E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
jak jest fundusz to stri (mam w dobrej cenie), defi...
jak mniejszy fundusz to autogauge sm peak albo bez peak
jak mniejszy fundusz to autogauge sm peak albo bez peak
-
- User
- Posty: 103
- Rejestracja: 4 lip 2010, o 13:05
- Imię: Bartek
- lokalizacja: Ożarów Maz
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
., przy 250km/h patrzysz częsciej na egt niż droge?...no to gratuluje...
moim zdaniem przy egt bardzo wazny jest alarm plus pamięć odczytu.
projekt bardzo ciekawy, trzymam kciuki!
moim zdaniem przy egt bardzo wazny jest alarm plus pamięć odczytu.
projekt bardzo ciekawy, trzymam kciuki!
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
kamil najdalej ile jezdzi to 1/4 mili
to tak BTW

BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
Szperka prawie gotowa




tak to mniej więcej wygląda




tak to mniej więcej wygląda

BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
Gratki pytanie czy działa tak jak trzeba:D 

- Aquaz
- Forumowicz
- Posty: 554
- Rejestracja: 27 lip 2010, o 01:59
- Imię: Beniamin
- lokalizacja: Glasgow/Shotts
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
No stary aż ciekaw jestem. Jak tak to zamawiam jeden zestaw 

- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
będę wiedział dopiero jak odpalę furę na turbawce bo chyba w przyszłym tygodniu biorę się za to już na grubo....
Sprężynki są wyliczone na jakieś 40%, sam jestem ciekaw czy to zadziała
Sprężynki są wyliczone na jakieś 40%, sam jestem ciekaw czy to zadziała

BMWexpert Motorsport
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
leo pisze:będę wiedział dopiero jak odpalę furę na turbawce bo chyba w przyszłym tygodniu biorę się za to już na grubo....
Sprężynki są wyliczone na jakieś 40%, sam jestem ciekaw czy to zadziała
Mam takie pytanko jak wyliczyles sile potrzrebna do blokowania satelit, zeby otrzymac blokade do 40 %. Jest w tym tyle zmiennych ze podejrzewam ze komputer bedzie mial problemy z przeliczeniem tego, ale chetnie sie czegos nowego naucze

- ///M-TECHNIK
- User
- Posty: 77
- Rejestracja: 28 gru 2009, o 22:35
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mazowsze
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
A czy to miejsce na walek nie powinno byc wyfrezowane nie w ksztalcie kola, tylko w "lezke" ?? walek musi rozpierac plytki, a przy takim ksztalcie moze sie o nie tylko zapierac i plytki nie beda sie rozchodzic. Chyba ze same sprezynki maja za zadanie nadac ten opor, choc watpie, raczej sa po to tylko by dac naprezenie plytkom aby nie lataly wewnatrz dyfra ...
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
Raczej sprężyny pełnią zadanie głównego "rorpieraka". W takiej konfiguracji nie ma siły działającej przeciwnie do kierunku obrotu owego"wałka" żeby "wałek" ten mógł rozpierać te płytki.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
No dobra gdzieś na zagranicznym forum czytalem jakich spręzynek użyć żeby to było ok 40%, także Forti niczego się nowego nie nauczysz
Ktoś po prostu zmierzył ori PG i podał to gdzieś do sieci więc sugerowałem się tylko tymi danymi. Jak złoże dyfer będę mniej więcej wiedziałczy jest więcej czy mniej jak 40% 
Sprężynki działają jako rozpierak a bolec ma za zadanie utrzymać płytkę w jednym położeniu, jest teeż po to żeby się sprężynki nei poukręcały a cały opór on zabierał.


Sprężynki działają jako rozpierak a bolec ma za zadanie utrzymać płytkę w jednym położeniu, jest teeż po to żeby się sprężynki nei poukręcały a cały opór on zabierał.
BMWexpert Motorsport
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
Można wiedzieć jakiego materiału użłeś ? bedziesz to hartował jeszcze ? Ładnie wyszło 

- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
temat samych płytek ogarnia mój tata, ale z tego co mi mówił to będzie chciał to zahartować a jaki to materiał to nie pamiętam 

BMWexpert Motorsport
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
Cytując z innego forum osobę która zajmuje się regeneracją szper-średnia głowa typ 188 ma 70Nm wstępnego napięcia więc zobaczymy ile da phantom grip bo musi być jednak więcej żeby te ~40% mieć 

-chałturnik-
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
Jak włożę w dyfer to sprawdzę przy ilu Nm puszcza
BMWexpert Motorsport