Moc jest jak widać na filmiku właśnie gdzieś przy 4000rpm, z 500rpm później niż być powinna. Nie robiliśmy jakichś wielkich strojeń, kilka przelotów, trochę podlane paliwo, dwa kliknięcia na zapłonie i w sumie tyle.
Ogarnę najpierw wydech, a przyznam że niebardzo mam ochotę ciągle grzebać przy e30, dlatego póki co jeżdżę. Max EGT 890 stopni, 1.2b wchodzi jakoś przy 3900rpm, nadciśnienie przy 2600rpm.
GTR wygrywa na starcie, to auto w serii robi 11stki na ćwiartkę. Ten był po jakimś programie. Głównie moment startu ustalił jak daleko za nim dojechałem, od 3 biegu miałem wrażenie że mi nie uciekał.
A dobry start to dobra guma, dobra guma to problemy z półośką czy ze sprzęgłem. Ascona miała poganiać GTRa (więcej mocy, nitro, szersze opony i niższa masa), no ale co z tego jak uwalił półoś grzejąc oponę.
Mogliśmy podnieść w e30 doładowanie do 1.5b i zobaczyć co się wydarzy, jednak chciałem wrócić do domu o własnych siłach
Auto powstało w pół roku i przyznam, że dało mi w kość. Jest jeszcze trochę do zrobienia by było tak jak mi się zamarzyło, ale to głównie detale (pomijając blacharkę, bo chciałbym ją całą prysnąć).
Poza tym miałem już kilka zapytań czy przypadkiem nie chcę sprzedać
