
BMW e36 328ti
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: BMW e36 328ti
Macie gdzieś to opisane ? Jestem pod wrażeniem co piszesz o wytrzymałości tego silnika, no i kilku projektach na tej jednostce, super sprawa!! PS v6 z GTRa mi się marzy 

-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
O Asconie coś można znaleźć tutaj:
http://classiccarsgorzow.pl/forum/viewt ... &start=510" onclick="window.open(this.href);return false;
Raczej nie ma regularnych update'ów. Obecnie jest przebudowywana i wyjedzie mocniejsza.
Tu jest jakiś filmik z zeszłego roku z Civickiem b18c6 turbo 350KM.
https://www.youtube.com/watch?v=6_NBCZc2Q6o" onclick="window.open(this.href);return false;
Astra chyba nigdy nie doczekała się aktualnego tematu, ale wygląda tak:
http://motokiller.pl/219827/Astra-32-V6-turbo-500KM-" onclick="window.open(this.href);return false;
http://classiccarsgorzow.pl/forum/viewt ... &start=510" onclick="window.open(this.href);return false;
Raczej nie ma regularnych update'ów. Obecnie jest przebudowywana i wyjedzie mocniejsza.
Tu jest jakiś filmik z zeszłego roku z Civickiem b18c6 turbo 350KM.
https://www.youtube.com/watch?v=6_NBCZc2Q6o" onclick="window.open(this.href);return false;
Astra chyba nigdy nie doczekała się aktualnego tematu, ale wygląda tak:
http://motokiller.pl/219827/Astra-32-V6-turbo-500KM-" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Turbo-Team
- Posty: 313
- Rejestracja: 29 sty 2014, o 21:00
- Imię: Krzysiek
- lokalizacja: Wojnicz
- Lokalizacja: Wojnicz
Re: BMW e36 328ti
Asconka
Piękna
Też mam taką tylko 4d, ale do takiego stanu jeszcze daaaaaleko
Moze kiedyś 4,7 V8 to tam gdzieś upcham
Sorry za OT rozmarzyłem sie 





-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Kolejny update.
1.1b, 50,5% wykorzystania wtrysków (850) i takie o:
https://www.youtube.com/watch?v=7wdSdJkdekQ" onclick="window.open(this.href);return false;
1.1b, 50,5% wykorzystania wtrysków (850) i takie o:
https://www.youtube.com/watch?v=7wdSdJkdekQ" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 328ti
hehe prawidlowy komentarz na sam koniec.
gratulacje

-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Jest dobrze 
Stroiliśmy też wczoraj 300zx'a na nowej sprężarce. Wygląda na to, że potencjał ma ciut lepszy od GT35. Bardzo stabilnie się zachowuje.
Niestety pojawiły się problemy z zapłonem i skończyliśmy na doładowaniu 1.2b i wtryskami otwartymi na 63% z 850cc.
Wjadą mocniejsze cewki i zobaczymy co dalej.
Masę tej fury jednak mocno czuć, po przesiadce z lekkiego compacta różnica była bardzo zauważalna.

Stroiliśmy też wczoraj 300zx'a na nowej sprężarce. Wygląda na to, że potencjał ma ciut lepszy od GT35. Bardzo stabilnie się zachowuje.
Niestety pojawiły się problemy z zapłonem i skończyliśmy na doładowaniu 1.2b i wtryskami otwartymi na 63% z 850cc.
Wjadą mocniejsze cewki i zobaczymy co dalej.
Masę tej fury jednak mocno czuć, po przesiadce z lekkiego compacta różnica była bardzo zauważalna.
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Bumka cały czas na chodzie, w międzyczasie ogarnięte pierdoły.
W ostatnich tygodniach:
- wymieniona tarcza na spieka
- niepotrzebne uszczelnienie miski, winowajcą wyciek z uszczelniacza skrzyni biegów
- dziś wymienione wszystkie uszczelnienia skrzyni
- wymieniona zdechła sonda EGT
A tak generalnie to sobie sapiemy po okolicy strasząc ludzi
I fotka z piękna Asconą B 3.2 biturbo, która kończy się składać na obecny sezon w odświeżonym setupie.


W ostatnich tygodniach:
- wymieniona tarcza na spieka
- niepotrzebne uszczelnienie miski, winowajcą wyciek z uszczelniacza skrzyni biegów
- dziś wymienione wszystkie uszczelnienia skrzyni
- wymieniona zdechła sonda EGT
A tak generalnie to sobie sapiemy po okolicy strasząc ludzi

I fotka z piękna Asconą B 3.2 biturbo, która kończy się składać na obecny sezon w odświeżonym setupie.


- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: BMW e36 328ti
Ładnie idzie !! Gratki , będą jakieś kreski ? PS, nie spodziewałem się że Ascona jest taka mała, ile to waży ?
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Jak się kiedyś zbiorę w sobie i przejadę te 100km na hamownie to pewnie będą 
Ascona to dość małe autko, stan na gotowo to były okolice 990kg.
Przy zeszłorocznej mocy 330koni dostępnych od samego dołu był to dość burtalny samochód, szczególnie z powodu braku trakcji.

Ascona to dość małe autko, stan na gotowo to były okolice 990kg.
Przy zeszłorocznej mocy 330koni dostępnych od samego dołu był to dość burtalny samochód, szczególnie z powodu braku trakcji.
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Minęło trochę czasu, po wielu testach oponowych w poszukiwaniu trakcji na tyle wylądował Federal SS 245/40/17. Budżetu na semi-slicka nie starczyło.
Dzisiaj udało się wyskoczyć na otwarcie sezonu do Chojny. Nic oficjalnego, ale można było stanąć, potestować na 1/4.
Wnioski. Przełożenie 3.45 na 1/4 się nie nadaje, dwa pierwsze biegi praktycznie nie mają trakcji. Do tego 50 metrów przed metą kończy się 4. bieg i albo lecę na odcince albo tracę czas na wrzucenie 5.
Tak czy siak dupa. EGT stabilne 915 stopni na pełnym ogniu. Za to muszę się wybrać na lekką korektę, bo mi gdzieś 0.1b uciekła i obecnie ładuje 1.0b.
Czasy żadne nie były mierzone, a filmik który póki co znalazłem to z losowym e39 z nieznanym silnikiem i totalnie spapranym startem z 2500obr/min (na filmiku też fajnie latający 500 konny CRX 4x4 z Niemiec):
https://www.youtube.com/watch?v=vhqMtk2L4ak" onclick="window.open(this.href);return false;

Dzisiaj udało się wyskoczyć na otwarcie sezonu do Chojny. Nic oficjalnego, ale można było stanąć, potestować na 1/4.
Wnioski. Przełożenie 3.45 na 1/4 się nie nadaje, dwa pierwsze biegi praktycznie nie mają trakcji. Do tego 50 metrów przed metą kończy się 4. bieg i albo lecę na odcince albo tracę czas na wrzucenie 5.
Tak czy siak dupa. EGT stabilne 915 stopni na pełnym ogniu. Za to muszę się wybrać na lekką korektę, bo mi gdzieś 0.1b uciekła i obecnie ładuje 1.0b.
Czasy żadne nie były mierzone, a filmik który póki co znalazłem to z losowym e39 z nieznanym silnikiem i totalnie spapranym startem z 2500obr/min (na filmiku też fajnie latający 500 konny CRX 4x4 z Niemiec):
https://www.youtube.com/watch?v=vhqMtk2L4ak" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- User
- Posty: 65
- Rejestracja: 20 lut 2014, o 21:27
- Imię: Kamil
- lokalizacja: MMZ
Re: BMW e36 328ti
Załóż coś o wyższym profilu i ciśnienie od 1,5b w dół w oponach. Odczujesz różnicę in plus (nawet na zimówce). A ciśnienie ustalaj patrząc jak ścina oponę, jeśli ząbkuje ją po zewnętrznej to już za nisko zszedłeś z ciśnieniem i opona zaczyna się podwijać.Pat-325 pisze:Minęło trochę czasu, po wielu testach oponowych w poszukiwaniu trakcji na tyle wylądował Federal SS 245/40/17. Budżetu na semi-slicka nie starczyło
Przy drag racingu, szerokość gumy to 25% sukcesu. A największe dwa błędy to niski profil i "normalne" ciśnienie.
Przykład, samochód FWD, 1400kg wagi, około (bardziej prawie) 400KM, brak trakcji do połowy trójki. Opona semi slick federal 225/40/17, ciśnienie 2,4b. Temperatura 15st. Przeszliśmy na chińską zimówkę 205/60/15, ciśnienie 1,5b, trakcja zaczęła się zaczynać od połowy dwójki. Jak kolega poskłada silnik na nowo, atakujemy oponę 225/65/16 (oczywiście jakąś budżetową) i ciśnienie pewnie 1,1 do 1,3b. Bo słabsze o 50KM audi w quattro odjeżdżają ze startu zatrzymanego :/
- nfs
- User
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 gru 2011, o 22:27
- Imię: Grzegorz
- lokalizacja: Pruszków
Re: BMW e36 328ti
Give that man a cookieSAS performance pisze:
Przy drag racingu, szerokość gumy to 25% sukcesu. A największe dwa błędy to niski profil i "normalne" ciśnienie.

Tu widać o czym mowa:

W drifcie też mniejsze ciśnienie (okolice 1,5BARa) daje lepsze napędzanie.
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: BMW e36 328ti
ja ci cały, czas mówię że masz zejść z ciśnieniem :P a w drifcie to i poniżej 1 bara schodzi się nawet zależnie od ułożenia trasy i mocy auta, po dobrym rozgrzaniu kapci i tak podbija ciśnienie o 0,1-0,2 bara
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
I już krzyczą. Najpierw zmienię przełożenie, żeby 50 metrów przed metą nie zastanawiać się czy zostawić 4. bieg czy wrzucić 5.
Do tego jak odbiorę docelowy komplet stylingów 32 z prochu i piasku, to komplet który obecnie użytkuję będzie miał semislicka na takie zabawy i wtedy was posłucham
No i procedura! Muszę zmusić mojego magika, żeby podpiął kabelki - a nie jest to łatwe
Do tego jak odbiorę docelowy komplet stylingów 32 z prochu i piasku, to komplet który obecnie użytkuję będzie miał semislicka na takie zabawy i wtedy was posłucham

No i procedura! Muszę zmusić mojego magika, żeby podpiął kabelki - a nie jest to łatwe

- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW e36 328ti
U mnie z tym przełożeniem było na styk, na oponach 17/225/45 (semi slicki), z tym że startowałem z dwójki i odcinke na 7500, lampe miałem na 7200 i się nie oświecała a na mecie miałem ponad 200km/h)