E36 M3 turbo STAGE II

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krismax
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP

Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6

Post autor: krismax »

mcgiver pisze:
krismax pisze:Obiecałem filmik z hamowni i jest. Słychać, że doładowanie pojawia się przy dość wysokich obrotach a na ulicy od 2500obr/min. Wierzę, że na obciążeniówce będzie lepszy wynik ;)

http://www.youtube.com/watch?v=-bX-anaUID0" onclick="window.open(this.href);return false;
a mozesz podać w przyblizeniu jaki masz boost przy jakich obrotach ?

Na hamowni nie widziałem - za późno o tym pomyślałem :frusty:
A na ulicy pompuje od 2500 a przy 3500 jest już fullboost=1,1bara
S50B30 M3turbo
piotres
User
Posty: 112
Rejestracja: 9 lis 2009, o 12:52
Imię: Piotrek
lokalizacja: Okol. Warszawy

Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6

Post autor: piotres »

Szkoda ze nie obadales jakie doladowanie osiagniete bylo. Chyba ponad 450KM powinno wyjsc na 1.1b. Przeciez to M3 a nie M50 ...

Ale zapomnialem, ja sie nie znam przeciez :lol: .

Gratuluje !
bmw z3 2.8 roadster N/A
Awatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Turbo-Team
Posty: 735
Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
Imię: Grzesiek
lokalizacja: B-stok
Lokalizacja: B-stok

Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6

Post autor: Grzesi(E30)k »

Jak i w przypadku auta użytkownika sierRKA także i żółte M3T wygrzebałem :P

Obrazek
-chałturnik-
Awatar użytkownika
krismax
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP

Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6

Post autor: krismax »

Moje auto ledwo z "Majówki z BMW" dojechało do domu.
Szokiem było spalanie; Na 330km w obie strony auto spaliło 32litry :o
Powodem problemu początkowo był niefortunny wyścig ze świateł w Toruniu. Gdy zacząłem wyprzedzać M3 kolegi z Lubonia zauważyłem, ze nie wyhamuje przed poprzedzającym mnie autem. Brak ABS-u sprawił, że zblokowałem koła i nie miałem gdzie uciekać. Ślady po oponach liczyły sobie kilkadziesiąt metrów a dymaka taka, że nic za mną nie było widać :clap: Efekt; opona sklockowana. Mogłem jechać wyłącznie z prędkością 80km/h. Nizsza lub wyższa sprawiała, że kierownicę wyrywało mi z rąk.
Jak się okazało w domu DOBRZE SIĘ STAŁO.
Wywaliło mi uszczelkę pod głowicą i większa prędkość w drodze powrotnej sprawiłaby rozsadzenie układu. Węże twarde jak kamienie. Kompresja przedostaje się do układu chłodzenia. Bąbelki i zapach spalin w zbiorniku.
Następstwem tych zdarzeń będzie kupno kolejnej uszczelki Cometic i szpilek ARP :down:
Powodem z kolei była prawdopodobnie uszczelka Cometic założona przez oszczędność 2-gi raz. Dokręcona została na 110Nm i 2 szpile ARP już pływały. Do tego ponad 1 bar doładowania i trzeba znowu silnik wybebeszać...
S50B30 M3turbo
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6

Post autor: DOHC »

sprężarka bardzo blisko kielicha , nie ma z tym problemów ? nie opiera sie o kielich ? Auto fantastyczne , gratuluje :pasuje:
Awatar użytkownika
krismax
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP

Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6

Post autor: krismax »

DOHC pisze:sprężarka bardzo blisko kielicha , nie ma z tym problemów ? nie opiera sie o kielich ? Auto fantastyczne , gratuluje :pasuje:

Zadnych tego typu problemów :hammer:
S50B30 M3turbo
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6

Post autor: mcgiver »

a jednak uszczelka sie poddała :rozczarowany: .
ile dokreceń głowy zaliczyły szpilki ze są do wymiany :blink2: ?
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6

Post autor: elmo0104 »

Szkoda że nie dojechałem do torunia:/
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6

Post autor: hz10 »

pytam z ciekawości , comteic jest stalowy czy organiczny? proponuje zaoringować żeby dwa razy nie rozbierać :wink2:
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6

Post autor: korona »

Nie martw się Krismax, zdaża się, dobrze że tylko głowica idzie do góry. Oringowanie to nie głupi pomysł (pod warunkiem że znajdziesz warsztat który to zrobi a będzie ciężko) ale silnik trzeba by na śrubki rozebrać - a sezon już za pasem więc ja bym teraz odpuścił. Ile się czeka na Cometic'a, bo w kraju chyba niedostępne od ręki?
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
krismax
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP

Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6

Post autor: krismax »

mcgiver pisze:a jednak uszczelka sie poddała :rozczarowany: .
ile dokreceń głowy zaliczyły szpilki ze są do wymiany :blink2: ?
2x

hz10 pisze:pytam z ciekawości , comteic jest stalowy czy organiczny? proponuje zaoringować żeby dwa razy nie rozbierać :wink2:
Oringowanie w PL nie wychodzi - nawet w dobrych warsztatach (patrz; "PMN M3T story")
Cometic jest stalowy, wielowarstwowy.

korona pisze:Nie martw się Krismax, zdaża się, dobrze że tylko głowica idzie do góry. Oringowanie to nie głupi pomysł (pod warunkiem że znajdziesz warsztat który to zrobi a będzie ciężko) ale silnik trzeba by na śrubki rozebrać - a sezon już za pasem więc ja bym teraz odpuścił. Ile się czeka na Cometic'a, bo w kraju chyba niedostępne od ręki?
5-6 tygodni - koszt ze śrubami 2k (zamówić nie mogę bo kasy brak...)
S50B30 M3turbo
Awatar użytkownika
krismax
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP

Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6

Post autor: krismax »

Na poprawe humoru do mojej poprzedniej opowieści mogę dodać relację kolegi z wyprzedzanego na ulicy Torunia M3; "...w momencie jak zauważyłem, że mnie wyprzedzasz przednie koła stały w miejscu. SZOK - jak to zrobiłeś ?" :śmiech: :śmiech: :śmiech:
S50B30 M3turbo
Awatar użytkownika
sierRKA
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
Imię: Sławek
lokalizacja: Grudziądz

Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6

Post autor: sierRKA »

krismax pisze:Na poprawe humoru do mojej poprzedniej opowieści mogę dodać relację kolegi z wyprzedzanego na ulicy Torunia M3; "...w momencie jak zauważyłem, że mnie wyprzedzasz przednie koła stały w miejscu. SZOK - jak to zrobiłeś ?" :śmiech: :śmiech: :śmiech:
:blink2: wydaje mi się że taki komentarz wystarczy :ok:
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6

Post autor: korona »

krismax pisze: 5-6 tygodni - koszt ze śrubami 2k (zamówić nie mogę bo kasy brak...)
Uszczelka nowa w serwisie, lub dorabiana na zamówienie wg uznania to 220-450zł. Śruby ARP zmierz czy trzymają parametry - sa podane na opakowaniu wymiary graniczne po przekroczeniu których powinny być wymienione, jeśli mieszczą się w normie mogą zostać, nic nie pisze o dwu- trzy- lub ośmio - krotnym użyciu. Moja uszczelka trzyma przy 1,2bar a i 1,5 się nie boję (chwilowo to i na przekładce ponad 1,5 było). Na pewno chcesz czekać 6 tygodni na wadliwego cometica? :ph34r:
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
krismax
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP

Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6

Post autor: krismax »

Cometic jest naprawdę najlepszy. Warunkiem jest jednak jednokrotne jego użycie :frusty:
S50B30 M3turbo
ODPOWIEDZ