e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: k64 »

Blacha pisze:Ładnie ładnie :clap:
Ciągle Kamilu pokazujesz że można coś więcej uzyskać z M50-ki.

WG jest "wpięty" w kolektor pomiędzy 3 a 4 cylindrem? Dobrze widzę?

A nie teraz dojrzałem że to chyba nawet między 2 a 3 cylindrem
tak, wyspawalem kolektor i idealnie wyszlo tym razem WG z rury zbiorczej miedzy ostatnimi 2ma cylindrami.
jurekkiller
User
Posty: 33
Rejestracja: 1 lut 2015, o 21:55
Imię: jerzy
lokalizacja: katowice

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: jurekkiller »

wszystko spoko ale te naloty rdzy na calym bloku silnika i wyrżnięty na janusza przedni zderzak zakrawa mocno o fuszere... Nie można było tego estetyczniej zrobić?

Co jest nie tak ze wykres leci na leb o prawie 100km? Poprzedni wykres wg mnie duzo lepszy bo możemy z mocy korzystać a tu mamy chwilowe 588km i później lipton to samo z momentem....

Jakiś filmik onboard? Bo na RF czytałem że podobna gtry objeżdża...

Komora in plus :ok:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: k64 »

jurekkiller pisze:wszystko spoko ale te naloty rdzy na calym bloku silnika i wyrżnięty na janusza przedni zderzak zakrawa mocno o fuszere... Nie można było tego estetyczniej zrobić?

Co jest nie tak ze wykres leci na leb o prawie 100km? Poprzedni wykres wg mnie duzo lepszy bo możemy z mocy korzystać a tu mamy chwilowe 588km i później lipton to samo z momentem....

Jakiś filmik onboard? Bo na RF czytałem że podobna gtry objeżdża...

Komora in plus :ok:
opona powiedzial boom i zakonczylismy strojenie. Byly problemy z elektronika i brak czasu na zaworek mac, zdejmowanie pokrywy i krecenie walkiem. Zderzak? wlasciciel ma na to z górki, był juz tak wyciety przez porzednika dawno dawno temu. NIby ma robic od nowa lakier itd to sie to zrobi pozadnie. Poki co ma robic przeciag do konca sezonu a pozniej lecimy dalej
jurekkiller
User
Posty: 33
Rejestracja: 1 lut 2015, o 21:55
Imię: jerzy
lokalizacja: katowice

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: jurekkiller »

czytalem o problemach z zapłonem itd czyzby powodował je sterownik z vanosem czy cos innego?

Co masz na myśli mówiąc o kręceniu wałkami? Będziecie poprawiać bardziej górę czy jednak dół i wypłaszczać wykres?

Jeśli ma wpaść świeży lakier to :ok:

Co z onboard bo nie napisałeś nic o tym a jednak bardzo mnie to ciekawi bo wykres to tylko wykres fajnie obrazuje co sie dzieje ale nie zawsze oddaje faktyczny stan
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: k64 »

jurekkiller pisze:czytalem o problemach z zapłonem itd czyzby powodował je sterownik z vanosem czy cos innego?

Co masz na myśli mówiąc o kręceniu wałkami? Będziecie poprawiać bardziej górę czy jednak dół i wypłaszczać wykres?

Jeśli ma wpaść świeży lakier to :ok:

Co z onboard bo nie napisałeś nic o tym a jednak bardzo mnie to ciekawi bo wykres to tylko wykres fajnie obrazuje co sie dzieje ale nie zawsze oddaje faktyczny stan
tak, seryjny sterownik nie lubi mocy powyzej 500. a skoro jeszcze takich nie bylo mocy na nim, to zaden tego nie napisal :ph34r:
bedziemy krecic tak zeby wykresik byl ladny a zeby wolne obroty byly stabilne, jest to sprawdzone przy tym walku. To auto cywilne. Oczywiscie boost up. Sprzet jest przygotowany identycznie jak mat suszarka a nawet lepiej, smialo mozna isc w max tej sprezarki ale najpierw podstawy.

zaluje ze nie nagralem na hamowni chociazby 5 biegu , predkosciomierz leci jak szalony. Watpie zeby byla w kraju dostepna tak szybka street e36. Wczoraj mialem przyjemnosc wyciagac (niedziela) ulamana swieca ! groza , naszczescie nie wpadla w tuleje (przyczymala ja elektroda ! ) , malo tego, uwalona rowniez w polowie na gorze (ponad gwint) - tyle poki co z fuckupow ... po czym testdrive - opisze to tak, to nie dla mnie samochod :devill2: Postaram sie cos nagrac jak bedzie mozliwosc.
jurekkiller
User
Posty: 33
Rejestracja: 1 lut 2015, o 21:55
Imię: jerzy
lokalizacja: katowice

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: jurekkiller »

Czym spowodowane jej pekniecie EGT wypikowało? Czy zastukało?

To ja czekam na filmik z drogi bo bardzo mnie to ciekawi, tak jak pisałem wyżej że obleciało gtra :)
Filmik z hamowni spoko ale to iniercja wiec tam licznik zawsze szybko leci do konca ;)

Tam dalej siedzi gt3530?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: k64 »

jurekkiller pisze:Czym spowodowane jej pekniecie EGT wypikowało? Czy zastukało?

To ja czekam na filmik z drogi bo bardzo mnie to ciekawi, tak jak pisałem wyżej że obleciało gtra :)
Filmik z hamowni spoko ale to iniercja wiec tam licznik zawsze szybko leci do konca ;)

Tam dalej siedzi gt3530?
nie wiem dlaczego i co sie satalo, przyzylo hamownie 30 razy ognia? zmienialem na szybko swiece na poczatku bo wydawalo sie ze gubi zaplony ale on poprostu tak chodzi dziwnie teraz (jak by na 5).
Wydaje mi sie ze gdy spowrotem przelozylem swiece moze mechanicznie ja uszkodzilem , wzucalem je do gniazd hmm energicznie , czas nas gonil, a moze poprostu zmeczenie materialu ? wiem tylko tyle ze po hamowni samochod dostawal w palnik 2 h po miescie a pozniej juz nie chodzilo na 6. A moze byl stuk , nie wiem, raczej nie. fucker vanos zaplonami nas wkur***

nie tam siedzi teraz replika o ciut mniejszych wirnikach niz od dawida k. , reszta to samo.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: leo »

Swieczki jedno czy kilku elektrodowe?

Macie moze wykres jak wstaje to turbo?

U mnie o dziwo nie ma problemow z zaplonem w fit ale na swini byly i to kosmiczne.

Tez czekam na onboard
BMWexpert Motorsport
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: k64 »

leo pisze:Swieczki jedno czy kilku elektrodowe?

Macie moze wykres jak wstaje to turbo?

U mnie o dziwo nie ma problemow z zaplonem w fit ale na swini byly i to kosmiczne.

Tez czekam na onboard
Jefnoelektrodowe. Fuks.

Nie mam nic,jest tak jak gt35 twinscrool co brales odemnie kiedys ale moc max grubo powyzej 650 bedzie napewno.dupy z dolu nie urywa ale jak sie chce taniego koksu to tego sie spodziewalismy.

Do malych mocy idzie to ogarnac i nie widac roznic, ale powyzej po kilku ogniach jednak byly zmiany. Roznice w 2stp zaplonie to roznice wielkich spadkow mocy stad tez taki wykres.

P.s. leo zrob dobrze te e39 :)
Awatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Turbo-Team
Posty: 735
Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
Imię: Grzesiek
lokalizacja: B-stok
Lokalizacja: B-stok

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: Grzesi(E30)k »

Wrzucajac swiece do gniazd jest duze prawdopodobiestwo sklepania elektrody
-chałturnik-
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: elmo0104 »

Jak nie chcecie mieć problemów z zapłonem w tym sterowniku to trzeba dezaktywować czujniki stuku, inaczej ciągle będą interweniować. Przerabiałem to.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: k64 »

elmo0104 pisze:Jak nie chcecie mieć problemów z zapłonem w tym sterowniku to trzeba dezaktywować czujniki stuku, inaczej ciągle będą interweniować. Przerabiałem to.
Probowali wlasnie, mielismy mapy i Wsad ba szybko programowany byl ale nie udalo sie .. odnalazles mapy knock sensorow na wot?. jak to ogarnales? Nie bede musial kabinowac.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: leo »

Spoko spoko nic sie nie boj bedzie dobrze ;)

Swoja droga miales farta z ta swieco bo gdyby to byly 2 lub wiecej elektrodowe to bylo by ka boom
BMWexpert Motorsport
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: k64 »

leo pisze:Spoko spoko nic sie nie boj bedzie dobrze ;)

Swoja droga miales farta z ta swieco bo gdyby to byly 2 lub wiecej elektrodowe to bylo by ka boom
Nie koniecznie, nozki by trzymaly przeciez,,ale zgaszony silnik nagle uratowal wszystko. No i dwuelektrodowe swiece do sportu to kupa
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: corey »

no wynik konkretny, gratulacje.

pamietasz moze jaki byl czas wtrysku, cisnienie na listwie i afr? tak dla porownania.
ODPOWIEDZ