
Model: E30 wąska lampa
Modyfikacje
Silnik:
M50B20 - odprężony przekładką od Karolo, pozatym seryjny, głowica po remoncie, turbina gt2871 - chińczyk
Układ dolotowy:
Intecooler 550x180 FMIC, stożek, orurowanie 57 mm aluminiowe, silikony FMIC
Układ wydechowy:
Downpipe 76 mm, reszta wydechu 70mm, jeden tłumik przelotowy PROEX z końcówkami ala oryginal, v-bandy z FMIC
Układ paliwowy / wtryskowy:
Zbiornik paliwa alu i swirlpot od kolegi max325, pompa paliwa zewnetrzna 044, wtryski Siemens 630 ccm
Elektronika / wskaźniki:
Wiązka zrobiona od zera + EMU, brak wskaźników (i tak nie ma na nie kiedy patrzeć), alarm EGT
Układ chłodzenia:
Chłodnica + wisco z diesla, pozatym seria.
Układ napędowy:
Dyfer 3.45 mała głowa, wał z diesla e30, koło zamachowe jednomasowe m50 - odelżone, tarcza obita kewlarem - by Metan, docisk M57
Zawieszenie:
Jest twardo i sztywno ale nie znam dokladnej specyfikacji.
BODY KIT i wnętrze:
Z zewnatrz seria, w środku dwa kubełki i pasy szelkowe.
Pare fotek













Pierwsze strojenie - stage 0 - na 0,6 bara. Da rade dużo wiecej ale trzeba ogarnąć geometrię zawieszenia bo strach szybciej jezdzic


Zapraszam do komentowania.