

Kilka danych co do modyfikacje które szły i które zaraz nadejdą.
Pierwsza rzecz jaka została zrobiona to wydech:
3,5 calowy downpipe przechodzący w 3 cale do końca zwieńczony małą puszką z 2 lufką na końcu
Z całego dolotu zostały usunięte wszystkie niepotrzebne rzeczy od EGRu z obudowy na kol. ssacym po całą recyrkulację na kol wydechowym, nieszczesne klapki wyechaly juz dawno temu
układ paliwowy to wszytskim znane wtryskiwacze z 535d o oznaczeniu 219
IC z fmic wielkościowo taki jak dziura w mpakietowym zderzaku czyli jakieś 450x230x65mm do ktorego dospawałem kolanka 63mm w celu redukcji niepotrzebnych sylikonów
Map sensor 3 barowy zastąpił seryjny
turbo to hybryda na kutym kółku z GTXa o rozmiarach z tego co pamiętam 50/70mm, podwójnym uszczelnieniu, rozwierconą muszą wydechową itd itd
Zrobiony 3 calowy dolot do turbo z pipercrosem na początku
OCT własnego pomysłu wpięty pomiędzy oryginalny separator a cześć ssącą
Na wyspawanie czeka dolot z alu 2,5 cala bez zwęzek i niepotrzebnych rzeczy
Auto na starej hybrydzie w któej nieznacznie różniło się koło kompresji pokazało 290km i 570 Nm
Obecnie pracujemy jeszcze nad mocą ale dmuchamy póki co 2,1 bara i myślę że na chwilę obecną powinno być ok 340-350km i dobrze ponad 600Nm, ale o tym przekonamy sie jak wyspawam dolot i zrobimy finalną korektę.
Z ciekawostek turbo wstaje dokładnie tak samo jak seryjne, jest bardzo agresywne na dodawanie gazu i chętne do jazdy
Więcej ciekawostek wkrótce

Kilka fotek z prac:
Baza do modów:

Pierwsza hybryda z normalnym kołem kompresji delikatnie wiekszym i o innym kształcie niż seria, w pakiecie z IC, wydechem i softem daje około 300km i nie puchnie do około 4500obr

Przednie amory były totalną padaką wiec wjechał budrzetowy ta- technix



Przyszedł materiał n DP jak wspomnialem 3,5 cala

Wiec do roboty:






Egr to tylko niepotrzebnie zajmujący przestrzen w dolocie ekoterrorystyczny wytwór




Nowe turbo z na prawdę duzym potencjałem


Prace nad dolotem do turbo

Kółka wróciły od malowania i ubrane zostały w zimówki



OCT własnego pomysłu



Stary IC na któym auto wypluło 290km i 560Nm

Porównanie nowej i nowszej


Prace nad kaloryferem:


Jeszcze nie wyspawany dolot i poki co IC zapiety na seryjne węże

Pierwsze szlify osłony termicznej:

Póki co tyle , reszta wkrótce
