E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Leo a czemu te zmiany wprowadzasz wszystkie? Auto już jeździło i co się stało?
-
- Turbo-Team
- Posty: 219
- Rejestracja: 21 sty 2011, o 01:43
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: Łomża
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Może czerpie więcej radości z budowania niż jazdy 

- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Coś o tym wiempluto pisze:Może czerpie więcej radości z budowania niż jazdy
www.turboBMW.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
ja moge pokazać palcem gdzie ten kolektor pęknie 

- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Czy to nie kolektor robiony przez Rotora z rf?
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Hehe dokładnie ciągle mało, ciągle coś bym poprawiał żeby tylko dojść do ideału 
Auto jeździło i jeździ bardzo dobrze ale nie wyśmienicie
Co do koła to jest to ori dwumas przeroboiony na jednomas
A jesli chodzi o kolektor to nie pęknie bo będzie podparcie pod turbinę
Kolektor robił Corey i jak to Karolo mi pisał wcale nie jest owinięty niechlujnie tylko jest kilka warstw bandarza najpierw rurka po rurce później po 2 i na końcu całość

Auto jeździło i jeździ bardzo dobrze ale nie wyśmienicie

Co do koła to jest to ori dwumas przeroboiony na jednomas
A jesli chodzi o kolektor to nie pęknie bo będzie podparcie pod turbinę

Kolektor robił Corey i jak to Karolo mi pisał wcale nie jest owinięty niechlujnie tylko jest kilka warstw bandarza najpierw rurka po rurce później po 2 i na końcu całość

BMWexpert Motorsport
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Trzymam kciuki za osiągnięcie celu!!! 

Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
tu nie chodzi o podparcie turbiny( to jest niezbędne) a o długość całkowitą oraz brak kompensacji.
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Prosze wiec, wskaz to miejsce i o jaka kompensacje Ci chodzi?hz10 pisze:tu nie chodzi o podparcie turbiny( to jest niezbędne) a o długość całkowitą oraz brak kompensacji.
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
zejście runerów z pierwszych 3 cylindrów przy samej flanszy, co do kompensacji to chodzi mi o np. rezonator taki jaki sie stosuje przy układach wydechowych.
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Kompensatorem może też być takie ukształtowanie długiego runnera, które umożliwi jego odkształcenia (w innej osi niż wzdłużna) spowodowane rozszerzalnością cieplną - np kształt litery "U". Czym dłuższy prosty odcinek runnera w osi flanszy głowicy, tym większe prawdopodobieństwo pękania na jednym z końców, a jak do tego w jedną wzdłużną rurę wchodzi kilka runnerów to pęknięcie jest 100% pewne i jest tylko kwestią czasu. Chiński kolektor spawałem kilka razy, zawsze pękał w tych samych miejscach niezależnie od tego jak bardzo był wzmacniany.
www.turboBMW.pl
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
To jak w takim razie powinien być ukształtowany kolektor żeby nie pękał ??
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
pokaz mi jakis kolektor z takim rezonatorem, nie chodzi mi o jakis domorosly ulep ale fachowy produkthz10 pisze:zejście runerów z pierwszych 3 cylindrów przy samej flanszy, co do kompensacji to chodzi mi o np. rezonator taki jaki sie stosuje przy układach wydechowych.
To pierwszy kolektor w ktorym bylem zmuszony do zrobienia quasi skrzynkowego zejscia z 3ch pierwszych cylindrow. Do zachowania twinscrola i miejsca montazu turbiny bylo to jednak konieczne. Wiele seryjnych kolektorow jest tak uksztaltowanych i to z wiecej niz 3ch cylindrow i jakos dzialaja vide np. wszystko co jest V ka i ma turbo np. w audi.korona pisze:Kompensatorem może też być takie ukształtowanie długiego runnera, które umożliwi jego odkształcenia (w innej osi niż wzdłużna) spowodowane rozszerzalnością cieplną - np kształt litery "U". Czym dłuższy prosty odcinek runnera w osi flanszy głowicy, tym większe prawdopodobieństwo pękania na jednym z końców, a jak do tego w jedną wzdłużną rurę wchodzi kilka runnerów to pęknięcie jest 100% pewne i jest tylko kwestią czasu. Chiński kolektor spawałem kilka razy, zawsze pękał w tych samych miejscach niezależnie od tego jak bardzo był wzmacniany.
Narazie na kilkanascie kolektorow ktore zrobilem nie mialem zadnego peknietego. Zobaczymy jak bedzie z kolektorem leo ale jestem dobrej mysli. Jesli mu peknie - wykonam mu drugi za free rurowy np. na top mounta - nie zostanie z tym sam.
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
kompensatory widziałem w audi czy mercu nawet w ciężarówkach są więc po coś je wsadzili , co do pękania to fabryczne też pękają i to bardzo często.