tak, wyspawalem kolektor i idealnie wyszlo tym razem WG z rury zbiorczej miedzy ostatnimi 2ma cylindrami.Blacha pisze:Ładnie ładnie![]()
Ciągle Kamilu pokazujesz że można coś więcej uzyskać z M50-ki.
WG jest "wpięty" w kolektor pomiędzy 3 a 4 cylindrem? Dobrze widzę?
A nie teraz dojrzałem że to chyba nawet między 2 a 3 cylindrem
e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64
-
- User
- Posty: 33
- Rejestracja: 1 lut 2015, o 21:55
- Imię: jerzy
- lokalizacja: katowice
Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64
wszystko spoko ale te naloty rdzy na calym bloku silnika i wyrżnięty na janusza przedni zderzak zakrawa mocno o fuszere... Nie można było tego estetyczniej zrobić?
Co jest nie tak ze wykres leci na leb o prawie 100km? Poprzedni wykres wg mnie duzo lepszy bo możemy z mocy korzystać a tu mamy chwilowe 588km i później lipton to samo z momentem....
Jakiś filmik onboard? Bo na RF czytałem że podobna gtry objeżdża...
Komora in plus
Co jest nie tak ze wykres leci na leb o prawie 100km? Poprzedni wykres wg mnie duzo lepszy bo możemy z mocy korzystać a tu mamy chwilowe 588km i później lipton to samo z momentem....
Jakiś filmik onboard? Bo na RF czytałem że podobna gtry objeżdża...
Komora in plus

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64
opona powiedzial boom i zakonczylismy strojenie. Byly problemy z elektronika i brak czasu na zaworek mac, zdejmowanie pokrywy i krecenie walkiem. Zderzak? wlasciciel ma na to z górki, był juz tak wyciety przez porzednika dawno dawno temu. NIby ma robic od nowa lakier itd to sie to zrobi pozadnie. Poki co ma robic przeciag do konca sezonu a pozniej lecimy dalejjurekkiller pisze:wszystko spoko ale te naloty rdzy na calym bloku silnika i wyrżnięty na janusza przedni zderzak zakrawa mocno o fuszere... Nie można było tego estetyczniej zrobić?
Co jest nie tak ze wykres leci na leb o prawie 100km? Poprzedni wykres wg mnie duzo lepszy bo możemy z mocy korzystać a tu mamy chwilowe 588km i później lipton to samo z momentem....
Jakiś filmik onboard? Bo na RF czytałem że podobna gtry objeżdża...
Komora in plus
-
- User
- Posty: 33
- Rejestracja: 1 lut 2015, o 21:55
- Imię: jerzy
- lokalizacja: katowice
Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64
czytalem o problemach z zapłonem itd czyzby powodował je sterownik z vanosem czy cos innego?
Co masz na myśli mówiąc o kręceniu wałkami? Będziecie poprawiać bardziej górę czy jednak dół i wypłaszczać wykres?
Jeśli ma wpaść świeży lakier to
Co z onboard bo nie napisałeś nic o tym a jednak bardzo mnie to ciekawi bo wykres to tylko wykres fajnie obrazuje co sie dzieje ale nie zawsze oddaje faktyczny stan
Co masz na myśli mówiąc o kręceniu wałkami? Będziecie poprawiać bardziej górę czy jednak dół i wypłaszczać wykres?
Jeśli ma wpaść świeży lakier to

Co z onboard bo nie napisałeś nic o tym a jednak bardzo mnie to ciekawi bo wykres to tylko wykres fajnie obrazuje co sie dzieje ale nie zawsze oddaje faktyczny stan
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64
tak, seryjny sterownik nie lubi mocy powyzej 500. a skoro jeszcze takich nie bylo mocy na nim, to zaden tego nie napisaljurekkiller pisze:czytalem o problemach z zapłonem itd czyzby powodował je sterownik z vanosem czy cos innego?
Co masz na myśli mówiąc o kręceniu wałkami? Będziecie poprawiać bardziej górę czy jednak dół i wypłaszczać wykres?
Jeśli ma wpaść świeży lakier to![]()
Co z onboard bo nie napisałeś nic o tym a jednak bardzo mnie to ciekawi bo wykres to tylko wykres fajnie obrazuje co sie dzieje ale nie zawsze oddaje faktyczny stan

bedziemy krecic tak zeby wykresik byl ladny a zeby wolne obroty byly stabilne, jest to sprawdzone przy tym walku. To auto cywilne. Oczywiscie boost up. Sprzet jest przygotowany identycznie jak mat suszarka a nawet lepiej, smialo mozna isc w max tej sprezarki ale najpierw podstawy.
zaluje ze nie nagralem na hamowni chociazby 5 biegu , predkosciomierz leci jak szalony. Watpie zeby byla w kraju dostepna tak szybka street e36. Wczoraj mialem przyjemnosc wyciagac (niedziela) ulamana swieca ! groza , naszczescie nie wpadla w tuleje (przyczymala ja elektroda ! ) , malo tego, uwalona rowniez w polowie na gorze (ponad gwint) - tyle poki co z fuckupow ... po czym testdrive - opisze to tak, to nie dla mnie samochod

-
- User
- Posty: 33
- Rejestracja: 1 lut 2015, o 21:55
- Imię: jerzy
- lokalizacja: katowice
Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64
Czym spowodowane jej pekniecie EGT wypikowało? Czy zastukało?
To ja czekam na filmik z drogi bo bardzo mnie to ciekawi, tak jak pisałem wyżej że obleciało gtra
Filmik z hamowni spoko ale to iniercja wiec tam licznik zawsze szybko leci do konca
Tam dalej siedzi gt3530?
To ja czekam na filmik z drogi bo bardzo mnie to ciekawi, tak jak pisałem wyżej że obleciało gtra

Filmik z hamowni spoko ale to iniercja wiec tam licznik zawsze szybko leci do konca

Tam dalej siedzi gt3530?
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64
nie wiem dlaczego i co sie satalo, przyzylo hamownie 30 razy ognia? zmienialem na szybko swiece na poczatku bo wydawalo sie ze gubi zaplony ale on poprostu tak chodzi dziwnie teraz (jak by na 5).jurekkiller pisze:Czym spowodowane jej pekniecie EGT wypikowało? Czy zastukało?
To ja czekam na filmik z drogi bo bardzo mnie to ciekawi, tak jak pisałem wyżej że obleciało gtra![]()
Filmik z hamowni spoko ale to iniercja wiec tam licznik zawsze szybko leci do konca
Tam dalej siedzi gt3530?
Wydaje mi sie ze gdy spowrotem przelozylem swiece moze mechanicznie ja uszkodzilem , wzucalem je do gniazd hmm energicznie , czas nas gonil, a moze poprostu zmeczenie materialu ? wiem tylko tyle ze po hamowni samochod dostawal w palnik 2 h po miescie a pozniej juz nie chodzilo na 6. A moze byl stuk , nie wiem, raczej nie. fucker vanos zaplonami nas wkur***
nie tam siedzi teraz replika o ciut mniejszych wirnikach niz od dawida k. , reszta to samo.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64
Swieczki jedno czy kilku elektrodowe?
Macie moze wykres jak wstaje to turbo?
U mnie o dziwo nie ma problemow z zaplonem w fit ale na swini byly i to kosmiczne.
Tez czekam na onboard
Macie moze wykres jak wstaje to turbo?
U mnie o dziwo nie ma problemow z zaplonem w fit ale na swini byly i to kosmiczne.
Tez czekam na onboard
BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64
Jefnoelektrodowe. Fuks.leo pisze:Swieczki jedno czy kilku elektrodowe?
Macie moze wykres jak wstaje to turbo?
U mnie o dziwo nie ma problemow z zaplonem w fit ale na swini byly i to kosmiczne.
Tez czekam na onboard
Nie mam nic,jest tak jak gt35 twinscrool co brales odemnie kiedys ale moc max grubo powyzej 650 bedzie napewno.dupy z dolu nie urywa ale jak sie chce taniego koksu to tego sie spodziewalismy.
Do malych mocy idzie to ogarnac i nie widac roznic, ale powyzej po kilku ogniach jednak byly zmiany. Roznice w 2stp zaplonie to roznice wielkich spadkow mocy stad tez taki wykres.
P.s. leo zrob dobrze te e39

- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64
Wrzucajac swiece do gniazd jest duze prawdopodobiestwo sklepania elektrody
-chałturnik-
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64
Jak nie chcecie mieć problemów z zapłonem w tym sterowniku to trzeba dezaktywować czujniki stuku, inaczej ciągle będą interweniować. Przerabiałem to.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64
Probowali wlasnie, mielismy mapy i Wsad ba szybko programowany byl ale nie udalo sie .. odnalazles mapy knock sensorow na wot?. jak to ogarnales? Nie bede musial kabinowac.elmo0104 pisze:Jak nie chcecie mieć problemów z zapłonem w tym sterowniku to trzeba dezaktywować czujniki stuku, inaczej ciągle będą interweniować. Przerabiałem to.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64
Spoko spoko nic sie nie boj bedzie dobrze
Swoja droga miales farta z ta swieco bo gdyby to byly 2 lub wiecej elektrodowe to bylo by ka boom

Swoja droga miales farta z ta swieco bo gdyby to byly 2 lub wiecej elektrodowe to bylo by ka boom
BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64
Nie koniecznie, nozki by trzymaly przeciez,,ale zgaszony silnik nagle uratowal wszystko. No i dwuelektrodowe swiece do sportu to kupaleo pisze:Spoko spoko nic sie nie boj bedzie dobrze![]()
Swoja droga miales farta z ta swieco bo gdyby to byly 2 lub wiecej elektrodowe to bylo by ka boom
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64
no wynik konkretny, gratulacje.
pamietasz moze jaki byl czas wtrysku, cisnienie na listwie i afr? tak dla porownania.
pamietasz moze jaki byl czas wtrysku, cisnienie na listwie i afr? tak dla porownania.