E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1816
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: Miś »

Potopu nie spowodowało odcinanie paliwa przy boostcut?
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
DawidLwa
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
Imię: Dawid
lokalizacja: Limanowa

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: DawidLwa »

Raczej nie zdążył by sie przytopić.Co miałeś na myśli źle ustawione pierścienie? Wspolczuje awari blok śmietnik?
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: elmo0104 »

Ciężko powiedzieć co najbardziej przyczyniło się do dziury w tłoku. Boostcut'ów trochę było podczas każdego z przejazdów. Z pierścieniami miałem na myśli to że zamki były w złych miejscach tłoka. Ten olejowy miał zamek na sworzniu. Nie wiem jak pozostałe pierścienie bo wyjąłem je w częściach. Teraz ustawiłem wg mądrej literatury. Żaden zamek nie jest nad końcami sworznia. Blok wyszedł bez szwanku. Niewielki nalot z roztopionego alu ale druciakiem zeszło.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
DawidLwa
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
Imię: Dawid
lokalizacja: Limanowa

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: DawidLwa »

Nie pamiętam która firma produkująca kute tloki zaleca właśnie olejaka ustawić nad sworzniem, chyba wiseco. Moim zdaniem to nie była przyczyną awari
kazio234
User
Posty: 28
Rejestracja: 1 gru 2013, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: Olsztyn

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: kazio234 »

elmo0104 pisze:Teraz ustawiłem wg mądrej literatury. Żaden zamek nie jest nad końcami sworznia.
To jest ważne tylko, ale nie bardzo, przy pierwszym odpaleniu, różnie piszą. Pierścienie obracają się podczas suwu tłoka, więc to jak ustawimy pierścienie podczas składania nie ma najmniejszego znaczenia...
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: elmo0104 »

Jednej bezpośredniej przyczyny pewnie nie było. Teraz korzystałem z manualną JE Pistons. Z tym obracaniem się pierścieni to nie jestem pewny czy samoistnie później się obracają. Sprawdzałeś to może?
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
caserwis
Turbo-Team
Posty: 672
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: caserwis »

Sprawdzone w m20 na N/A ustawiłem około co 120 stopni za jakieś tysiąc kilometrów jak rozbierałem motor po zatarciu wału zamki były poprzesówane po dobre 2 centymetry.
ODPOWIEDZ