Sprzęgło było robione w zakładzie regeneracji sprzęgieł w Bielsku Białej. Żeby je zrobili musiałem dostarczyć tarczę sprzęgła do skrzyni 6b, koło zamachowe z m50, docisk z 3.0d. oraz tarcze sprzęgła ze sprężynkami o średnicy 240 ( zadzwoniłem do sprzedawcy z intercarsu i on dobrał mi z jakiegoś forda) za nową dałem 60 zł. Na podstawie tarczy z forda zrobili nową tarczę z wieloklinem pod 6 skrzynie. tu masz link do strony tego zakładu
http://aaronex.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;.
pracę powoli idą do przodu:
Wał odebrałem ze skracania i wyważania (pasuje jak ulał):
Przyszedł kolektor z m50b25:
Odmę rozwiązałem wykorzystując separator oleju z m52 bo olej spływa przez bagnet z powrotem. (czekam jeszcze na filterek):
Alternator z e39 120A po wymiana regulatora, łożysk, komutatora.:
Cała instalacja wsadzona w peszle:
teraz czekam jeszcze na regulator ciśnienia paliwa, intercooler, oraz wskaźniki.