
E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,6bar 740km 980nm
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d
Mega fajnie, że tata Ci ciągle pomaga na wyjazdach 

Maleckis Motorsport
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d
No E30 z S38B36 z Litwy robiło robotę. Już w pierwszym przejeździe jak zaczął się palić ten drag slick wiedziałem że będzie grubo.
Generalnie E36 obleciałem na szybko dookoła ale nie było czasu podejść pogadać zresztą nie widziałem ciebie w okolicy :P
Generalnie E36 obleciałem na szybko dookoła ale nie było czasu podejść pogadać zresztą nie widziałem ciebie w okolicy :P
-chałturnik-
-
- User
- Posty: 49
- Rejestracja: 27 lip 2012, o 22:28
- Imię: Adam
- lokalizacja: Poznan
Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d
Generalnie nie był bym sobą jak bym nie napisał jaki silnik, skrzynia w e46 ile ma na haku i jak idzie z lawetą. A co do e36 ile lat ciągnie się już ten projekt. Myślałeś o innym malowaniu?
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d
silnik 3.0D a wiec m57 przed liftem 184KM , skrzynia manual , na haku 1800kg tyle ile laweta - z laweta nie ma problemu acz kolwiek raczej do sprzedania - troche ciasnawe.endriu007 pisze:Generalnie nie był bym sobą jak bym nie napisał jaki silnik, skrzynia w e46 ile ma na haku i jak idzie z lawetą. A co do e36 ile lat ciągnie się już ten projekt. Myślałeś o innym malowaniu?
E36 hmm noo uturbiony lata 3 lata co sezon , a samochod mam w sumie chyba z 10?

-
- User
- Posty: 49
- Rejestracja: 27 lip 2012, o 22:28
- Imię: Adam
- lokalizacja: Poznan
Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d
A sprawdzałeś jak wychodzisz ze spalaniem? Sorry, że tak się wypytuje ale powoli robię się laweciarzem(e290td) więc warto wiedzieć co i jak.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d
z laweta jednak musze wciskac do konca gaz zeby to przyspieszalo i tak ostatnio do ełku od raciborza (slask) i spowrotem , wciągnał mi 100L + - , srednie na kompie 8,5L przy lawecie. licz 9 lepiej.endriu007 pisze:A sprawdzałeś jak wychodzisz ze spalaniem? Sorry, że tak się wypytuje ale powoli robię się laweciarzem(e290td) więc warto wiedzieć co i jak.
-
- User
- Posty: 49
- Rejestracja: 27 lip 2012, o 22:28
- Imię: Adam
- lokalizacja: Poznan
Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d
Czyli podobnie jak u mnie ze spalaniem(minimalnie mniejsze u ciebie) tylko z tą różnicą że u mnie czy z lawetą czy bez i tak to za bardzo nie przyspiesza. Ja zawsze do lawety liczę że jak w 10l się zmieści to bardzo dobry wynik.
-
- Nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 16 lis 2010, o 21:08
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: Widawa
Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d
.... jak MALOWANIU?endriu007 pisze:Generalnie nie był bym sobą jak bym nie napisał jaki silnik, skrzynia w e46 ile ma na haku i jak idzie z lawetą. A co do e36 ile lat ciągnie się już ten projekt. Myślałeś o innym malowaniu?


tak trzymać Kamil.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d
kazał pozdrowicMichał_Małecki pisze:Mega fajnie, że tata Ci ciągle pomaga na wyjazdach

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d
dla mnie sezonu koniec 1.4 na 2012 rok, sprzeglo padlo , niechce mi sie spieszyc a mam duzo do poprawek , i na sss b.podlaska nie zdaze.
na kamieniu ha! 0,6 bara , 12,2ET , 2 miejsce rwd turbo , z tego co widze 2 najlepszy czas ze wszystkich klas (jakos gtr nie chcial jechac)
(w finale dalem ciala i sprzeglo padlo calkiem spalilem , przegralem z NA e30 240KM + - ktore robil 14stki - ale gratuluje ! ).
No ale nic !
robie sprzeglo, krece wkoncu srubka i maha ...
Pozdrowienia dla znajomych (tomka i iwony w szczegolnosci) i reszty bandy
z pracy za kibicowanie, no i podziekowania dla ekipy
"z warszawy" za śmiech
i pomoc w naprawie hamulca.
pare foto & video.
final 14 et dupa blada
http://youtu.be/sBgaZjpBzus" onclick="window.open(this.href);return false;
ze wzmocniona turbina
http://youtu.be/5V3SuDRQoc4" onclick="window.open(this.href);return false;
best przejazd. 0,6bara + - , sprzeglo siak czy siak slizgalo na 3 i 4 biegu.
http://youtu.be/BVAX6SEVsL0" onclick="window.open(this.href);return false;
ekipa...













na kamieniu ha! 0,6 bara , 12,2ET , 2 miejsce rwd turbo , z tego co widze 2 najlepszy czas ze wszystkich klas (jakos gtr nie chcial jechac)
(w finale dalem ciala i sprzeglo padlo calkiem spalilem , przegralem z NA e30 240KM + - ktore robil 14stki - ale gratuluje ! ).
No ale nic !
robie sprzeglo, krece wkoncu srubka i maha ...
Pozdrowienia dla znajomych (tomka i iwony w szczegolnosci) i reszty bandy
z pracy za kibicowanie, no i podziekowania dla ekipy
"z warszawy" za śmiech

pare foto & video.
final 14 et dupa blada

http://youtu.be/sBgaZjpBzus" onclick="window.open(this.href);return false;
ze wzmocniona turbina

http://youtu.be/5V3SuDRQoc4" onclick="window.open(this.href);return false;
best przejazd. 0,6bara + - , sprzeglo siak czy siak slizgalo na 3 i 4 biegu.
http://youtu.be/BVAX6SEVsL0" onclick="window.open(this.href);return false;
ekipa...


-
- User
- Posty: 140
- Rejestracja: 21 lut 2011, o 19:57
- Imię: Michał
- lokalizacja: SZO
Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d
Gratuluje wyników!
Ta niebieska e30tka jeździła po Gliwicach kiedyś, nie wiem jak teraz.
Ta niebieska e30tka jeździła po Gliwicach kiedyś, nie wiem jak teraz.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d
dalej jest z gliwic, do miesiaca wlasciciel otrzyma odemnie kit eaton zestaw.Żołnierz pisze:Gratuluje wyników!
Ta niebieska e30tka jeździła po Gliwicach kiedyś, nie wiem jak teraz.
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d
fajnie oglądać takie zdjęcia 
p.s. dzięki za paczkę

p.s. dzięki za paczkę

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d
nie ma problemu - mam nadzieje ze gt35 pokaze dobre wartosci.filip pisze:fajnie oglądać takie zdjęcia
p.s. dzięki za paczkę
wracajac do mojego swiata:
duzo mi osob pisze o wtryskach ze 650cc i to dzialalo no to pisze bo niechcialem sie chwalic ale i tak mnie wyczaili juz

a wiec
bmw chyba pierwsze w kraju? napedzane bylo od Ełku włacznie paliwem e85

stad nie bylo problemow z przelewaniem na wolnych.
650cc zamknalem na 1,1 bara, i zaraz padlo sprzeglo.
Bylo napewno gurbo,, kazde 0,2 bara wiecej to taka roznica jak by ktos zasadzil kopa w dupe - szkoda mi kasy na hamownie , ciagle zmiany , choc niebawem zawitam pomiar zrobic zeby sie pobrandzlowac


dla tych co zaraz beda kabiowac z tym paliwem ,troche przestrogi:
one nie jest idealne , nie kazde zrodla maja zawsze te same paliwo , ciagle AFR korekty, wolne obroty raz stabilne raz nie , nie jest to uwazam dobre paliwo na codzien, zreszta silnik chodzi inaczej, troche nalezy miec informacji zeby to poukladac jak powinno, paliwo tak nie za bardzo na deta jesli chodzi o street.
rdza szybko sie pojawia , walicie zaplon do gory auto lata , egt 700

za miesiac na innym paliwie e85 - macie stukowe i silnik do kosza (bo paliwo z mniejsza zawartoscia etanolu) , taki przyklad
strojenie wlasciwie ciagle , ja uzywam auto do sportu wiec to nie problem dla mnie, przed zawodami pomiar i jazda, bo albo stoje albo pelny ogien, a nie smigam autem na codzien ,
na codzien to lipa troszku wedlog mnie - zdania oczywiscie moga byc podzielone juz teraz - ale dopiero jak ktos sporobje to sie przekona a przypuszczam ze tak skoro moje juz lata.
duzo paliwa schodzi, ale kto sie tym przejmoje w takim setupie? zimny silnik dobrze rozgrzac a na wolnych troszku zejdzie a gdzie przejazd, mozna by powiedziec ze wskazowka opuszcza sie w dol przy wot.
Jeden plus tego wszystkiego - ojciec juz sie nie burzy ze smierdzi paliwem bo smierdzi inaczej , a nawet nie widac spalin jak zalewa

drugi plus jest fajnie.
p.s. teraz Nie uwazam szwedow i innych za goru w max mocy w niezakutych silnikach (i nie tylko) skoro maja e85, ja juz nie sprawdze bo silnik zakuty a przeciez 400 bylo w 2,5L rok temu )
noo wiecej nie zdradze



robie sprzeglo, wkladam cos powyzej 1000cc i bedzie grubo jak nic nie padnie.
pozdrawiam .
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara stage 2 /e85/ power :P
to turbo musi byc paliwo żerne:D 650cc jakiej firmy masz moze je wezme bo na moj uzytek powinny starczyc:D ps. tilton u mnie 3 tarczowy robi rozpierdziel:D na 1.3 bara start z dwojki i idziesz pelnym ogniem:D