marka i model
E36 325i rok 92
Silniki:
M50b25 po zakupie
1UZ z SC400 rok 93
M50B25 Turbo
Moc
192km -> 250km -> coś koło 500km

Zawieszenie i układ kierowniczy
Skręt powiekszony poprzez zwrotnice od Coela i wahacze wykonane u kolegi w warsztacie własnoręcznie, efekt bardzo zadowalający
Poprzednie dwa silniki to była seria więc nie ma się co rozpisywać
Ostatni set:
Układ dolotowy:
Duży filtr Piper Cross, turbina GT35 A/R 0.63 na wydechu (chiny) , cały dolot 3 cale, intercooler FMIC, BOV ala HKS (chiny), WG 60mm (chiny)
Układ wydechowy:
metr 3 calowej rury z nierdzewki :lol:
Modyfikacje elektroniki i układu paliwowego:
układ paliwowy oparty na przewodach w poczwórnym oplocie, poprowadzony przez kabinę po tunelu i przez gródź, bezpieczny zbiornik w bagażniku alu od Coela,swirl pot własnej konstrukcji i wykonania, pompa zewnętrzna - zamiennik z SL500
Układ Hamulcowy
Tarcze przód i tył seria
hamulec reczny hydrauliczny
Modyfikacje wnętrza:
Rozbudowana klatka z zastrzałami do kielichód i tylnego zawieszenia
Resztka deski, nowa wiązka elektryczna
1x Kubeł Bimarco Futura + pasy 3"
układ napedowy
zaspawany dyfer 3,15 (3,64 w zapasie), skrzynia e34 ZF, Sprzęgło M20 na spieku i podwójnym docisku
koła
Z przodu stalowe z insigni + dystans 20mm
Z tyłu 16" i 17" + dystans 60mm
Body kit - w trakcie, przygotowałem poszerzenia ze stali grubości 1mm, naniekturych zdjęciach widać że na tyle już jednak zostaną wycięte a ich miejsce zajmą szersze odpowiedniki
Auto po zakupie, niestety reszta fot zagineła

Budowa klatki i ogarnianie środka



Po lakierowaniu


Małe servo co by nic nie kolidowało

V-ka na miejscu

Szkoda mi było tego silnika bo siedział w aucie jak by był fabryczny

Koniec 2013 czas na zmiany :cray:

2014 spędziłem na rozkładaniu, czyszczeniu, rewizji i ponownym składaniu:
Kanapka

Nowa głowica wymagała... mycia


Budowa kolektora wydechowego na podstawie ori z M52




Pęknięta głowica na coś się przydała, mieliśmy na czym spawać

Kolektor prawie na gotowo

Spływ oleju w obudowę


Wałki po ustawieniu na 0, podczas strojenia były przestawiane celem zminimalizowania współotwarcia


Doszły graty więc miałem się czym z córką bawić

Poskładany słupek ze skrzynią czeka na włożenie do auta

I w nadwoziu

Turbina na miejscu i orurowanie, chciałem żeby był max krótki dlatego wyciąłem pół przednich lamp


WG

Wydech


Turbo troszkę wystaje ale chciałem to szystko tak upchnąć żeby przy ewentualnym demontażu nie było problemu z dostępem

Pierwsze upalanie i od razu na Toruniu.
Tak było po pierwszych minutach na torze

Tak po 10 minutach

Tak po chwili wyglądały tylne opony

A tak silnik :sorry:

C.D.N.