Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088
-
- User
- Posty: 194
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
- Imię: Pawel
- lokalizacja: Katowice
Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088
Dlaczego sprzedajesz silnik ?
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088
Powód banalny, silnik jest wystawiony ponieważ potrzebne są mi w chwili obecnej środki na inne cele. Ale póki co to tylko ogłoszenie.Pablo01 pisze:Dlaczego sprzedajesz silnik ?
www.turboBMW.pl
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088
Filtr powietrza - wysokoprzepływowy filtr piankowy ITG, wydajność do ok 700KM. Jedyne miejsce gdzie szło go ulokować to za zderzakiem, i to po modyfikacji lampy (silniczka regulacji), usunięciu halogena i podcięciu belki zderzaka...





Strojenie można powiedzieć w trakcie. Odcinka ustawiona na 7900 obr/min - przy czym liczę że ciągle będzie to zakres użytecznych obrotów - to nie jest M50 gdzie popychacze hydrauliczne nie wyrabiają, a głowica i wałki i tak są wąskim gardłem powyżej 6tys obr/min.
Kilka przejazdów na pobliskiej drodze z nowym mega twardym zawiasem KONI spowodowało że na dziurach oberwało się jedno z mocowań chłodnicy oleju, a ta spadła i kilkadziesiąt metrów szurała rogiem po asfalcie... Skutek to przetarcie na wylot i plama oleju pod autem, dziura była na tyle mała że zaryzykowałem powrót 800m do domu; poszło jakiś 2 litry całkiem nowego Castrola 10W60 do wyznaczenia tropu za autem.





Strojenie można powiedzieć w trakcie. Odcinka ustawiona na 7900 obr/min - przy czym liczę że ciągle będzie to zakres użytecznych obrotów - to nie jest M50 gdzie popychacze hydrauliczne nie wyrabiają, a głowica i wałki i tak są wąskim gardłem powyżej 6tys obr/min.
Kilka przejazdów na pobliskiej drodze z nowym mega twardym zawiasem KONI spowodowało że na dziurach oberwało się jedno z mocowań chłodnicy oleju, a ta spadła i kilkadziesiąt metrów szurała rogiem po asfalcie... Skutek to przetarcie na wylot i plama oleju pod autem, dziura była na tyle mała że zaryzykowałem powrót 800m do domu; poszło jakiś 2 litry całkiem nowego Castrola 10W60 do wyznaczenia tropu za autem.
www.turboBMW.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088
Dajesz dajesz, ciekaw jestem co to s50 z siebie da.
Powodzenia !
Powodzenia !
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088
Tez jestem mega ciekawy co pokaze s50 w twoich rekach
Jak pierwsze wrazenia?
Jak pierwsze wrazenia?
BMWexpert Motorsport
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088
Śmiać się czy płakać ? 370zł


Jutro wraca chłodnica oleju ze spawania i walczymy dalej...


Jutro wraca chłodnica oleju ze spawania i walczymy dalej...
www.turboBMW.pl
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088
Mega zdjecie trzeba wybaczyc 

-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088
A to bydle, wie co dobre...
jak sie na taka morde zloscic?

- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088
HAhah ta morda wszystko mówi " co złego to nie ja"
Jakbym widział moją suke 


-
- Nowy na forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 gru 2012, o 18:34
- Imię: jarek
- lokalizacja: radzyn podl/uk
Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088
Musisz zainwestować w kaganiec jakiś albo uspawać 

- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088
Do sprzedania cały samochód bez silnika: http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=6&t=4011" onclick="window.open(this.href);return false; oraz kompletny swap lub goły silnik http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=6&t= ... 169#p25169" onclick="window.open(this.href);return false;
A tu zdjęcia jeżdżącego samochodu robione wczoraj







A tu zdjęcia jeżdżącego samochodu robione wczoraj







www.turboBMW.pl
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088
Jakiś czas temu zmodyfikowano układ paliwa - w zbiorniku jest pompa SKV (odpowiednik Boscha 040) + druga pompa oryginalna VDO. Jako że ta pierwsza potrzebuje solidnego zasilania, obie pompy podłączone są poprzez przekaźnik od razu do akumulatora krótkimi kablami. Obie pompy wystarczą spokojnie do +800KM.

A dziś wybrałem się na hamownię by finalnie wystroić na 1,5bar i zhamować w końcu to cudo.

Strojenie przebiegało pomyślnie, 20minut na rolkach, i nagle potężne dooop z tyłu auta - rozwaliło oponę tylną. Opony dwuletnie z indeksem 94Y, a na rolkach przy 8tys obr/min licznik wskazywał jakieś 300km/h (skalowany do 260km/h ; wskazówka była pionowo w dół)


Szacunkowo powinno być 650-700KM i po prostu siła odśrodkowa + moment obrotowy na kołach zrobiły swoje, opona się rozwarstwiła i bieżnik oderwał od katowanej osnowy.

A dziś wybrałem się na hamownię by finalnie wystroić na 1,5bar i zhamować w końcu to cudo.

Strojenie przebiegało pomyślnie, 20minut na rolkach, i nagle potężne dooop z tyłu auta - rozwaliło oponę tylną. Opony dwuletnie z indeksem 94Y, a na rolkach przy 8tys obr/min licznik wskazywał jakieś 300km/h (skalowany do 260km/h ; wskazówka była pionowo w dół)


Szacunkowo powinno być 650-700KM i po prostu siła odśrodkowa + moment obrotowy na kołach zrobiły swoje, opona się rozwarstwiła i bieżnik oderwał od katowanej osnowy.
www.turboBMW.pl
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088
Podejrzewam, że nie przypadkowo poszła wewnętrzna strona. Ile stopni negatywu masz na osi tylnej? Ciężko to ocenić na dużych felgach:D
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088
Adam dobrze widzę ze to falken fk 452? Jeśli tak to nie dziwie sie ze pekla bo w mojej pekl drut przy normalnej jeździe,i to na przodzie opony mialem roczne. Syf syf i jeszcze raz syf te gumy. Swoja droga JEST MOC 

BMWexpert Motorsport
-
- Turbo-Team
- Posty: 672
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088
Adam awaria opony to sprawka tej mordy co filtr zjadła
. Widać że jest siła a ten emblemat 316i to nie jednego cwaniaka w Esie (Mercedes s500) doprowadzi do szewskiej pasji.


