e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: korona »

Z czego są tarcze hamulcowe? Środkowy otwór jest identyczny jak w E30?
www.turboBMW.pl
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: Blacha »

korona pisze:Z czego są tarcze hamulcowe? Środkowy otwór jest identyczny jak w E30?
Tarcze zapewne z audi i rozstaw 5x100, 4x100 trzeba nawiercić...
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: dykt »

korona pisze:Z czego są tarcze hamulcowe? Środkowy otwór jest identyczny jak w E30?
pasują i wyglądają groźnie. kupiłem je od gościa o nicku "MPS-Motorsport" miejscowość Wiązowna
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: dykt »

Hamulce już są, wiec auto zapakowałem na lawetę (w trakcie musiałem odkręcić IC bo haczył o ziemie) i zawiozłem na montaż wydechu oraz układu dolotowego. Mogłem montować Turbo :heh:
Obrazek
Obrazek
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: dykt »

Tak wygląda z nowym intercoolerem, jest zdecydowanie wyżej noi można schować go zza zderzakiem. Jedynie martwi mnie to, że turbina nie zmieściła się pod maską :kwasny: będzie trzeba ciąć. Auto można w końcu odpalić :clap: gada, przelot 3" i jeden końcowy tłumik nieźle daje po uszach...chyba odrobinę za głośny
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: dykt »

Obrazek
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: dykt »

pierwsze prace nad maską
Obrazek
Obrazek
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: dykt »

i znów pakujemy się na lawetę i jedziemy sie polakierować :heh: termin 20.01.2014 i zacznę składać do kupy, teraz jest chwila wolnego :piwo:
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: Karolo »

Fajnie :) Jedyne do czego się zawsze przyczepiam to wygładzanie drzwi pod pakiet m3 za pomocą szpachlówki. Wszystko co widziałem po czasie się ważyło, pękało od zamykania drzwi albo siadało. Jestem zwolennikiem cynowania takich elementów i polecam spróbować na przyszłość - uważam to za idealną metodę pod kątem jakości i wytrzymałości. Nieźle lecisz z tematem, ile miesięcy zajęła Ci budowa wozu?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: dykt »

początek wrzesień 2011, planowane zakończenie wiosna 2014.
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: dykt »

buda już w podkładzie i czeka na kolor :heh:
Obrazek
dzidzia24
User
Posty: 82
Rejestracja: 8 cze 2010, o 19:42
Imię: Szymon
lokalizacja: Suwałki

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: dzidzia24 »

Super wygląda, skąd brałeś body m3?Jak ze spasowaniem było?
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: dykt »

wszech-mające allegro. Spasowaniem było różnie, przód ok, tył gorzej. Laminaty są wykonane pod wąską lampę, mają inny kąt nachylenia tylnej szyby a co za tym idzie inny tylni słupek i krótszą klapę bagażnika... połączyłem z karoserią za pomocą nitów. Zdjęcie przedstawia linię po której ciąłem tylni błotnik, kawałek zostawiłem -tym sposobem udało mi się je spasować do starej klapy.
Obrazek
wyciąłem też blaszane nadkola a dorobiłem z plastiku, przednie kupiłem oryginalne m3
caserwis
Turbo-Team
Posty: 672
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: caserwis »

Łączenie tylnych błotników kleiłeś po wierzchu żywicą z włuknem bo jak nie tylko od razu szpachla to na bank kreche odrysuje po polakierowaniu jak tylko słońca dostanie.
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: dykt »

tak, pierw żywica, później szpachla z włóknem a dopiero zwykła szpachlówka. zobaczę jaka będzie wytrzymałość
ODPOWIEDZ