E30 coupe 88' m20b27 turbo

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
nfs
User
Posty: 116
Rejestracja: 11 gru 2011, o 22:27
Imię: Grzegorz
lokalizacja: Pruszków

Re: E30 coupe 88' m20b27 turbo

Post autor: nfs »

świerzop pisze:Ile tak głowica może kosztować ?
to jest Święty Gral M20. Wykonali jakąś znikomą ilość (2?) i są różne opinie czy trafiły do sprzedaży. Ktoś w internecie napisał że koszt takiej głowicy to 2500$...
chemik211
Nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 16 wrz 2015, o 08:23
Imię: Jarek
lokalizacja: Kraków

Re: E30 coupe 88' m20b27 turbo

Post autor: chemik211 »

Preiss pisze:Znalazłem silnik jako dawcę. W nim teoretycznie miała być szczelna głowica (w końcu!).
Nie w tym rzecz. Właściciel opowiadał różne historie. Między innymi jak to mu katalizator rozsadziło i się zapalił :?:
Jak zdjąłem czapkę pokazał się tam taki własnie tłok. (wtf?!) Auto nie doładowane, całkowicie seryjne.
Podczas rozbierania znalazłem przewody wtrysków przyciśnięte pokrywą. Całość zaczęła się jakoś logicznie układać. Wtryski sterowane są przeciez minusem.
Wychodzi na to, że jeden wtryskiwacz był cały czas otwarty stąd pożar katalizatora.

Zastanawia mnie fakt co się działo w tym cylindrze, że to tak wygląda. Dodam, że świeca też nie wyglądała za ciekawie, a raczej wiele z niej nie zostało.
Widzi ktoś to z logicznego punktu widzenia?


Obrazek
Jak by zwarło to miał byś otwarte 3wtryski, jak dla mnie wtrysk dawał za mało paliwa zatkany i miałeś ubogo
Awatar użytkownika
Preiss
Turbo-Team
Posty: 100
Rejestracja: 24 lip 2015, o 21:54
Imię: Maciej
lokalizacja: Bydgoszcz
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: E30 coupe 88' m20b27 turbo

Post autor: Preiss »

Z tym, że wtryski są sterowane minusem. Po za tym katalizator się zapalił.
caserwis
Turbo-Team
Posty: 672
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: E30 coupe 88' m20b27 turbo

Post autor: caserwis »

Prędzej woda stopi tak tłok niż otwarty wtrysk, poza tym kulał by na ten gar na niskich obrotach.
A kat się zapalił bo był zalany niespalonym paliwem.
No właśnie jak zwarło akurat sterujący kabel do masy to otworzyło wtryskiwacz na stałe.
Awatar użytkownika
Preiss
Turbo-Team
Posty: 100
Rejestracja: 24 lip 2015, o 21:54
Imię: Maciej
lokalizacja: Bydgoszcz
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: E30 coupe 88' m20b27 turbo

Post autor: Preiss »

caserwis pisze:Prędzej woda stopi tak tłok niż otwarty wtrysk, poza tym kulał by na ten gar na niskich obrotach.
A kat się zapalił bo był zalany niespalonym paliwem.
No właśnie jak zwarło akurat sterujący kabel do masy to otworzyło wtryskiwacz na stałe.

Kulać kulał. Kat sie zapalił, bo wtrysk lał. To już mamy. Blok co prawda był popękany - woda w oleju. Uszczelka cała była. Świeca cała, ale po przejściach. Czapka na sprawdzeniu, ale nie sądze żeby przez nią aż tak lało.

Może latał bez filtra i coś "zjadł"?
caserwis
Turbo-Team
Posty: 672
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: E30 coupe 88' m20b27 turbo

Post autor: caserwis »

To i komora głowicy by była zdewastowana.
Awatar użytkownika
Preiss
Turbo-Team
Posty: 100
Rejestracja: 24 lip 2015, o 21:54
Imię: Maciej
lokalizacja: Bydgoszcz
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: E30 coupe 88' m20b27 turbo

Post autor: Preiss »

Ją tez trochę porobiło, ale jak będzie szczelna to do wygładzenia. Resztę komór tez trochę liznę żeby były takie same.
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1816
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E30 coupe 88' m20b27 turbo

Post autor: Miś »

Kat mógł się stopić od EGT, które zapewniła Ci ubożyzna z obrazka.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
ODPOWIEDZ