Zebym jak tak mial e36 a nie z3korona pisze: obecny silnik, zakuty M50 2.8 będzie do sprzedania, sprawdzony i dotarty (ale bez korb Eagle tylko z korbami M50 135mm które wystarczą do 400KM i więcej). Turbosprężarka i osprzęt także.
Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088
-
piotres
- User
- Posty: 112
- Rejestracja: 9 lis 2009, o 12:52
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Okol. Warszawy
Re: BMW E36 M50 2.8 turbo - stage 2 /by: korona
bmw z3 2.8 roadster N/A
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E36 M50 2.8 turbo - stage 2 /by: korona
ja bym wlasnie z3 wolal a nie e36. uturbiaj.piotres pisze:Zebym jak tak mial e36 a nie z3korona pisze: obecny silnik, zakuty M50 2.8 będzie do sprzedania, sprawdzony i dotarty (ale bez korb Eagle tylko z korbami M50 135mm które wystarczą do 400KM i więcej). Turbosprężarka i osprzęt także.![]()
.
a ty adam jednego nie skonczyles do konca a juz o nowym myslisz, masz mistrza
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: BMW E36 M50 2.8 turbo - stage 2 /by: korona
Drogi Adamie. Sądzę, że do sprzedaży obecnego silnika przyda się jakiś filmik jak autko jeździło. No chyba ze nie jeździło 
S50B30 M3turbo
-
mcgiver
- Turbo-Team
- Posty: 1413
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: BMW E36 M50 2.8 turbo - stage 2 /by: korona
najłatwiej bedzie sfilmować zegary jak się odbijają wskazówki od słupków .
tylko nie na koziołkach a na drodze
.
żartowalem...tam nie ma słupków
tylko nie na koziołkach a na drodze
żartowalem...tam nie ma słupków
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E36 M50 2.8 turbo - stage 2 /by: korona
Panowie, nie rozpędzajcie się tak
wspomniałem tylko że silnik będzie do sprzedaży jak ukończę ten drugi więc na pewno nie w tym sezonie, prawdopodobnie w następnym, o ile w ogóle.... Krismax - filmy będą, już długo myślę jak zainstalować aparat (kamery nie mam) tak by widok był jak z miejsca kierowcy tak żeby nie było wstrząsów, tylko że przeszkadza mi cały czas głowa kierowcy 
www.turboBMW.pl
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E36 M50 2.8 turbo - stage 2 /by: korona
ja mam pile motorowa wytnij tu i tamkorona pisze:Panowie, nie rozpędzajcie się takwspomniałem tylko że silnik będzie do sprzedaży jak ukończę ten drugi więc na pewno nie w tym sezonie, prawdopodobnie w następnym, o ile w ogóle.... Krismax - filmy będą, już długo myślę jak zainstalować aparat (kamery nie mam) tak by widok był jak z miejsca kierowcy tak żeby nie było wstrząsów, tylko że przeszkadza mi cały czas głowa kierowcy
chyba nie bylo, turbina jest twoja chlodzona woda? wzioles wyjscie i wejscie z ogrzewania przepustnicy? jest to obojetne jak sie podlaczy do turbiny? (byle obieg zamkniety no nie? )
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: BMW E36 M50 2.8 turbo - stage 2 /by: korona
Słabo śledzicie forum... Adam nie ma już turbiny chłodzonej wodą. Poprzednia była.
Adamie jeśli wpadniesz na jakiś ciekawy patent dot. montażu aparatu czy kamery daj mi znać
Adamie jeśli wpadniesz na jakiś ciekawy patent dot. montażu aparatu czy kamery daj mi znać
S50B30 M3turbo
-
mcgiver
- Turbo-Team
- Posty: 1413
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: BMW E36 M50 2.8 turbo - stage 2 /by: korona
korona nie moge teraz znależc ale cos kojarzę że pisałes gdzieś ze jeżdzisz na docisku m57 ale nie uzywasz samoregulacji.
dlaczego?
i jeszcze druga kwestia ; pisałeś kiedyś coś o projekcie sprzegła 2 tarczowego .
zrealizowałeś to?
własnie mi dziś zaświtał genialny pomysł na takie sprzegło
dlaczego?
i jeszcze druga kwestia ; pisałeś kiedyś coś o projekcie sprzegła 2 tarczowego .
zrealizowałeś to?
własnie mi dziś zaświtał genialny pomysł na takie sprzegło
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E36 M50 2.8 turbo - stage 2 /by: korona
Nie używam samoregulacji bo bez tego mocniej skręcam docisk (zmniejszam odległość między dociskiem a zamachem).mcgiver pisze:korona nie moge teraz znależc ale cos kojarzę że pisałes gdzieś ze jeżdzisz na docisku m57 ale nie uzywasz samoregulacji.
dlaczego?
i jeszcze druga kwestia ; pisałeś kiedyś coś o projekcie sprzegła 2 tarczowego .
zrealizowałeś to?
własnie mi dziś zaświtał genialny pomysł na takie sprzegło
Sprzęgła dwutarczowego jeszcze
www.turboBMW.pl
-
mcgiver
- Turbo-Team
- Posty: 1413
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: BMW E36 M50 2.8 turbo - stage 2 /by: korona
trochę dla mnie dziwnekorona pisze:Nie używam samoregulacji bo bez tego mocniej skręcam docisk (zmniejszam odległość między dociskiem a zamachem).mcgiver pisze:korona nie moge teraz znależc ale cos kojarzę że pisałes gdzieś ze jeżdzisz na docisku m57 ale nie uzywasz samoregulacji.
dlaczego?
i jeszcze druga kwestia ; pisałeś kiedyś coś o projekcie sprzegła 2 tarczowego .
zrealizowałeś to?
własnie mi dziś zaświtał genialny pomysł na takie sprzegło
Sprzęgła dwutarczowego jeszczenie zrobiłem. Koło zamachowe to nie problem, podobnie docisk i tarcze - wszystko wykorzystam z różnych modeli BMW. Problemem jest przekładka między tarczami która musi być połączona luźno z kołem zamachowym. Wiem jak to zrobić, myślałem nad wyfrezowaniem koła i wpuszczeniu odpowiednio wyfrezowanej przekładki z wypustkami, ale myślę że prędzej czy później przekładka uszkodzi zamach w miejscu osadzenia i może pojawić się problem z wysprzęglaniem (przekładka nie będzie luźno chodzić tylko zaklinuje się w zamachu). Można by też osadzić przekładkę pływająco na hartowanych trzpieniach - czym więcej tym lepiej, ale problem znowu ze zmieszczeniem wszystkiego na średnicy mniejszej od koła zamachowego. Pewnie myślałeś nad sposobem jej osadzenia w kole - podziel się pomysłami, co dwie głowy to nie jedna
samoregulacja przecież słuzy właśnie do tego by zawsze trzymac minimalny odstep miedzy tarczą a dociskiem , a tym samym zawsze gwarantować że docisk będzie trzymał z maxymalna siłą bez względu czy tarcza jest nowa czy już sie zużyje.
niewiem czy kombinowałeś z zamachem w ten sposób aby zapewnić seryjne dla m57 osadzenie tarczy w zamachu ,ale ja będę próbował zminimalizować to do minimum w pozycji samoregulacji jak dla nowej tarczy.
co do mojego pomysłu , to narazie nie zdradzę szczegółów , ale efekty pokaze na forum , jak tylko to wykonam.
dodam ze nie widziałem takiego rozwiazania nigdzie , a plan narazie mam tylko w głowie
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E36 M50 2.8 turbo - stage 2 /by: korona
Wiem do czego służy samoregulacja, ale jak większość rzeczy w tym aucie wolę sprzęgło zrobić po swojemu.
www.turboBMW.pl
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW E36 M50 2.8 turbo - stage 2 /by: korona
U mnie nabiliśmy tarcze i cofnęliśmy samoregulatory jak dla nowej, zdam raport po upalaniu czy zdaje to egzamin
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E36 M50 2.8 turbo - stage 2 /by: korona
Obudziłem bestię z zimowego snu, heh a sąsiedzi już myśleli że wreszcie będą mieli spokój
. Strasznie zakurzona, 100dni bez dłuższej przejażdżki, jak ja to wytrzymałem






Z nowym kolektorem auto ponownie do strojenia bo trochę szarpie w średnim zakresie obrotów, pewnie inna objętość układu. Dźwięk BOVa całkowicie inny - kopia HKS SSQV syczy bardzo głośno i w każdym zakresie doładowania, COSMO ma większą średnicę, dźwięk jest niższy i mniej donośny, ale to pewnie dlatego że nie przekraczałem 0,8bar, będzie więcej do upuszczania to i dźwięk będzie inny. Lada dzień do wymiany tłumik końcowy który od trzech miesięcy czeka na tylnej kanapie, potem sonda w wydech i heja
Nareszcie wiosna

PS Naprawiłem linki niedziałających zdjęć, dodałem też parę zdjęć których mogło wcześniej nie być tak że warto przejrzeć od początku. Zdjęć z budowy mam może z 1tys, przejrzę je i wkleję parę ciekawych jak znajdę chwilę.






Z nowym kolektorem auto ponownie do strojenia bo trochę szarpie w średnim zakresie obrotów, pewnie inna objętość układu. Dźwięk BOVa całkowicie inny - kopia HKS SSQV syczy bardzo głośno i w każdym zakresie doładowania, COSMO ma większą średnicę, dźwięk jest niższy i mniej donośny, ale to pewnie dlatego że nie przekraczałem 0,8bar, będzie więcej do upuszczania to i dźwięk będzie inny. Lada dzień do wymiany tłumik końcowy który od trzech miesięcy czeka na tylnej kanapie, potem sonda w wydech i heja

PS Naprawiłem linki niedziałających zdjęć, dodałem też parę zdjęć których mogło wcześniej nie być tak że warto przejrzeć od początku. Zdjęć z budowy mam może z 1tys, przejrzę je i wkleję parę ciekawych jak znajdę chwilę.
www.turboBMW.pl
- sierRKA
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Grudziądz
Re: BMW E36 M50 2.8 turbo - stage 2 /by: korona
Własnie. w końcu cieplutko...
ile ludzi jeszcze w swoich maszynach łapie się Adamie na emblemat 316i w Twoich rejonach?
ile ludzi jeszcze w swoich maszynach łapie się Adamie na emblemat 316i w Twoich rejonach?
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E36 M50 2.8 turbo - stage 2 /by: korona
No z takimi hamulcami trudno ukryć przeznaczenie auta. Najbardziej lubię jak mnie wyprzedzają, a na wysokości auta po prostu wciskam gazsierRKA pisze:Własnie. w końcu cieplutko...
ile ludzi jeszcze w swoich maszynach łapie się Adamie na emblemat 316i w Twoich rejonach?
www.turboBMW.pl