E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Potopu nie spowodowało odcinanie paliwa przy boostcut?
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Limanowa
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Raczej nie zdążył by sie przytopić.Co miałeś na myśli źle ustawione pierścienie? Wspolczuje awari blok śmietnik?
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Ciężko powiedzieć co najbardziej przyczyniło się do dziury w tłoku. Boostcut'ów trochę było podczas każdego z przejazdów. Z pierścieniami miałem na myśli to że zamki były w złych miejscach tłoka. Ten olejowy miał zamek na sworzniu. Nie wiem jak pozostałe pierścienie bo wyjąłem je w częściach. Teraz ustawiłem wg mądrej literatury. Żaden zamek nie jest nad końcami sworznia. Blok wyszedł bez szwanku. Niewielki nalot z roztopionego alu ale druciakiem zeszło.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
-
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Limanowa
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Nie pamiętam która firma produkująca kute tloki zaleca właśnie olejaka ustawić nad sworzniem, chyba wiseco. Moim zdaniem to nie była przyczyną awari
-
- User
- Posty: 28
- Rejestracja: 1 gru 2013, o 10:32
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: Olsztyn
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
To jest ważne tylko, ale nie bardzo, przy pierwszym odpaleniu, różnie piszą. Pierścienie obracają się podczas suwu tłoka, więc to jak ustawimy pierścienie podczas składania nie ma najmniejszego znaczenia...elmo0104 pisze:Teraz ustawiłem wg mądrej literatury. Żaden zamek nie jest nad końcami sworznia.
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Jednej bezpośredniej przyczyny pewnie nie było. Teraz korzystałem z manualną JE Pistons. Z tym obracaniem się pierścieni to nie jestem pewny czy samoistnie później się obracają. Sprawdzałeś to może?
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
-
- Turbo-Team
- Posty: 672
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Sprawdzone w m20 na N/A ustawiłem około co 120 stopni za jakieś tysiąc kilometrów jak rozbierałem motor po zatarciu wału zamki były poprzesówane po dobre 2 centymetry.