E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: elmo0104 »

Leo a czemu te zmiany wprowadzasz wszystkie? Auto już jeździło i co się stało?
pluto
Turbo-Team
Posty: 219
Rejestracja: 21 sty 2011, o 01:43
Imię: Łukasz
lokalizacja: Łomża

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: pluto »

Może czerpie więcej radości z budowania niż jazdy :tongue:
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: korona »

pluto pisze:Może czerpie więcej radości z budowania niż jazdy :tongue:
Coś o tym wiem
www.turboBMW.pl
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: corey »

Moze zdjecie bez bandaza.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ladne auto, fajny projekt tylko dupe w turbinie bys zmienil - z ta locha zawsze lag bedzie.
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: hz10 »

ja moge pokazać palcem gdzie ten kolektor pęknie :D
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: Pan. B »

Czy to nie kolektor robiony przez Rotora z rf?
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: leo »

Hehe dokładnie ciągle mało, ciągle coś bym poprawiał żeby tylko dojść do ideału ;)
Auto jeździło i jeździ bardzo dobrze ale nie wyśmienicie ;)

Co do koła to jest to ori dwumas przeroboiony na jednomas

A jesli chodzi o kolektor to nie pęknie bo będzie podparcie pod turbinę ;)

Kolektor robił Corey i jak to Karolo mi pisał wcale nie jest owinięty niechlujnie tylko jest kilka warstw bandarza najpierw rurka po rurce później po 2 i na końcu całość :)
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: elmo0104 »

Trzymam kciuki za osiągnięcie celu!!! :)
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: hz10 »

tu nie chodzi o podparcie turbiny( to jest niezbędne) a o długość całkowitą oraz brak kompensacji.
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: corey »

hz10 pisze:tu nie chodzi o podparcie turbiny( to jest niezbędne) a o długość całkowitą oraz brak kompensacji.
Prosze wiec, wskaz to miejsce i o jaka kompensacje Ci chodzi?
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: hz10 »

zejście runerów z pierwszych 3 cylindrów przy samej flanszy, co do kompensacji to chodzi mi o np. rezonator taki jaki sie stosuje przy układach wydechowych.
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: korona »

Kompensatorem może też być takie ukształtowanie długiego runnera, które umożliwi jego odkształcenia (w innej osi niż wzdłużna) spowodowane rozszerzalnością cieplną - np kształt litery "U". Czym dłuższy prosty odcinek runnera w osi flanszy głowicy, tym większe prawdopodobieństwo pękania na jednym z końców, a jak do tego w jedną wzdłużną rurę wchodzi kilka runnerów to pęknięcie jest 100% pewne i jest tylko kwestią czasu. Chiński kolektor spawałem kilka razy, zawsze pękał w tych samych miejscach niezależnie od tego jak bardzo był wzmacniany.
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: szarybmw »

To jak w takim razie powinien być ukształtowany kolektor żeby nie pękał ??
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: corey »

hz10 pisze:zejście runerów z pierwszych 3 cylindrów przy samej flanszy, co do kompensacji to chodzi mi o np. rezonator taki jaki sie stosuje przy układach wydechowych.
pokaz mi jakis kolektor z takim rezonatorem, nie chodzi mi o jakis domorosly ulep ale fachowy produkt
korona pisze:Kompensatorem może też być takie ukształtowanie długiego runnera, które umożliwi jego odkształcenia (w innej osi niż wzdłużna) spowodowane rozszerzalnością cieplną - np kształt litery "U". Czym dłuższy prosty odcinek runnera w osi flanszy głowicy, tym większe prawdopodobieństwo pękania na jednym z końców, a jak do tego w jedną wzdłużną rurę wchodzi kilka runnerów to pęknięcie jest 100% pewne i jest tylko kwestią czasu. Chiński kolektor spawałem kilka razy, zawsze pękał w tych samych miejscach niezależnie od tego jak bardzo był wzmacniany.
To pierwszy kolektor w ktorym bylem zmuszony do zrobienia quasi skrzynkowego zejscia z 3ch pierwszych cylindrow. Do zachowania twinscrola i miejsca montazu turbiny bylo to jednak konieczne. Wiele seryjnych kolektorow jest tak uksztaltowanych i to z wiecej niz 3ch cylindrow i jakos dzialaja vide np. wszystko co jest V ka i ma turbo np. w audi.

Narazie na kilkanascie kolektorow ktore zrobilem nie mialem zadnego peknietego. Zobaczymy jak bedzie z kolektorem leo ale jestem dobrej mysli. Jesli mu peknie - wykonam mu drugi za free rurowy np. na top mounta - nie zostanie z tym sam.
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: hz10 »

kompensatory widziałem w audi czy mercu nawet w ciężarówkach są więc po coś je wsadzili , co do pękania to fabryczne też pękają i to bardzo często.
ODPOWIEDZ