

Tak wygląda po polerce i w częściowym "uzbrojeniu" pozwalającym na jazdę. Brakuje listew, nerek i znaczków. Niebawem w pełnej krasie




Chyba w drugą stronęelmo0104 pisze:
Wszystko złożone wraz z vanosem(zmodyfikowanym), który przyśpiesza wałek o 200% względem serii.
Na czym polega ta modyfikacja vanosa, co trzeba przerobić?elmo0104 pisze:
Wszystko złożone wraz z vanosem(zmodyfikowanym), który przyśpiesza wałek o 200% względem serii.
Przecież właśnie tak działają zmienne fazy że każde za sterowanie zwiększają współotwarci e i to czy jest sens trzeba sprawdzić doświadczalnie, m3 mają na ssącym 60 stopni regulacji, tu jest zrobione 50 stopni. jak będzie odpowiedni sterownik to się ten zakres wykorzysta...Miś pisze:Po tej przeróbce jeszcze bardziej zwiększy się współotwarcie? Też nie widzę sensu-korzyści, wręcz odwrotnie.
Jakieś odczucia po tym zabiegu, turbo lepiej wstaje ?elmo0104 pisze: okazało się że można troszeczkę poprawić seryjnymi wałkami BMW ssący od M54B30 a w miejscu wydechu założyłem ssący od M50B25nv
lepsza goraSzpera pisze:Jakieś odczucia po tym zabiegu, turbo lepiej wstaje ?elmo0104 pisze: okazało się że można troszeczkę poprawić seryjnymi wałkami BMW ssący od M54B30 a w miejscu wydechu założyłem ssący od M50B25nv