E36 touring- powered .

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
kat23
Turbo-Team
Posty: 239
Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
Imię: Darek
lokalizacja: Rydy

Re: E36 turing

Post autor: kat23 »

Po dotarciu tak gada i się wkręca na obroty
https://youtu.be/0-vawwM-kdk" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: E36 turing

Post autor: Pan. B »

Jest łutututu :clap:
PS: Chyba masz błąd w opisie w 1 poście-> "przekładka 8mm"
kat23
Turbo-Team
Posty: 239
Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
Imię: Darek
lokalizacja: Rydy

Re: E36 turing

Post autor: kat23 »

yyyyy a jak powinno być napisane ?
A co powiesz na szybkość się wkręcania tego zestawu ?
Awatar użytkownika
Wahoj97
User
Posty: 90
Rejestracja: 29 paź 2014, o 22:15
Imię: Mateusz
lokalizacja: Mikołów

Re: E36 turing

Post autor: Wahoj97 »

Wkręca się niczym VTEC :cool2: Gratulacje, czekamy na boost :ok:
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: E36 turing

Post autor: Pan. B »

No ja zrozumiałem że chodzi o przekładkę pod głowice tzw kanapkę. A 8mm to w sumie stejk a nie kanapka na którym nie zepniesz rozrządu:)
Wkręca się bardzo fajnie, zamach odelżany był?
kat23
Turbo-Team
Posty: 239
Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
Imię: Darek
lokalizacja: Rydy

Re: E36 turing

Post autor: kat23 »

o bardzo dziękuje nie zauważyłem takiego błędu ..... myślałem że w pisowni coś nie tak.
Zamachu brany od . i odelżony u niego tylko jednak mogłem dać tarczę z sprężynami bo hałasuje na jałowym skrzynia no chyba że strojenie wyeliminuje wypadające zapłony.
farmer91
Turbo-Team
Posty: 357
Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: E36 turing

Post autor: farmer91 »

z tym wałem będzie duży Niuton to tarcz ze sprężynkami pewne za długo by nie zagrzała tam miejsca :P
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: E36 turing

Post autor: Pan. B »

Tarcza raczej by tutaj nic nie zmieniła, hałasuje łożysko igiełkowe w skrzyni. Dosyć częsty problem przy jedno masie. Można się ratować mieszanką olejów w skrzyni. Na forach usa opisują taki patent, na ile i czy w ogóle pomaga nie wiem.
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: E36 turing

Post autor: Karolo »

Jak skrzynia terkocze to trzeba ją naprawić tj. wymienić łożyska a nie pudrować 2x letniego pryszcza jakimiś mieszankami olejów. Generalnie jak objaw nie jest mocny to daj spokój z tematem albo poszukaj skrzynki od M54B30 są najświeższe.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
kat23
Turbo-Team
Posty: 239
Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
Imię: Darek
lokalizacja: Rydy

Re: E36 turing

Post autor: kat23 »

zobaczę jutro jak zmienię świece czy dalej wypadają zapłony na jałowym bo założone są stare świece które mają około 10k zrobione ale w silniku który mocno popijał oliwę a co do grzechotania to występuje tylko na jałowym gdy się rozgrzeje silnik i spadnie do +- 700obr/min. Grzechotanie ustępuje także w momencie lekkiego wciśnięcia sprzęgła
kat23
Turbo-Team
Posty: 239
Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
Imię: Darek
lokalizacja: Rydy

Re: E36 touring

Post autor: kat23 »

świecece wymienione na denso i niema już wypadających zapłonów. Również założyłem większe wtryski z e39 V8 3,5l bodajże 238ccm przy 3,5bara mają (poprawcie jeśli się mylę). Auto jeździ jak na razie bez strojenia lecz autoadaptacja dała radę i afr w okolicach 13,5-14,7 na wolnych, Niema tragedii. Bez przepływki i sondy afr 10 na granicy zgaśnięcia silnika a więc strojenie i może w przyszłym miesiącu będzie det + drugi ssący wałek.
Awatar użytkownika
Przemek328
User
Posty: 104
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
Imię: Przemek
lokalizacja: Legionowo

Re: E36 touring

Post autor: Przemek328 »

Coś z ta przekładką 8mm mi nie pasuje... raczej właśnie 0.8mm + dwie uszczelki :)
Orientujesz się może, czy te tłoki bez przekładki uderzą w głowicę czy nie? Jeśli nie to dobry patent na mocny wolnossący, a jako że mam kilka zapasowych m50 i wał m53b30 to może w końcu złożę coś z tego.
Orientuje się ktoś czy istnieją w ogóle tłoki które będą odprężać i dobrze pasować do tego zestawu bez przekładki?
kat23
Turbo-Team
Posty: 239
Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
Imię: Darek
lokalizacja: Rydy

Re: E36 touring

Post autor: kat23 »

Uderzyć nie uderzą bo są minimalnie niżej niż seryjne tłoki w GMP a cr jak liczyłem to w okolicach 10,5
Awatar użytkownika
Przemek328
User
Posty: 104
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
Imię: Przemek
lokalizacja: Legionowo

Re: E36 touring

Post autor: Przemek328 »

Toś mnie zainspirował :)
kat23
Turbo-Team
Posty: 239
Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
Imię: Darek
lokalizacja: Rydy

Re: E36 touring

Post autor: kat23 »

Auto doczekało się nowego wydechu bo starego kornik zjadł
Obrazek
Obrazek
Również zostały założone ostrzejsze wałki
Obrazek
Auto teraz śmiga w trybie Alpha-N Sterowanym przez Deta III a wystrojonym u Lamika gdzie jestem bardzo zadowolony z wyniku przy takim odprężeniu jakie ma aktualnie silnik.
Obrazek
Po drodze była jeszcze walka z sprzęgłem z powodu uszkodzenia docisku gdzie podziękowania dla Kamila za szybką pomoc.
Myślę że Stage I zakończony, w kolejnym etapie będzie turbo z oferty Kamlia
ODPOWIEDZ