Czesc!!! pora na maly update, bylo kilka dni wolnych to moglem sie wziasc za krazownika. Pierwsze co to musialem sie wybrac po kilka brakujacych czesci takich jak WG, BOV, IC, kolektor wydechowy i inne gadzety, znowu kilka tysiecy wydane ale czego sie nie robi dla pasji

wazne ze to co kupilem teraz to juznie jestem w kompletnym lesie i zaczyna to wygladac jak prawdziwe turbo bmw

ponizej wrzucam kilka fot z pracy
wiec tak wzielem sie za demontaz starego ukladu wydechowego i na przymiarke tylko powiesilem nowy kolektor
po calej tej radosci z zakupu i nacieszeniu oka wzielem sie za montaz Intercoolera, wymiarow nie pamietam ale wyjscia maja po 3 cale
a po tym juz za dolot 3'' calosc, mialem kupiony zestaw dlugich kolanek i rur z aluminium do tego byly sylikony i opaski w sumie wyciecie i spasowanie tego zajelo mi moze 3h
tutaj przymiarka gdzie bedzie BOV Epman
skoro nie bylo jeszcze tak pozno to machnelem jeszcze przewod do zasilania turbiny olejem, majster Kamil powiedzial skrecic na kleju to tak tez zrobione
i taki gadzet wpadl co by druciarni z kolektorem nie musial robic
no i tak juz dzien zlecial, nastepnego dnia wzielem sie za mala przerobke kolektora wydechowego poniewaz byl dedykowany do e36 ale kilka ciec i spawow 2h roboty i zrobione, jak widac pozniej na zdjeciach turbo jest idealnie spasowane do tego co jak co ale e34 pod tego typu przerobke jest idealne niema ciasnoty itd miejsca ze tanczyc jeszcze mozna
jak juz pocielem to co trzeba bylo to zaczelem skladac, najpierw owinelem kolektor bandazem i przykrecilem do glowicy z racji ze robilem to pierwszy raz to taka wskazowka dla tych co jeszcze tego nie robili. Owijajcie w rekawiczkach gumowych bo ja to golymi rekoma i pozniej rece nie milosiernie piekly
i tak po kolei czesci z calej ukladanki wpadaly teraz kolej na WG, musialem sobie pomoc sprezarka zeby go nalozyc na flansze. Ogolnie jak zobaczylem ten zawor pierszy raz na zywo to nie sadzilem ze to takie bydle, jak zreszta i sporo innych czesci do turbo
pozniej krocce do turbiny
nastepnie przykrecilem do kolektora, zamontowalem splyw z turbiny bez spawania w obudowe i wyszlo naprawde elegancko
po tym poskrecalem na zicher dolot opaskami w miedzyczasie oddalem do wspawania flansze od zaworu upoustowego no i efekt jak na ten moment wyszedl taki
reklama musi byc
takze na ta chwile jest tyle zrobione w najblizszym czasie czeka mnie zmiana sprzegla na cos mocniejszego po tym wyspawanie wydechu, montaz wtryskow bo leza chyba juz z pol roku i niemoga sie doczekac a pompa juz zamontowana, jeszcze kilka innych pierdolkow jak np wskazniki nowe wisco i takie tam inne i wkoncu przyjdzie czas na strojenie
A jeszcze takie pytanie do was, czy musze sie podpiac silniczkiem krokowym normalnie w dolot przed przepustnica jesli nie bedzie przeplywki?
Co bedzie nowego to wrzuce napewno. Pozdrawiam Tomek
