
Od jakiegoś już czasu śledze forum i dzięki starej znajomości z . udało mi sie dokonać pewnych modyfikacji w moim BMW które chciałbym przedstawić na forum...
Model: E36 Coupe 325i Vanos
Modyfikacje
Silnik:
Blok rozwiercony po to aby weszły tłoki z m44b19, korby 135mm z wersji 325 non vanos i wał m52b28
Wiadmo cały silnik złożony na nowych pierścieniach, panewkach, uszczelkach i tym podobnym... oj dużo tego było
silnik odprężony tłokami i uszczelką 2mm
silnik już wyciągnięty z budy

większość gratów

głowica po wymianie zaworów wydechowych

dokręcanie korb

tłoczek z góry



już z głowicą

majster przy robocie



Ekipa w komplecie


Układ dolotowy:
narazie kompletna seria, zmiany dopiero po założeniu turbo
Układ wydechowy:
kolektory z m52
Układ paliwowy / wtryskowy:
wtryski m52b28
Elektronika / wskaźniki:
Już niedługo wpadną wskaźniki ciśnienia i temp. oleju
Układ chłodzenia:
seria
Układ napędowy:
napęd seria, tarcze 325mm i zaciski z bmw e46 330i
Zawieszenie:
zestaw sprężyn Weitec -60 -40
BODY KIT i wnętrze:
powoli kopletuje graty aby upodobnić ją troszku to wersji z m-pakietem, do tego żółte klosze w światła drogowe i żółte halogeny, wnętrze seria
felgi 18" z oponami 225/40... w garażu czekają na zamontowanie Hamanny HM1 8,5 przód i 10" tyl

jak pewnie niejeden już zauważył to właśnie ten bliźniaczy silnik który pojechał do zielonej Irlandii so suwalradom

silnik już dotarty i pewnie chcielibyście wiedzieć jaka różnica... a więc na hamowni jeszcze nie byłem ale już teraz moge stwierdzić że dołu to jest dużo więcej natomiast góry brakuje i niezbyt ochoczo wkręca sie na obroty... czekam na polepszenie pogody i okazje porównania z seryjnym 325 i 328
