E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe http://www.tuczarne Pie

Post autor: leo »

No i pięknie kolejny mocarz na gt35 od Kamila :) Gratuluje wykresu.

Jak poskładam swojego to też podjadę w końcu na hamownię ;)
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
sierRKA
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
Imię: Sławek
lokalizacja: Grudziądz

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: sierRKA »

Gratuluje, same 4xx na forum się robią ostatnio...czekam na filmik.pzdr
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: elmo0104 »

Dzięki chłopaki :) Obecnie auto stoi w garażu i w wolnych chwilach próbuję ogarnąć blacharkę. Było trochę częśći do wymiany, większość przykręcana ale błotnik tylny trzeba było wspawać:P Ci co widzieli moje auto potwierdzą, że nie dało się naprawić oryginalnego błotnika bo był bardzo zmasakrowany. Jakieś fotki żeby temat nie umarł ;)

Obrazek

Obrazek

troche szpachlowania teraz i do lakiernika.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: elmo0104 »

Auto cały czas stoi w garażu. Brak chętnego lakiernika :heh: . Po woli robię sobie pierdoły. Czeka dyfer ze szperą odrestaurowaną przez Karolo. Zamierzam również założyć czujnik temperatury oleju i wykorzystam do tego część instalacji po automacie. Mam już gotowe przewody biegnące z komory silnika do kabiny :) Wskaźnikiem temperatury będzie dotychczasowy ekonomizer w zegarach. Udało mi się uruchomić funkcję jak w zegarach M3 więc przeróbka właśnie jest w trakcie :P. Kolejnym detalem jest np gałka do zmiany biegów z wbudowanym przyciskiem do Kontroli Startu.

http://www.iv.pl/images/54250400016634786676.jpg
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
Awatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
Posty: 286
Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: Szpera »

elmo0104 pisze:Auto cały czas stoi w garażu. Brak chętnego lakiernika :heh: . Po woli robię sobie pierdoły. Czeka dyfer ze szperą odrestaurowaną przez Karolo. Zamierzam również założyć czujnik temperatury oleju i wykorzystam do tego część instalacji po automacie. Mam już gotowe przewody biegnące z komory silnika do kabiny :) Wskaźnikiem temperatury będzie dotychczasowy ekonomizer w zegarach. Udało mi się uruchomić funkcję jak w zegarach M3 więc przeróbka właśnie jest w trakcie :P. Kolejnym detalem jest np gałka do zmiany biegów z wbudowanym przyciskiem do Kontroli Startu.

http://www.iv.pl/images/54250400016634786676.jpg
opening ceremony ?
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: elmo0104 »

Nie, nie. Żadnego Opening ceremony, po prostu będzie temperatura oleju zamiast ekonomizera:) Jest w zegarach M3 e36 taka funkca o jakiej wspominasz?
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
didolek4
Nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 24 maja 2013, o 13:58
Imię: Dawid
lokalizacja: Łętowice

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: didolek4 »

Witam ja się chciałem cofnąć troszkę bo nie było czasu żeby śledzić temat na bieżąco chciałem się zapytać jakie są jeszcze zalety wg puszczonego w atmosferę oprócz zmniejszenia ilości pracy ?
kremat0r
User
Posty: 78
Rejestracja: 25 kwie 2010, o 16:00
Imię: Krzysztof
lokalizacja: Poznan

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: kremat0r »

Dźwięk :devill2:
didolek4
Nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 24 maja 2013, o 13:58
Imię: Dawid
lokalizacja: Łętowice

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: didolek4 »

a jak sprawa z przeglądem z takim rozwiązaniem ? :heh:
kremat0r
User
Posty: 78
Rejestracja: 25 kwie 2010, o 16:00
Imię: Krzysztof
lokalizacja: Poznan

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: kremat0r »

Żaden problem, na przeglądzie nie wchodzisz na boost.
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: szarybmw »

didolek4 pisze:Witam ja się chciałem cofnąć troszkę bo nie było czasu żeby śledzić temat na bieżąco chciałem się zapytać jakie są jeszcze zalety wg puszczonego w atmosferę oprócz zmniejszenia ilości pracy ?
Nie musisz ładować 3-calowego wydechu tylko np 2,5 . :rolleyes2:
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: elmo0104 »

Kiedyś mi ktoś powiedział " Na początku jest spoko bo fajny efekt itd ale z czasem zaczyna denerwować" tak właśnie jest z tym WG puszczonym bez wytłumienia. U mnie akurat musiałbym kawał rury dorobić żeby to w wydech puścić ale pewnie tego spróbuje. Poza tym podczas strojenia akurat mi się to bardzo przydało. WG się rozkręcił wewnątrz, uchylił się przez to i upuszczał wciąż spaliny i było to słychać. Gdyby był w wydech to nie byłoby tego słychać i jeździłbym pewnie dalej bo w pracy silnika była niewielka różnica tzn turbo jeszcze później wstawało co w sumie też zauważyłem ale gdyby nie WG puszczony w atmosferę to podejrzewałbym że coś z turbiną się stało. Kiedyś analizowałem również plusy i dla mnie jednym z takich plusów było jeszcze to, że przez WG dostaje się do wydechu odrobina tlenu z powietrza bo siłownik zrobiony jest w tej sposób że niestety może wpuszczać odrobin powietrza sterującego do wydechu. Teraz jeśli stroi się auto z sondą na końcu wydechu to na pewno ma to wpływ na odczyt z sondy.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
caserwis
Turbo-Team
Posty: 672
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: caserwis »

elmo0104 pisze:Auto cały czas stoi w garażu. Brak chętnego lakiernika :heh: . Po woli robię sobie pierdoły. Czeka dyfer ze szperą odrestaurowaną przez Karolo. Zamierzam również założyć czujnik temperatury oleju i wykorzystam do tego część instalacji po automacie. Mam już gotowe przewody biegnące z komory silnika do kabiny :) Wskaźnikiem temperatury będzie dotychczasowy ekonomizer w zegarach. Udało mi się uruchomić funkcję jak w zegarach M3 więc przeróbka właśnie jest w trakcie :P. Kolejnym detalem jest np gałka do zmiany biegów z wbudowanym przyciskiem do Kontroli Startu.

http://www.iv.pl/images/54250400016634786676.jpg
To jak nie ma w Twoich stronach lakierników czy sami partacze zostali a śmietanka robi w UK. :kwasny:
makaveli
User
Posty: 103
Rejestracja: 4 lip 2010, o 13:05
Imię: Bartek
lokalizacja: Ożarów Maz

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: makaveli »

ja jezdze z wg na zewnatrz juz pare lat.
dla mnie jest ok, mozna spokojnie jechac 200km/h i wg sie nie odzywa. plusem ejst to ze 400km robisz na niemalze seryjnym wydechu z 328i.
prawda jest natomiast, ze przy wot i kiedy wg jest otwarty, silnik nie brzmi jak r6..poprostu ryczy...jesli ktos wiec lubi sluchac dziweku r6 caly czas, to niech wpusci wg w wydech.
manticore112
Nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 14 sty 2014, o 21:58
Imię: Marcin
lokalizacja: Heerhugowaard

Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka

Post autor: manticore112 »

Piękna sprawa, gratulacje ukończenia projektu uturbiania i podnoszenia mocy. Takiego szczegółowego opisu + fotostory. Nie ukrywam że dopiero zaczynam w tym temacie, i byłem bardziej niż zielony jeszcze kilka dni temu za czym trafiłem na to forum. Dokładne opisy + fotostory czynią z takich tematów jak twój i podobnych na tym forum lekturę obowiązkową dla takich ludzi jak ja. Jeszcze raz gratulacje i podziękowania za miłą lekturę. Pozdro

ps mój projekt czeka na realizację http://www.youtube.com/watch?v=0arGMVBQ2X8
dlaczego ascona? Sentyment - pierwszy samochód jaki kupiłem
a dwa samochody w nl między 1974-1986 podatek drogowy wynosi tylko 73e na kwartał czyli 292e/rok
ODPOWIEDZ