E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara pierwsze: 393KM 504nM stage 1

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1413
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: mcgiver »

mnie głosny wydech już od dawna meczy , tak wiec w moim projekcie wyladuje maxymalnie cichy wydech jaki tylko bede mógł uzyskac ,a w dupowozie wyladuje seria .
teraz jezdze na wydechu nierdzewnym z allegro (ostatni tłumik) , i jest tak hu... ze w pewnym zakresie obrotów wystepuje rezonans wprawiajacy w wibracje niektóre elementy metalowe :rozczarowany:
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: elmo0104 »

Ale Kamil masz rure wydechową. Chyba szybko wrzucisz jakiś dodatkowy tłumik :D:D Z moich doświadczeń mogę powiedzieć (ja mam dwa tłumiki przlotowe, srodkowy własnej roboty i końcowy przerobiony z serii) na wolnych obrotach jest ciszej niż seria ale jak się da w palnik i pomiedzy budynkami jesteś to hałas jest ogromny. Sławek dobrze napisał :D:D Na Ciebie też tak mamy będą regowały pewnie:D
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

elmo0104 pisze:Ale Kamil masz rure wydechową. Chyba szybko wrzucisz jakiś dodatkowy tłumik :D:D Z moich doświadczeń mogę powiedzieć (ja mam dwa tłumiki przlotowe, srodkowy własnej roboty i końcowy przerobiony z serii) na wolnych obrotach jest ciszej niż seria ale jak się da w palnik i pomiedzy budynkami jesteś to hałas jest ogromny. Sławek dobrze napisał :D:D Na Ciebie też tak mamy będą regowały pewnie:D
od kiedy mam e36 jakies 4 lata przerabialem juz wszystko z tlumikiem, mamie to nie robi problemu bo nie wchodze powyzej 3tys przy wiosce,mam swoj rozum mysle i mozna wariowac ale tak aby innym nie robic problemow.

ogolnie to mial byc hardcore -> sama rura 2,5 cala ale bylo tak glosno ze nie mozna bylo stroic, i aktualny caly z nirdzewki na specjalne zamowienie prawie 1metrowy srodkowy tlumik na moje ucho dobrze wyciszyl calosc az bym powiedzial nie zbyt mi sie to podoba :P , ale za to jest Bardzo basowo az mi na wolnych przypomina 1,8 m40 na przelocie heh ale lekkie wyzsze obroty i juz cos te 6 cylindrow slychac.

troche posmigam moze beda zmiany a moze nie, w planach jest jeszcze jedna rzecz ktora sprawi ze bedzie glosno ale niespodzianka. Aby to zrobic musi byc auto wystrojone.

jutro od niepamietnych czasow mam wolny poniedzialek w polsce , od rana skladam wszystko do kupy i mozna stroic. :ph34r:
kremat0r
User
Posty: 78
Rejestracja: 25 kwie 2010, o 16:00
Imię: Krzysztof
lokalizacja: Poznan

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: kremat0r »

w planach jest jeszcze jedna rzecz ktora sprawi ze bedzie glosno ale niespodzianka. Aby to zrobic musi byc auto wystrojone.
Stawiam piwo że westgate w atmosfere :)
e36 coupe m50b25nv, czas zacząc :)
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1413
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: mcgiver »

kremat0r pisze:
w planach jest jeszcze jedna rzecz ktora sprawi ze bedzie glosno ale niespodzianka. Aby to zrobic musi byc auto wystrojone.
Stawiam piwo że westgate w atmosfere :)
pisał że wydech w błotnik , ale myslał że nikt nie przeczytał i teraz wyskoczył z jakąś niespodzianką :śmiech: :śmiech:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

ale jestescie :mrgreen:

piwa nie wisze bo sie nie zakladalem :śmiech:


uszczelka pod kolektor wydechowy, 3 warstwowa jakas piekna ! 50zl ;/ jednorazowa :rozczarowany:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

czesc co tam? dawno nie pisalem :)


z nowosci, auto dalej nie wystrojone, glownie z braku czasu jak zwykle ale urlop bedzie w sierpniu, miedzy czasie co tydzien udaje mi sie ciagle cos poprawic doprawic zeby to mialo rece i nogi. Bylem o kolegi szanownego Adama Korony ,zobaczylem 2,8 turbo i troche se pogadalismy, probowalismy ogarnac cos mojego, nie rowno chodzil na wolnych , adam wpadl ze cewki na wolnych nie dzialaja tak jak powinny i faktycznie, zapodal mi po dobrej cenie jak zwykle 2 cewki z m3 i autko chodzi rowniej niz orginal z fabryki i to bez przeplywki, niestety nie udalo sie wystroic samochodu, strojenie bez przeplywki to nie taka prosta sprawa, dodatkowo duze wtryski tez nam problem stawialy zanim to wlozylismy, odpalilismy na wolnych itd poustawialismy to jakos pozniej ecumaster nie dawal za wygrana i nie reagowal na zmiany jakos tak dziwnie :blink2: poddalismy sie po 3h upalnych i krzywym spojrzeniu sasiadow :wink2: ale nic sie nie stalo przeciez nie bede plakac. :wink2:

aaa w wezyku z regulatora cisnienia paliwa tego chinola co mam jak i kazdy tutaj z forum no prawie kazdy :devill2: jeden przewod ktorego nie zmienilem (jeden zmienilem :devill2: ) nastapilo ujscie hmm PALIWA ale nic sie naszczescie nie zapalilo (ojciec strazak zrobil mi kazanie co to za gowno)

tymczasem do samochodu trafil drugi blow off i sa teraz dwa bo sam hks made by china otwiera sie ale wolno upuszca moze sprezyna twarda i regulacja nie poprawiala nic , i cisnienie zwrotne? bilo po lopatkach na turbine i bylo Psssss PSssss pspsps psp spspsps pss (wiadomo o co chodzi) .teraz oba bovy spelniaja swoje zadanie, syczy pieknie , turbo ogolnie wstaje od 2tys obr i wiecej nic nie napisze bo wiadomo nie wystrojone, ecumaster zostal wyslany do jadzwina (sprawdzony) i okazal sie ok,

wymalowalem sobie w srodku, pozadek maly z kablami, wogole to udalo mi sie klape otworzyc byly tam 4muchy i 2 pajaki niestety padly chyba nie mialy wody :śmiech:


akumulator zostal przeniesiony do tylu , wogole kupilem najmniejszy jaki byl z centry i kreci ok .

dodatkowo zagoscil koc 10metrow, starczylo na turbo i dp i jest ok , nawet nie dymil (poprzedni to cygaro straszne i wylecial do smietnika)

no to fotki zeby nie bylo nudno, moze jakis filmik tez zapodam bo MALO tego na tym forum :rolleyes2: strojenie ponowne niebawem u kogo to jeszcze nie wiem ale mysle ze teraz to juz ok bedzie. yooooooooo



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
kremat0r
User
Posty: 78
Rejestracja: 25 kwie 2010, o 16:00
Imię: Krzysztof
lokalizacja: Poznan

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: kremat0r »

Więcej trytytek !! :devill2:

Nieliczny z sedanów jaki mi się podoba, czekam aż będzie zacnie podawać :cool2:
e36 coupe m50b25nv, czas zacząc :)
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: korona »

. pisze:...... dodatkowo duze wtryski tez nam problem stawialy zanim to wlozylismy, odpalilismy na wolnych itd poustawialismy to jakos pozniej ecumaster nie dawal za wygrana i nie reagowal na zmiany jakos tak dziwnie :blink2: poddalismy sie po 3h upalnych i krzywym spojrzeniu sasiadow :wink2:
Cześć Kamil. Sprawdziłeś podłączenie ecumastera? Jest sprawny, da się już korygować ustawienia paliwa?
Fakt trochę się wk...śmy przy tym, od pewnego momentu pojawiła się jakaś usterka, ecumaster zmieniał napięcia na wyjściu, ale samochód nie reagował na zmiany, nie szło obciąć paliwa obojętnie co by nie robić. Podejrzenie padło na wtryski że są po prostu za duże, dotoczyliśmy się pod dom, niestety po zmianie to samo, brak reakcji na ustawienia DET-em. Podejrzewałem albo przerwany jakiś kabel (wiązka do poprawki Kamil :wink2: ) albo uszkodzenie samej świńki - niestety nie było czasu na przeglądanie wszystkiego. Tak czy inaczej - Kamil zapraszam ponownie jak znajdziesz usterkę, nie mieszkasz tak daleko, podłączymy sondę i pojeździmy.

PS w końcu widzę tylna klapa się otworzyła :heh:
www.turboBMW.pl
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

korona pisze:
. pisze:...... dodatkowo duze wtryski tez nam problem stawialy zanim to wlozylismy, odpalilismy na wolnych itd poustawialismy to jakos pozniej ecumaster nie dawal za wygrana i nie reagowal na zmiany jakos tak dziwnie :blink2: poddalismy sie po 3h upalnych i krzywym spojrzeniu sasiadow :wink2:
Cześć Kamil. Sprawdziłeś podłączenie ecumastera? Jest sprawny, da się już korygować ustawienia paliwa?
Fakt trochę się wk...śmy przy tym, od pewnego momentu pojawiła się jakaś usterka, ecumaster zmieniał napięcia na wyjściu, ale samochód nie reagował na zmiany, nie szło obciąć paliwa obojętnie co by nie robić. Podejrzenie padło na wtryski że są po prostu za duże, dotoczyliśmy się pod dom, niestety po zmianie to samo, brak reakcji na ustawienia DET-em. Podejrzewałem albo przerwany jakiś kabel (wiązka do poprawki Kamil :wink2: ) albo uszkodzenie samej świńki - niestety nie było czasu na przeglądanie wszystkiego. Tak czy inaczej - Kamil zapraszam ponownie jak znajdziesz usterkę, nie mieszkasz tak daleko, podłączymy sondę i pojeździmy.

PS w końcu widzę tylna klapa się otworzyła :heh:
tak jak napisalem adamie ecumaster zostal wyslany do sprawdzenia i jest ok (gwarancja) , mam go juz spowrotem, sprawdze wiazke i kupie jakis stary laptop na COM bo ta przejsciowka juz mnie wku**** usb->com, mialem chyba z 4laptopy i albo ja nie jestem informatyk albo debil :blink2: zero komunikacji, przy tobie przyjamniej byl transfer danych.
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: corey »

. pisze:
korona pisze:
. pisze:...... dodatkowo duze wtryski tez nam problem stawialy zanim to wlozylismy, odpalilismy na wolnych itd poustawialismy to jakos pozniej ecumaster nie dawal za wygrana i nie reagowal na zmiany jakos tak dziwnie :blink2: poddalismy sie po 3h upalnych i krzywym spojrzeniu sasiadow :wink2:
Cześć Kamil. Sprawdziłeś podłączenie ecumastera? Jest sprawny, da się już korygować ustawienia paliwa?
Fakt trochę się wk...śmy przy tym, od pewnego momentu pojawiła się jakaś usterka, ecumaster zmieniał napięcia na wyjściu, ale samochód nie reagował na zmiany, nie szło obciąć paliwa obojętnie co by nie robić. Podejrzenie padło na wtryski że są po prostu za duże, dotoczyliśmy się pod dom, niestety po zmianie to samo, brak reakcji na ustawienia DET-em. Podejrzewałem albo przerwany jakiś kabel (wiązka do poprawki Kamil :wink2: ) albo uszkodzenie samej świńki - niestety nie było czasu na przeglądanie wszystkiego. Tak czy inaczej - Kamil zapraszam ponownie jak znajdziesz usterkę, nie mieszkasz tak daleko, podłączymy sondę i pojeździmy.

PS w końcu widzę tylna klapa się otworzyła :heh:
tak jak napisalem adamie ecumaster zostal wyslany do sprawdzenia i jest ok (gwarancja) , mam go juz spowrotem, sprawdze wiazke i kupie jakis stary laptop na COM bo ta przejsciowka juz mnie wku**** usb->com, mialem chyba z 4laptopy i albo ja nie jestem informatyk albo debil :blink2: zero komunikacji, przy tobie przyjamniej byl transfer danych.
jak chcesz dzialac z ecumasterem na lapie bez coma to kup przelotke ale pcmcia, na takiej nie ma zadnych problemow
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

auto wkoncu udalo sie na kolejne mam nadzieje teraz ostatnie strojenie :heh:

co do przejsciowki usb do deta -> zamowilem druga i ta chodzi ! te za 7zl sa o dupe rozczasc a niby te same sterowniki i producent :blink2: wiec polecam te za 17zl :śmiech: auto i tak nie sluchalo, cos duplo predzej i poprostu ecumater nie sluchal, skasowalismy blledy komputerem do diagnostyki, obnizylem napiecie min i zaczal reagowac na zmiany ale nie do konca, zalewac potrafilem ale nie ODEJMOWAC (przy wartoscia -128 a napiecie 0 na przeplywce i auto nie gaslo :blink2: )

auto zawiozlem do nowego znajomego (chyba jedyna osoba na slasku (co bylo mi na reke ) - ktora tak ogarania komputery do sterowania specjalnosc standalone ) gosc ogarania wszystko, smt, megasquit , ecumater (choc nie lubi tego ostatniego) i wszystko inne , duzo sie dowiedzialem i nauczylem i chyba zaczne pisac ksiazke :śmiech:

mam nadzieje ze na dniach wyjedzie (mam urlop i bawimy sie) , wtryski 460cc ogarniete i to bez problemowo wolne obroty ladne, det II spokojnie daje rade z tak duzymi wtryskami. DOdam ze auto bez przeplywki, wszystko na map sensorze i szkoda ze nie ma tej przeplywki no ale jest map sensor to niech zostanie.

Sprzeglo rowniez zalozylem , o dziwo myslalem ze to trudniejsza sprawa ale narzedzia mechanika sasiada + kanal + 4h i jest ok.

Docisk m57 330D + zamach 2 masowy m57 530D + tarcza nowa lucas 328i + lozysko 328i .

yooo poniezej filmik tak dla zechety .

http://www.youtube.com/watch?v=O8I8XQE6_Y0" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=Zq9wzsy-Fbw" onclick="window.open(this.href);return false;
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

dzis tylko cos dla uszu


http://www.youtube.com/watch?v=CMLdfOjKUYM" onclick="window.open(this.href);return false;
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

po pierwszych mocniejszych jazdach, jest fajnie,

0,5 bar 0,6 max ~

na 2 biegu brak takcji (opona 245x40x17) konkretny walec, na 3 sie smieja opony .
boost od ok 2,5tys rpm.

http://www.youtube.com/watch?v=sEfSY-MkUbw" onclick="window.open(this.href);return false; (przyspieszanie 2 bieg)

http://www.youtube.com/watch?v=XNfpuNkBDUo" onclick="window.open(this.href);return false; (boost)

http://www.youtube.com/watch?v=xqsLbTRlEw4" onclick="window.open(this.href);return false; (troche z zew)

http://www.youtube.com/watch?v=oFKplk6Jx18" onclick="window.open(this.href);return false; (40km/g -> 140km/h)
Awatar użytkownika
Aquaz
Forumowicz
Posty: 554
Rejestracja: 27 lip 2010, o 01:59
Imię: Beniamin
lokalizacja: Glasgow/Shotts

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: Aquaz »

Haha tak sie zastanawiam czemu masz angielskie zegary ???
http://img256.imageshack.us/img256/94/bmw23.jpg
ODPOWIEDZ