Tak wyglądał w dniu kupna pod maską było m52b25.

W ciągu następnego roku, zrobiłem pierwszą wersje skrętu, hydro, kubełek, 2 komplety pasów 4pkt OMP (3"+2"). Między czasie wleciało m50b25 (non vanos) i był mocno upalany jako N/A.
Równo rok temu kiedy samochód już był totalnym gruzem postanowiłem wrzucić turbo z pomocą przyjaciela (KluczykGarage). Parę fotek z instalacji doładowania. Silnik miał być nieotwierany. Planowanie doładowanie 0.6 bara.
GT3530 wiszące już na kolektorze.

Spływ oleju w obudowę rozrządu.

Kolektor wydechowy.
http://68.media.tumblr.com/f7649a72f3bb ... o3_540.jpg
Screamer, w końcu drift car


Piękny DP, niestety po tygodniu trzeba było go składać prawie od nowa, ponieważ zachaczyłem o próg przy wjeździe na kanal i cały DP się wygiął o kolektory wydechowy


Przed wyjazdem na pierwsze strojenie.


Niestety po wystrojeniu na 0.4b, następnego dnia uszczelka pod głowicą powiedziała, że wysiada :( Na 3 dni przed planowanym upalaniem z znajomymi na pikniku motoryzacyjnym.
Niestety to moja wina, ponieważ kompresja na piątym garze przed instalacją była ewidentnie za niska. Jak się okazało, że przegrzanie silnika i papierowa uszczelka to słabe rozwiązanie (silnik został przegrzany jeszcze przed turbo).
Na szczęście tego samego dnia przez przypadek poznaliśmy gościa, który chciał żeby mu wrzucić 2jz-gte do e36 i wystroić na emu. Jak się okazało w komorze e36 znalazł się nieskończony projekt m50TUb25 turbo! Udało się kupić odprężony słupek po remoncie z kolektorem wydechowym (chińskim), GT3582, ori wtryskami boscha 440cc w cenie 1000pln

Turbina, kolektor zostały od razu sprzedane.
Następnego dnia e36 miała operacje transplantacji.



Sprzedam e60 z drugiego planu


Silnik został wystrojony na 1.1 bar żyje do tej pory. był srogo upalany przez cały sezon.
Tutaj filmik chyba z najbardziej szalonym przejazdem w sezonie:
https://www.youtube.com/watch?v=ys5xS8eUwWY" onclick="window.open(this.href);return false;
Stage 2
Model: BMW e36 1996r compact long
Silnik: m50TUb25, odprężone kanapką, po remoncie. Głowica po portingu.
Układ dolotowy: Chiński grzybek, dolot z aluminium, BOV zamiennik greddy

Układ wydechowy: Kolektor wydechowy 6 -> 2 -> 1, zewnętrzny WG 38mm z screamer pipe, DP reszta układu wydechowego z kwasówki 2.5", tłumik końcowy custom wyjście 2 x 2.5"
Układ paliwowy: Seryjna listwa paliwa, wtryskiwacze bosch 440cc, zamiennik pompy paliwa EPMAN

Elektronika: EMU Ecumaster, seryjna wiązka przerobiona pod EMU, doładowanie sterowane przy pomocy zaworu MAC, zegary Doładowania, temperatury oleju oraz EGT replika Greddy.
Układ napędowy: Sprzęgło jednomas m50 obrobiony przez Otoczaka, tarcza 240mm kewlar, docisk m57, skrzynia biegó ZF z e46 2.8, wał napędowy 2.5 TDS, dyfer duża głowa przełożenie 3.67 z e34, połosie e36 2.8
Układ chłodzenia: Odłączona nagrzewnica, chłodnica z e36 2.5 klimatyzacja, wentylator SPAL, adapter chłodnicy oleju, chłodnica oleju.
Zawieszenie: Chiński gwint z pełną regulacją 8kg przód 12kg tył, Wahacze oraz zwrotnice od COEL'a, wszystkie gumy wymienione na pouliretan, drążki kierownicze e92, końcówki drążków z e46, tylne dolne wahacze regulowane, stabilizatory e36 2.8
Układ hamulcowy: e36 2.8. Hydrauliczny ręczny SAS na osobnym układzie
Bodykit: seria narazie
Wnętrze: dwa kubełki Mirco XL, kierownica fake nardi (nie polecam), naba oraz QR D1Spec (zamiennik

W tym momencie zaczynam Stage 3 Głównie odbudowa karoserii oraz porządna gleba - fura zmienia przeznaczenie głównie na street.