dużą głowę, jednak brak samego mostu przyhamuje mnie na kilka dni :(
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: k64 »

to ze mala glowa jest gorsza jesli chodzi o wytrzymalos to kazdy wie z driftowych swirow , ale na 1/4 mala glowa dobrze daje rady i nie dostaje po dupie tak mocno czego dowodem jest m3 t pmpma ..
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

Dzisiaj zagościł u nas zimowy prezent od mojej żony, pretendent na 4xx :ph34r:
Na razie czeka na resztę gratów z USA i w spokoju dojrzewa razem z winem :ok:
Obrazek
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: korona »

g-rad pisze:Dzisiaj zagościł u nas zimowy prezent od mojej żony, pretendent na 4xx
:eee: respect, moja ostatnio tylko narzeka jak słyszy o moich nowych pomysłach na auto :śmiech:

PS przebieg M50 łatwo można zweryfikować po kolorze i stanie lakieru na pokrywie rozrządu, wraz z nabijanymi kilometrami farba żółknie od temperatury. Ten na zdjęciach wygląda na zdrową sztukę :ok:
www.turboBMW.pl
ODPOWIEDZ