e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
Z czego są tarcze hamulcowe? Środkowy otwór jest identyczny jak w E30?
www.turboBMW.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
Tarcze zapewne z audi i rozstaw 5x100, 4x100 trzeba nawiercić...korona pisze:Z czego są tarcze hamulcowe? Środkowy otwór jest identyczny jak w E30?
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
pasują i wyglądają groźnie. kupiłem je od gościa o nicku "MPS-Motorsport" miejscowość Wiązownakorona pisze:Z czego są tarcze hamulcowe? Środkowy otwór jest identyczny jak w E30?
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
Hamulce już są, wiec auto zapakowałem na lawetę (w trakcie musiałem odkręcić IC bo haczył o ziemie) i zawiozłem na montaż wydechu oraz układu dolotowego. Mogłem montować Turbo





-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
Tak wygląda z nowym intercoolerem, jest zdecydowanie wyżej noi można schować go zza zderzakiem. Jedynie martwi mnie to, że turbina nie zmieściła się pod maską
będzie trzeba ciąć. Auto można w końcu odpalić
gada, przelot 3" i jeden końcowy tłumik nieźle daje po uszach...chyba odrobinę za głośny


-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
pierwsze prace nad maską




-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
i znów pakujemy się na lawetę i jedziemy sie polakierować
termin 20.01.2014 i zacznę składać do kupy, teraz jest chwila wolnego






- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
Fajnie
Jedyne do czego się zawsze przyczepiam to wygładzanie drzwi pod pakiet m3 za pomocą szpachlówki. Wszystko co widziałem po czasie się ważyło, pękało od zamykania drzwi albo siadało. Jestem zwolennikiem cynowania takich elementów i polecam spróbować na przyszłość - uważam to za idealną metodę pod kątem jakości i wytrzymałości. Nieźle lecisz z tematem, ile miesięcy zajęła Ci budowa wozu?

sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
początek wrzesień 2011, planowane zakończenie wiosna 2014.
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
buda już w podkładzie i czeka na kolor



-
- User
- Posty: 82
- Rejestracja: 8 cze 2010, o 19:42
- Imię: Szymon
- lokalizacja: Suwałki
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
Super wygląda, skąd brałeś body m3?Jak ze spasowaniem było?
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
wszech-mające allegro. Spasowaniem było różnie, przód ok, tył gorzej. Laminaty są wykonane pod wąską lampę, mają inny kąt nachylenia tylnej szyby a co za tym idzie inny tylni słupek i krótszą klapę bagażnika... połączyłem z karoserią za pomocą nitów. Zdjęcie przedstawia linię po której ciąłem tylni błotnik, kawałek zostawiłem -tym sposobem udało mi się je spasować do starej klapy.

wyciąłem też blaszane nadkola a dorobiłem z plastiku, przednie kupiłem oryginalne m3

wyciąłem też blaszane nadkola a dorobiłem z plastiku, przednie kupiłem oryginalne m3
-
- Turbo-Team
- Posty: 672
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
Łączenie tylnych błotników kleiłeś po wierzchu żywicą z włuknem bo jak nie tylko od razu szpachla to na bank kreche odrysuje po polakierowaniu jak tylko słońca dostanie.
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
tak, pierw żywica, później szpachla z włóknem a dopiero zwykła szpachlówka. zobaczę jaka będzie wytrzymałość