to jest Święty Gral M20. Wykonali jakąś znikomą ilość (2?) i są różne opinie czy trafiły do sprzedaży. Ktoś w internecie napisał że koszt takiej głowicy to 2500$...świerzop pisze:Ile tak głowica może kosztować ?
E30 coupe 88' m20b27 turbo
- nfs
- User
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 gru 2011, o 22:27
- Imię: Grzegorz
- lokalizacja: Pruszków
Re: E30 coupe 88' m20b27 turbo
-
- Nowy na forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 wrz 2015, o 08:23
- Imię: Jarek
- lokalizacja: Kraków
Re: E30 coupe 88' m20b27 turbo
Jak by zwarło to miał byś otwarte 3wtryski, jak dla mnie wtrysk dawał za mało paliwa zatkany i miałeś ubogoPreiss pisze:Znalazłem silnik jako dawcę. W nim teoretycznie miała być szczelna głowica (w końcu!).
Nie w tym rzecz. Właściciel opowiadał różne historie. Między innymi jak to mu katalizator rozsadziło i się zapalił![]()
Jak zdjąłem czapkę pokazał się tam taki własnie tłok. (wtf?!) Auto nie doładowane, całkowicie seryjne.
Podczas rozbierania znalazłem przewody wtrysków przyciśnięte pokrywą. Całość zaczęła się jakoś logicznie układać. Wtryski sterowane są przeciez minusem.
Wychodzi na to, że jeden wtryskiwacz był cały czas otwarty stąd pożar katalizatora.
Zastanawia mnie fakt co się działo w tym cylindrze, że to tak wygląda. Dodam, że świeca też nie wyglądała za ciekawie, a raczej wiele z niej nie zostało.
Widzi ktoś to z logicznego punktu widzenia?
- Preiss
- Turbo-Team
- Posty: 100
- Rejestracja: 24 lip 2015, o 21:54
- Imię: Maciej
- lokalizacja: Bydgoszcz
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: E30 coupe 88' m20b27 turbo
Z tym, że wtryski są sterowane minusem. Po za tym katalizator się zapalił.
-
- Turbo-Team
- Posty: 672
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: E30 coupe 88' m20b27 turbo
Prędzej woda stopi tak tłok niż otwarty wtrysk, poza tym kulał by na ten gar na niskich obrotach.
A kat się zapalił bo był zalany niespalonym paliwem.
No właśnie jak zwarło akurat sterujący kabel do masy to otworzyło wtryskiwacz na stałe.
A kat się zapalił bo był zalany niespalonym paliwem.
No właśnie jak zwarło akurat sterujący kabel do masy to otworzyło wtryskiwacz na stałe.
- Preiss
- Turbo-Team
- Posty: 100
- Rejestracja: 24 lip 2015, o 21:54
- Imię: Maciej
- lokalizacja: Bydgoszcz
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: E30 coupe 88' m20b27 turbo
caserwis pisze:Prędzej woda stopi tak tłok niż otwarty wtrysk, poza tym kulał by na ten gar na niskich obrotach.
A kat się zapalił bo był zalany niespalonym paliwem.
No właśnie jak zwarło akurat sterujący kabel do masy to otworzyło wtryskiwacz na stałe.
Kulać kulał. Kat sie zapalił, bo wtrysk lał. To już mamy. Blok co prawda był popękany - woda w oleju. Uszczelka cała była. Świeca cała, ale po przejściach. Czapka na sprawdzeniu, ale nie sądze żeby przez nią aż tak lało.
Może latał bez filtra i coś "zjadł"?
-
- Turbo-Team
- Posty: 672
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: E30 coupe 88' m20b27 turbo
To i komora głowicy by była zdewastowana.
- Preiss
- Turbo-Team
- Posty: 100
- Rejestracja: 24 lip 2015, o 21:54
- Imię: Maciej
- lokalizacja: Bydgoszcz
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: E30 coupe 88' m20b27 turbo
Ją tez trochę porobiło, ale jak będzie szczelna to do wygładzenia. Resztę komór tez trochę liznę żeby były takie same.
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E30 coupe 88' m20b27 turbo
Kat mógł się stopić od EGT, które zapewniła Ci ubożyzna z obrazka.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance