E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo

Post autor: filip »

jak jest fundusz to stri (mam w dobrej cenie), defi...

jak mniejszy fundusz to autogauge sm peak albo bez peak
makaveli
User
Posty: 103
Rejestracja: 4 lip 2010, o 13:05
Imię: Bartek
lokalizacja: Ożarów Maz

Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo

Post autor: makaveli »

., przy 250km/h patrzysz częsciej na egt niż droge?...no to gratuluje...
moim zdaniem przy egt bardzo wazny jest alarm plus pamięć odczytu.

projekt bardzo ciekawy, trzymam kciuki!
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo

Post autor: leo »

kamil najdalej ile jezdzi to 1/4 mili ;) to tak BTW
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo

Post autor: leo »

Szperka prawie gotowa

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


tak to mniej więcej wygląda :clap:
BMWexpert Motorsport
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo

Post autor: tdserek »

Gratki pytanie czy działa tak jak trzeba:D :piwo:
Awatar użytkownika
Aquaz
Forumowicz
Posty: 554
Rejestracja: 27 lip 2010, o 01:59
Imię: Beniamin
lokalizacja: Glasgow/Shotts

Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo

Post autor: Aquaz »

No stary aż ciekaw jestem. Jak tak to zamawiam jeden zestaw :D
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo

Post autor: leo »

będę wiedział dopiero jak odpalę furę na turbawce bo chyba w przyszłym tygodniu biorę się za to już na grubo....

Sprężynki są wyliczone na jakieś 40%, sam jestem ciekaw czy to zadziała :)
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo

Post autor: forti »

leo pisze:będę wiedział dopiero jak odpalę furę na turbawce bo chyba w przyszłym tygodniu biorę się za to już na grubo....

Sprężynki są wyliczone na jakieś 40%, sam jestem ciekaw czy to zadziała :)

Mam takie pytanko jak wyliczyles sile potrzrebna do blokowania satelit, zeby otrzymac blokade do 40 %. Jest w tym tyle zmiennych ze podejrzewam ze komputer bedzie mial problemy z przeliczeniem tego, ale chetnie sie czegos nowego naucze :wink2:
Awatar użytkownika
///M-TECHNIK
User
Posty: 77
Rejestracja: 28 gru 2009, o 22:35
Imię: Kamil
lokalizacja: Mazowsze

Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo

Post autor: ///M-TECHNIK »

A czy to miejsce na walek nie powinno byc wyfrezowane nie w ksztalcie kola, tylko w "lezke" ?? walek musi rozpierac plytki, a przy takim ksztalcie moze sie o nie tylko zapierac i plytki nie beda sie rozchodzic. Chyba ze same sprezynki maja za zadanie nadac ten opor, choc watpie, raczej sa po to tylko by dac naprezenie plytkom aby nie lataly wewnatrz dyfra ...
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo

Post autor: elmo0104 »

Raczej sprężyny pełnią zadanie głównego "rorpieraka". W takiej konfiguracji nie ma siły działającej przeciwnie do kierunku obrotu owego"wałka" żeby "wałek" ten mógł rozpierać te płytki.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo

Post autor: leo »

No dobra gdzieś na zagranicznym forum czytalem jakich spręzynek użyć żeby to było ok 40%, także Forti niczego się nowego nie nauczysz ;) Ktoś po prostu zmierzył ori PG i podał to gdzieś do sieci więc sugerowałem się tylko tymi danymi. Jak złoże dyfer będę mniej więcej wiedziałczy jest więcej czy mniej jak 40% ;)

Sprężynki działają jako rozpierak a bolec ma za zadanie utrzymać płytkę w jednym położeniu, jest teeż po to żeby się sprężynki nei poukręcały a cały opór on zabierał.
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo

Post autor: szarybmw »

Można wiedzieć jakiego materiału użłeś ? bedziesz to hartował jeszcze ? Ładnie wyszło :ok:
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo

Post autor: leo »

temat samych płytek ogarnia mój tata, ale z tego co mi mówił to będzie chciał to zahartować a jaki to materiał to nie pamiętam :rozczarowany:
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Turbo-Team
Posty: 735
Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
Imię: Grzesiek
lokalizacja: B-stok
Lokalizacja: B-stok

Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo

Post autor: Grzesi(E30)k »

Cytując z innego forum osobę która zajmuje się regeneracją szper-średnia głowa typ 188 ma 70Nm wstępnego napięcia więc zobaczymy ile da phantom grip bo musi być jednak więcej żeby te ~40% mieć :)
-chałturnik-
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo

Post autor: leo »

Jak włożę w dyfer to sprawdzę przy ilu Nm puszcza
BMWexpert Motorsport
ODPOWIEDZ