Modyfikacje
Silnik:
-Blok m50b25nv
-Wał m54b30
-głowica m50b25nv
-korbowody m50b25nv
-pompa oleju m54b30
-tłoki m44b19
-przekładka 0,8mm
Układ dolotowy: Seria
Układ wydechowy: Seria
Układ paliwowy / wtryskowy:
-Wtryski seryjne
-zewnętrzny regulator ciśnienia paliwa
-pompa paliwa replika boscha 033
-instalacja lpg stag 300 isa 2
Elektronika / wskaźniki: seria
Układ chłodzenia: seria
Układ napędowy:
-cały z e36 m50b25
-szpera 40%
Zawieszenie:
-Progresywne springi przód
-tył customowe od stamka z syndykatu
-stabilizatory grubsze z m3
BODY KIT i wnętrze:
-zewnątrz seria
-wewnątrz sport zice
-czarny sufit
-podłokietnik
-felgi OZ ceres 17"




Pacjent już na haku

Jakieś szczątki w sitku smoka jak na razie nie odnalezione z czego ....

Stan silnika po rozebraniu



Przymiarka wału i raczej tłoki m50b25 nie pasują tu


tłoki

szpera

do tego będzie montowana pompa oleju z m54b30 jak i mnóstwo nowych cześć i uszczelek
Silnik jak na razie będzie N/A lecz przygotowany już pod turbo i tu chcę podziękować Kamilowi i Michałowi Małeckiemu za sprawdzenie CR czy dobrze policzyłem.
Edit
Znalazłem dziś trochę czasu przy niedzieli i zmierzyłem luz zamków pierścieni starych i wyszło że jest 1,45mm

Blok oczywiście trzeba pod frezować pod korby bo haczą ale tylko od strony ssącej i dementuję plotkę że koło impulastora z wału nie mieści się do bloku M50.
Teraz pytanie do ludzi bardziej obeznanych jakie zrobić pasowanie dla tłoków ? Te które mam zamiar założyć są od m44b19 o wymiarach 84,985 patrząc na to że na razie przez dłuższy czas będzie to N/A (myślę że coś ponad rok może dwa).