Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Pablo01
User
Posty: 194
Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
Imię: Pawel
lokalizacja: Katowice

Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088

Post autor: Pablo01 »

Dlaczego sprzedajesz silnik ?
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088

Post autor: korona »

Pablo01 pisze:Dlaczego sprzedajesz silnik ?
Powód banalny, silnik jest wystawiony ponieważ potrzebne są mi w chwili obecnej środki na inne cele. Ale póki co to tylko ogłoszenie.
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088

Post autor: korona »

Filtr powietrza - wysokoprzepływowy filtr piankowy ITG, wydajność do ok 700KM. Jedyne miejsce gdzie szło go ulokować to za zderzakiem, i to po modyfikacji lampy (silniczka regulacji), usunięciu halogena i podcięciu belki zderzaka...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Strojenie można powiedzieć w trakcie. Odcinka ustawiona na 7900 obr/min - przy czym liczę że ciągle będzie to zakres użytecznych obrotów - to nie jest M50 gdzie popychacze hydrauliczne nie wyrabiają, a głowica i wałki i tak są wąskim gardłem powyżej 6tys obr/min.
Kilka przejazdów na pobliskiej drodze z nowym mega twardym zawiasem KONI spowodowało że na dziurach oberwało się jedno z mocowań chłodnicy oleju, a ta spadła i kilkadziesiąt metrów szurała rogiem po asfalcie... Skutek to przetarcie na wylot i plama oleju pod autem, dziura była na tyle mała że zaryzykowałem powrót 800m do domu; poszło jakiś 2 litry całkiem nowego Castrola 10W60 do wyznaczenia tropu za autem.
www.turboBMW.pl
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088

Post autor: DOHC »

Dajesz dajesz, ciekaw jestem co to s50 z siebie da.

Powodzenia !
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088

Post autor: leo »

Tez jestem mega ciekawy co pokaze s50 w twoich rekach

Jak pierwsze wrazenia?
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088

Post autor: korona »

Śmiać się czy płakać ? 370zł


Obrazek

Obrazek

Jutro wraca chłodnica oleju ze spawania i walczymy dalej...
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088

Post autor: forti »

Mega zdjecie trzeba wybaczyc :clap:
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088

Post autor: DOHC »

A to bydle, wie co dobre... :) jak sie na taka morde zloscic?
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088

Post autor: Pan. B »

HAhah ta morda wszystko mówi " co złego to nie ja" :) Jakbym widział moją suke :)
jarek.dt
Nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 30 gru 2012, o 18:34
Imię: jarek
lokalizacja: radzyn podl/uk

Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088

Post autor: jarek.dt »

Musisz zainwestować w kaganiec jakiś albo uspawać :śmiech:
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088

Post autor: korona »

Do sprzedania cały samochód bez silnika: http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=6&t=4011" onclick="window.open(this.href);return false; oraz kompletny swap lub goły silnik http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=6&t= ... 169#p25169" onclick="window.open(this.href);return false;

A tu zdjęcia jeżdżącego samochodu robione wczoraj

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088

Post autor: korona »

Jakiś czas temu zmodyfikowano układ paliwa - w zbiorniku jest pompa SKV (odpowiednik Boscha 040) + druga pompa oryginalna VDO. Jako że ta pierwsza potrzebuje solidnego zasilania, obie pompy podłączone są poprzez przekaźnik od razu do akumulatora krótkimi kablami. Obie pompy wystarczą spokojnie do +800KM.

Obrazek

A dziś wybrałem się na hamownię by finalnie wystroić na 1,5bar i zhamować w końcu to cudo.

Obrazek

Strojenie przebiegało pomyślnie, 20minut na rolkach, i nagle potężne dooop z tyłu auta - rozwaliło oponę tylną. Opony dwuletnie z indeksem 94Y, a na rolkach przy 8tys obr/min licznik wskazywał jakieś 300km/h (skalowany do 260km/h ; wskazówka była pionowo w dół)

Obrazek

Obrazek

Szacunkowo powinno być 650-700KM i po prostu siła odśrodkowa + moment obrotowy na kołach zrobiły swoje, opona się rozwarstwiła i bieżnik oderwał od katowanej osnowy.
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088

Post autor: Karolo »

Podejrzewam, że nie przypadkowo poszła wewnętrzna strona. Ile stopni negatywu masz na osi tylnej? Ciężko to ocenić na dużych felgach:D
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088

Post autor: leo »

Adam dobrze widzę ze to falken fk 452? Jeśli tak to nie dziwie sie ze pekla bo w mojej pekl drut przy normalnej jeździe,i to na przodzie opony mialem roczne. Syf syf i jeszcze raz syf te gumy. Swoja droga JEST MOC :)
BMWexpert Motorsport
caserwis
Turbo-Team
Posty: 672
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: Turbo Coupe E36 (Porsche-Killer): zakuty S50B30 + GT4088

Post autor: caserwis »

Adam awaria opony to sprawka tej mordy co filtr zjadła :heh: :heh: :heh: . Widać że jest siła a ten emblemat 316i to nie jednego cwaniaka w Esie (Mercedes s500) doprowadzi do szewskiej pasji.
ODPOWIEDZ