E36 touring- powered .
-
- Turbo-Team
- Posty: 239
- Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
- Imię: Darek
- lokalizacja: Rydy
Re: E36 turing
Po dotarciu tak gada i się wkręca na obroty
https://youtu.be/0-vawwM-kdk" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtu.be/0-vawwM-kdk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: E36 turing
Jest łutututu 
PS: Chyba masz błąd w opisie w 1 poście-> "przekładka 8mm"

PS: Chyba masz błąd w opisie w 1 poście-> "przekładka 8mm"
-
- Turbo-Team
- Posty: 239
- Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
- Imię: Darek
- lokalizacja: Rydy
Re: E36 turing
yyyyy a jak powinno być napisane ?
A co powiesz na szybkość się wkręcania tego zestawu ?
A co powiesz na szybkość się wkręcania tego zestawu ?
- Wahoj97
- User
- Posty: 90
- Rejestracja: 29 paź 2014, o 22:15
- Imię: Mateusz
- lokalizacja: Mikołów
Re: E36 turing
Wkręca się niczym VTEC
Gratulacje, czekamy na boost 


- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: E36 turing
No ja zrozumiałem że chodzi o przekładkę pod głowice tzw kanapkę. A 8mm to w sumie stejk a nie kanapka na którym nie zepniesz rozrządu:)
Wkręca się bardzo fajnie, zamach odelżany był?
Wkręca się bardzo fajnie, zamach odelżany był?
-
- Turbo-Team
- Posty: 239
- Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
- Imię: Darek
- lokalizacja: Rydy
Re: E36 turing
o bardzo dziękuje nie zauważyłem takiego błędu ..... myślałem że w pisowni coś nie tak.
Zamachu brany od . i odelżony u niego tylko jednak mogłem dać tarczę z sprężynami bo hałasuje na jałowym skrzynia no chyba że strojenie wyeliminuje wypadające zapłony.
Zamachu brany od . i odelżony u niego tylko jednak mogłem dać tarczę z sprężynami bo hałasuje na jałowym skrzynia no chyba że strojenie wyeliminuje wypadające zapłony.
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 turing
z tym wałem będzie duży Niuton to tarcz ze sprężynkami pewne za długo by nie zagrzała tam miejsca :P
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: E36 turing
Tarcza raczej by tutaj nic nie zmieniła, hałasuje łożysko igiełkowe w skrzyni. Dosyć częsty problem przy jedno masie. Można się ratować mieszanką olejów w skrzyni. Na forach usa opisują taki patent, na ile i czy w ogóle pomaga nie wiem.
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E36 turing
Jak skrzynia terkocze to trzeba ją naprawić tj. wymienić łożyska a nie pudrować 2x letniego pryszcza jakimiś mieszankami olejów. Generalnie jak objaw nie jest mocny to daj spokój z tematem albo poszukaj skrzynki od M54B30 są najświeższe.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- Turbo-Team
- Posty: 239
- Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
- Imię: Darek
- lokalizacja: Rydy
Re: E36 turing
zobaczę jutro jak zmienię świece czy dalej wypadają zapłony na jałowym bo założone są stare świece które mają około 10k zrobione ale w silniku który mocno popijał oliwę a co do grzechotania to występuje tylko na jałowym gdy się rozgrzeje silnik i spadnie do +- 700obr/min. Grzechotanie ustępuje także w momencie lekkiego wciśnięcia sprzęgła
-
- Turbo-Team
- Posty: 239
- Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
- Imię: Darek
- lokalizacja: Rydy
Re: E36 touring
świecece wymienione na denso i niema już wypadających zapłonów. Również założyłem większe wtryski z e39 V8 3,5l bodajże 238ccm przy 3,5bara mają (poprawcie jeśli się mylę). Auto jeździ jak na razie bez strojenia lecz autoadaptacja dała radę i afr w okolicach 13,5-14,7 na wolnych, Niema tragedii. Bez przepływki i sondy afr 10 na granicy zgaśnięcia silnika a więc strojenie i może w przyszłym miesiącu będzie det + drugi ssący wałek.
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: E36 touring
Coś z ta przekładką 8mm mi nie pasuje... raczej właśnie 0.8mm + dwie uszczelki
Orientujesz się może, czy te tłoki bez przekładki uderzą w głowicę czy nie? Jeśli nie to dobry patent na mocny wolnossący, a jako że mam kilka zapasowych m50 i wał m53b30 to może w końcu złożę coś z tego.
Orientuje się ktoś czy istnieją w ogóle tłoki które będą odprężać i dobrze pasować do tego zestawu bez przekładki?

Orientujesz się może, czy te tłoki bez przekładki uderzą w głowicę czy nie? Jeśli nie to dobry patent na mocny wolnossący, a jako że mam kilka zapasowych m50 i wał m53b30 to może w końcu złożę coś z tego.
Orientuje się ktoś czy istnieją w ogóle tłoki które będą odprężać i dobrze pasować do tego zestawu bez przekładki?
-
- Turbo-Team
- Posty: 239
- Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
- Imię: Darek
- lokalizacja: Rydy
Re: E36 touring
Uderzyć nie uderzą bo są minimalnie niżej niż seryjne tłoki w GMP a cr jak liczyłem to w okolicach 10,5
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: E36 touring
Toś mnie zainspirował 

-
- Turbo-Team
- Posty: 239
- Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
- Imię: Darek
- lokalizacja: Rydy
Re: E36 touring
Auto doczekało się nowego wydechu bo starego kornik zjadł


Również zostały założone ostrzejsze wałki

Auto teraz śmiga w trybie Alpha-N Sterowanym przez Deta III a wystrojonym u Lamika gdzie jestem bardzo zadowolony z wyniku przy takim odprężeniu jakie ma aktualnie silnik.

Po drodze była jeszcze walka z sprzęgłem z powodu uszkodzenia docisku gdzie podziękowania dla Kamila za szybką pomoc.
Myślę że Stage I zakończony, w kolejnym etapie będzie turbo z oferty Kamlia


Również zostały założone ostrzejsze wałki

Auto teraz śmiga w trybie Alpha-N Sterowanym przez Deta III a wystrojonym u Lamika gdzie jestem bardzo zadowolony z wyniku przy takim odprężeniu jakie ma aktualnie silnik.

Po drodze była jeszcze walka z sprzęgłem z powodu uszkodzenia docisku gdzie podziękowania dla Kamila za szybką pomoc.
Myślę że Stage I zakończony, w kolejnym etapie będzie turbo z oferty Kamlia