Chciałbym przedstawić moją padlinkę do driftu.
Kociołek
M50B25 Vanos,
Bok żeliwny wstępnie bez czujników stukowych więc chyba jakiś stary, czujniki dołożone, Blok honowany, tłoki poprzestawiane względem zużycia ? rozmiaru,
Tłoki, korby i wał z M52B28, nowe pierścienie, stare panewki,
Głowica standard - sprawdzona, wymienione i dotarte zawory,
Dwie uszczelki pod głowicę plus przekładka,
Nowy cały rozrząd,
Świeczki stopień niżej.
Wszelkie możliwe dostępne gumki - nowe.
Układ dolotowy:
Całość 2,5 cala, alu w farbie proszkowej,
Silikony FMIC,
Intercooler 450x300x76 FMIC,
Blov-off China ? na razie działa,
Kolektor M50B25 seria,
Kanaliza:
Kolektor żeliwny chiński, dołożone przekładki między kolektor a głowicę 8mm plus dorobiona gardziel celem odejścia turbiny "wyżej-dalej" od głowicy - TOP MOUNT.
Waste-Gate replika tial 44mm ?śmieć? ? nie działa od początku ? pięć razy polerowany-docierany, dwa przejazdy przy strojeniu i od nowa.
Wydech początek 3cale, reszta 3,5cala bez puszek.
V-band FMIC, bandaże, siatka.
Dmuchawka:
Z galerii . Chińczyk, późno wstaje około 4tyś, olej w części gorącej po 350km w tym 190 km na dotarciu bez doładowania. Ciekawe ile pociągnie?
Waha:
Wtryski - SID motorsport ? Siemens Deka 630cc,
Pompka - replika bosch 044,
Filtr paliwa BMW V8.
Prądy:
Skrzynka główna ECU Master ? reszta Michał Małecki (WIELKI SZACUN).
Wskaźniki: temperatura oleju, doładowanie.
Padlina:
Drzwi, pokrywy, błotniki ? żywica (z M52B28 1190kg),
Fotele kubły z pasami TAKATA,
Wahacze przód z Kielc plus 8cm, dwa razy skracane, zwrotnice lekko przespawane, regulacja kamberów, rozpórki.
Wahacze tylne skrócone: lekki zbieg i lekkie podcięcie tylnych kółek.
Zawias Bilstein B8 wersja Nürburgring plus ustawienie Zerkopol ? skręcane.
Hebel: przód e46 330D, tył dwa zaciski na stronę, jeden do łapki.
Napęd: sprzęgło 228mm, 6-spieków, dwie sprężyny - słoneczka, (produkcja Kożuchów koło Zielonej Góry), koło M20, wieniec przełożony chyba od M30, skrzynia ta mniejsza Getrag lżejsza i łatwiejsza do montażu, most tylny 3,15, duża głowa 100% szpera (na 4.10 nie do wystrojenia).
Plany:
Podstawka oleju M3 ? temperatura wskakuje na 120st.
Swirl pot ? mało paliwa na wtryskach,
Wzmocnienie wózka plus polibusze ? wiadomo.
Spostrzeżenia:
WG ? śmieć.
Pożar podczas strojenia spowodowany olejem na kolektorze pochodzącym z przepalonej uszczelki pod kapą zaworową. Dmuchawka za blisko głowicy.
Foty wkrótce.

Części

Głowica

Blok w czerwieni plus 5 power horse

Magiczna przedłużka do żeliwnego kolektora

Padlinka z zewnątrz

Z tyłu

Wewnątrz


Pod maską.
Sugestie, poprawki, zalecenia mile widziane
