E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,6bar 740km 980nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: leo »

Kamil teraz to ty wygląda jak na taki projekt przystało ;)

kiedy jest bemowo, moze tez podjade :smile2:
BMWexpert Motorsport
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: k64 »

leo pisze:Kamil teraz to ty wygląda jak na taki projekt przystało ;)

kiedy jest bemowo, moze tez podjade :smile2:
dzieki, chcialbym duzo zrobic ale nie mam czasu , zostal mi 1 weekend :) 21 kwietnia bemowo a wiec 2 tyg.
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: szarybmw »

Większość rzeczy zrobione . Jakie czasy planujesz kręcić ?
ps. dawno nie było żadnego filmu z jazdy :wink2:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: k64 »

szarybmw pisze:Większość rzeczy zrobione . Jakie czasy planujesz kręcić ?
ps. dawno nie było żadnego filmu z jazdy :wink2:
1,6 bara na e85 , slabo wystroilem bo nie bylo czasu i na 245 / 17 / na 4 biegu za duzo kopalo :śmiech:

powiem jedno , kosmodron :D , polowa 1700c wykozystania + - , wiec mozna policzyc w sumie ile mocy doszlo :śmiech:

malo tego, krecilem pod 8tys (choc nie trzeba) , przy 6500 rpm (odcinka) mam 0,8 bara na postoju bez dostykania zaplonu i paliwa.

widzimy sie na bemowie :wink2:

pozdrawiam .
pawel19892
Nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 7 mar 2012, o 23:04
Imię: Paweł
lokalizacja: Garwolin

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: pawel19892 »

Co z tym Bemowem? Chodziłem ,szukałem i nic :rozczarowany:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: k64 »

pawel19892 pisze:Co z tym Bemowem? Chodziłem ,szukałem i nic :rozczarowany:
niestety nie dalem rady, urlop wziety, 4 kolegow pomagalo , i nic z tego nie wyszlo.

opony przyszly 3 dni przed , padalo - nie mozna bylo wystroic na zwyklych, poloski nowe z przegubami ;) zakladalismy az do soboty rano. Wkoncu sie rozpogodzilo i najslabszym ogniwem pozostala skrzynia wiec dupla po pierwszym przejezdzie (a myslalem ze jeszcze na niej obstoje te 1 zawody) i na na szybko przed wyjazdem jeszce jedna zostala zalozona i niestety samochod ma uszkodzone raczej sprzeglo bo po szybkim zalozeniu ponownego getraga poprostu chodzil na polsprzegle - moze szczelila tarcza , nie wiem , obadamy. WIec bylismy tylko jako kibice ;) Pracowity weekend i dupa blada , ale to nic.

podziekowania dla Jabka za goscinnosc w W-wie.
podziekowania za poloski i przeguby (ALI23) naprawde kawal dobrej roboty , napewno nie ruszy tego zadna moc ;) i pomoc w tym wszystkim Leszkowi, Huliowi oraz reszcie... ;)
No ale nic, tym razem nastepne zawody w Kamieniu Slaskim za miesiac wiec moze tam sie zjawie . W kazdym razie stay tuned.

pare ciekawych fotek ;) i nowych rozwiazan.

teraz wpada skrzynia z 3.0D m57 , ktos bedzie miec jakies spostrzezenia co do tej skrzyni? to tez ZF. Jak to podchodzi , nie slyszalem zeby ktos takie cos wkladal zabardzo.
Aha ma zostac stary dyfer wiec pewnie jakies flansze znow sie szczeli.

aha ! na 1 biegu nowki hoosiery 14,5 szerokie - dobrze lepią :śmiech:


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: korona »

. pisze:
teraz wpada skrzynia z 3.0D m57 , ktos bedzie miec jakies spostrzezenia co do tej skrzyni? to tez ZF. Jak to podchodzi , nie slyszalem zeby ktos takie cos wkladal zabardzo.
Aha ma zostac stary dyfer wiec pewnie jakies flansze znow sie szczeli.
Skrzynię z M57 widziałem w węgierskim E30 połączone z S38 turbo; dobry wybór - mega mocna skrzynia i duży wałek zdawczy (apropos tego - trzeba inną tarczę sprzęgła). No i trzeba zmienić jej pochylenie - najrozsądniej po prostu przerobić dzwon.
www.turboBMW.pl
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: k64 »

korona pisze:
. pisze:
teraz wpada skrzynia z 3.0D m57 , ktos bedzie miec jakies spostrzezenia co do tej skrzyni? to tez ZF. Jak to podchodzi , nie slyszalem zeby ktos takie cos wkladal zabardzo.
Aha ma zostac stary dyfer wiec pewnie jakies flansze znow sie szczeli.
Skrzynię z M57 widziałem w węgierskim E30 połączone z S38 turbo; dobry wybór - mega mocna skrzynia i duży wałek zdawczy (apropos tego - trzeba inną tarczę sprzęgła). No i trzeba zmienić jej pochylenie - najrozsądniej po prostu przerobić dzwon.
hmm inna tarcze sprzegla .. inny wieloklin? mam rozumiec potrzebuje uzywana tarcze z m57 dla wieloklinu i na tym zakuwac? tak tez wlasnie slyszalem ze jakas e30 turbo gdzies tam lata ... a dzwon to poprostu przespawac najlpiej z mojego getraga myslalem ... albo jakis lepszy pomysl?
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: hz10 »

sam środek nie pasuje?
Mario
User
Posty: 179
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:15
Imię: Mariusz
lokalizacja: Płock

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: Mario »

Turbo robi wrażenie :heh:
Wygląda rozmiarowo jak Vortech v1 tylko pewnie bardziej wygajne niż 750KM.
Ciekawe jak to jeździ koniecznie musisz nagrać film z kabiny :D
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: k64 »

Mario pisze:Turbo robi wrażenie :heh:
Wygląda rozmiarowo jak Vortech v1 tylko pewnie bardziej wygajne niż 750KM.
Ciekawe jak to jeździ koniecznie musisz nagrać film z kabiny :D
ano, 1000+ :wink2: zobaczymy :P
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: korona »

. pisze:
korona pisze:
. pisze:
teraz wpada skrzynia z 3.0D m57 , ktos bedzie miec jakies spostrzezenia co do tej skrzyni? to tez ZF. Jak to podchodzi , nie slyszalem zeby ktos takie cos wkladal zabardzo.
Aha ma zostac stary dyfer wiec pewnie jakies flansze znow sie szczeli.
Skrzynię z M57 widziałem w węgierskim E30 połączone z S38 turbo; dobry wybór - mega mocna skrzynia i duży wałek zdawczy (apropos tego - trzeba inną tarczę sprzęgła). No i trzeba zmienić jej pochylenie - najrozsądniej po prostu przerobić dzwon.
hmm inna tarcze sprzegla .. inny wieloklin? mam rozumiec potrzebuje uzywana tarcze z m57 dla wieloklinu i na tym zakuwac? tak tez wlasnie slyszalem ze jakas e30 turbo gdzies tam lata ... a dzwon to poprostu przespawac najlpiej z mojego getraga myslalem ... albo jakis lepszy pomysl?
Inny, większy wieloklin - a w zasadzie dwa różne rodzaje w zależności od rocznika. Dzwon zostaje stary bo rozstaw śrub jest identyczny, trzeba odciąć go powiedzmy 10cm poniżej kołnierza, obrócić o kilka stopni i przyspawać ponownie.

Obrazek

Obrazek

hz10 - tu siedzi jeszcze Getrag więc środki na pewno nie są zamienne, nawet jakby to był ZF jakiś stary z M50 to bałbym się że mogą być jakieś drobne różnice w odlewach itp.
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: Karolo »

Półośki robią wrażenie i na pewno nie puszczą. Teraz najsłabszym elementem będzie wał napędowy.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: Blacha »

korona pisze:
. pisze:
korona pisze:
. pisze:
Obrazek
Stosowałem tę metodę spawania skrzyni na silniku stojącym na przodzie w M60 bo akurat mieliśmy zajechany automat i mogę polecić, dospawaliśmy manuala i lata pięknie a jak u ciebie tylko obrócenie o kilka stopni to w ogóle bajka.

Pozwodzenia
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: k64 »

sie zastanawiam czy , wybieraki z m52 czy tam z s50 beda dlugoscia podchodzic pod ta skrzynie? jest ona dluza od tej zF ? no i wal ... potrzebuje tylko pierwsza polwke (KONIECZNIE CHCE zostawic maly dyfer (bo mam dorobione poloski) , o ile dobrze mysle i pamietam , i zastanawiam sie czy podejdzie z 2,8 wal wlasnie ... ?

jak cos szukam uzywanej tarczy m57 ...


maly filmik tylko to nagrane;)

http://youtu.be/vbL0J5-W8aw" onclick="window.open(this.href);return false;

i reszta fotek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ