BMW E34 M20B20

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
hawking
User
Posty: 19
Rejestracja: 21 sie 2014, o 20:19
Imię: Artur
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E34 M20B20

Post autor: hawking »

żabol_E34 pisze:U mnie przy okolicach 400km,przy duzej przerwie przylewało przy jeździe do 3500tys/obr, przy małej przerwie w wyższej partii obrotów było źle. Po denkach tłoków było widać jakość spalania ,pierwsze trzy cylindry były spoko ,kolejne coraz bardziej wymyte(coraz dłuższy przewód zapłonowy).Na wzmacniaczu jest elegancko. kłopoty z zapłonem są związane z ilością ładunku ,a nie ciśnieniem doładowania czy zdmuchiwaniem (co tam ma dmuchać?)
400 koni w m20b20 ? odpreżałeś ? jakie turbo ? jak to sie odpycha ?
Awatar użytkownika
wzkurczak
User
Posty: 149
Rejestracja: 15 lut 2010, o 20:53
Imię: Tomek
lokalizacja: Warszawa Zachod

Re: BMW E34 M20B20

Post autor: wzkurczak »

hawking pisze:
żabol_E34 pisze:U mnie przy okolicach 400km,przy duzej przerwie przylewało przy jeździe do 3500tys/obr, przy małej przerwie w wyższej partii obrotów było źle. Po denkach tłoków było widać jakość spalania ,pierwsze trzy cylindry były spoko ,kolejne coraz bardziej wymyte(coraz dłuższy przewód zapłonowy).Na wzmacniaczu jest elegancko. kłopoty z zapłonem są związane z ilością ładunku ,a nie ciśnieniem doładowania czy zdmuchiwaniem (co tam ma dmuchać?)
400 koni w m20b20 ? odpreżałeś ? jakie turbo ? jak to sie odpycha ?
nie doczytałeś, żebol_34 pisał o b25

trochę OT sie zrobił
hawking
User
Posty: 19
Rejestracja: 21 sie 2014, o 20:19
Imię: Artur
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E34 M20B20

Post autor: hawking »

Witajcie
Po długim czasie , samochód zagadał . Przejechałem nim 200km i jak na razie wszystko jest w jak najlepszym porządku. W samochodzie wpadło kilka smaczków , które miałem w planach. Dziś uzupełnię opis , bo plan się zmienił.
Zdjęcia:
Po kolei , auto pojechało lawetą na składanie:
Obrazek
Auto już u mnie , czekało na zmianę lamp:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Były przymiarki RM3 , ale nie zmieścił się także szybko zmienił właściciela ( i teraz siedzi w a3 :) ):
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wpadła gałeczka Z mpakietu ( nie podłączone podświetlenie ):
Obrazek
Obrazek
Kierownica , czeka już kompletna na założenie:
Obrazek
Auto dostało potem wosk i uzupełnienia zarówkowe:
Obrazek
Obrazek
Z najbliższych planów :
-białe kierunki ( + obrysy w kierunku )
-zaślepki obok halogenów
-pełna korekta lakieru
-nowe znaczki (przód , tył )
-cały czas szukam wszystkich listew na drzwiach
-progi barankiem
-antykorozja (bagażnik , podłoga , pas przedni i tylny
-dywaniki
-wydech ( tu jest duży dylemat ) [całkowita seria ? seria od m20b25? Cos pokombinować czyt. środkowy MagnaFlow + końcowy jakiś ciekawy?]
-2 tuleje przednie górne
-lewy wahacz
-zbieżność przód i tył
-założenie poszerzanej stali z Insignii + do tego opony ( 215/45/17 + 205/45/17 ) 215 już udało się kupić
-założyć hamulce przód z v8
-założyć gwint ( custom )

Dalsze plany są dużo bardziej odległe ....
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: BMW E34 M20B20

Post autor: atom1 »

uhuhu to jeszcze sporo wody w wisle sie przeleje zanim zaczniesz inwestowac w turbo ;-)) bo plany ambitne na wykończeniówke
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: BMW E34 M20B20

Post autor: Pan. B »

Gdzie jest "lubie to" ?? ;)
Czyściocha będzie.
Mogłeś podciąć zderzak pod te dwururkę.
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1816
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW E34 M20B20

Post autor: Miś »

Kup nowy wydech zamiennik od M20B25 dwururkę, tanio i średnice fajne.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
ODPOWIEDZ