E34 m50b20 GT35/30 Driftcar up str.15

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

E34 m50b20 GT35/30 Driftcar up str.15

Post autor: maveric004 »

Chciał bym pokazać moje BMW e34 520 turbo :clap: Uturbiony dzięki pomocy Adama za co bardzo jestem wdzięczny:)
Turbina malutka ale jak się okazało po zmontowaniu porządnego dolotu i zamontowaniu przepływki ładuje 0.8 bar na powyżej 6500rpm 0,5 wiec powinno być ok po strojeniu :) Jestem w trakcie montażu DET III i po strojenie :)

Obrazek

Model: BMW E34 520

Modyfikacje

Silnik:
M50B20 Odprężenie przekładką 0.8mm nowe panewki korbowe, głowica planowanie nowe gumki dotarte zawory
td04hl-13t
1 bar

Układ dolotowy:
rury ssące duraluminium z silnika lotniczego 40mm do IC z IC 70mm ( IC na razie brak szukam jakiejś okazji )/ Ic Chińczyk z allegro

Układ wydechowy:
kolektor pospawany z dwuczęściowego kolektora z innego BMW z nierdzewki reszta przelot 2 cale tłumik ostatni seryjny/
Kolektor przespawany pod td04 owinięty bandażem termo wydech 2,5 cala przelot , tłumik końcowy ????

Układ paliwowy / wtryskowy:
wtryski od m50b25 regulator ciśnienia 4,5 bar/ Wtryski 360cc

Elektronika / wskaźniki:
ECUmaster DET III wskaźnik boost i EGT

Układ chłodzenia:
seria nowa chłodnica

Układ napędowy:
jednomas roztoczony m50 tarcza s50b30 docisk m57
seryjny most 100% szpera

Zawieszenie:
seria

BODY KIT i wnętrze:
seria/ Fotele i kanapy czarna skóra

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Krótki filmik z jazdy na prowizorycznym dolocie bez przepływki :
(sorki za jakość ale kolega oparł kamerę o fotel i trzęsie się bardzo ale coś tam widać)
http://www.youtube.com/watch?v=L53fr6or2Pk" onclick="window.open(this.href);return false;
Pablo01
User
Posty: 194
Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
Imię: Pawel
lokalizacja: Katowice

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: Pablo01 »

Wszystko fajnie pieknie tylko pytanie czy ten silnik wytrzyma do strojenia jak tak dalej bedziecie sobie jezdzic :śmiech: Mordercy to mało powiedziane.
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

To był tylko raz aby sprawdzić czy te małe turbo da radę bo nikt mu nie dawał szans na to a jednak :cool2:
Awatar użytkownika
Qwet
User
Posty: 37
Rejestracja: 14 cze 2012, o 19:34
Imię: Daniel
lokalizacja: Bydgoszcz
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: Qwet »

Czy dobrze zrozumiałem, silnik przed strojeniem na fabrycznych mapach a wy tak go ujeżdżacie? Nie szkoda głowicy?

A turbinka naprawdę szczeniaczek...
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

To było okrążenie koło 500m po moim osiedlu aby sprawdzić czy turbo da rade wiec chyba jej nie uszkodziłem :down: . Szczeniak jest ale te pół bara da rade do tego bardzo szybkie wstawanie
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: korona »

Przed strojeniem postaraj się poprawić dolot - chodzi o przepływomierz. Za nim jest zwężenie i kolanko, spróbuj zrobić tak by było za przepływką z 10-15cm prostki średnicy nie mniejszej niż przepływka, i potem bardzo łagodne zwężenie i/lub łagodny łuk. Inaczej mogą być spore przekłamania i problemy z wystrojeniem i późniejszą stabilną pracą.
www.turboBMW.pl
Szary
Forumowicz
Posty: 269
Rejestracja: 25 paź 2009, o 10:41
Imię: Michał
lokalizacja: Częstochowa

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: Szary »

To turbo jest za male do seicento 1.2 a co dopiero w 2.0.
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: szarybmw »

A nie lepiej było zostawić przepływke na swoim miejscu ? Napewno mniej kombinacji . A turbinka stanowczo za mała . nawet jak byś drugą taką samą dał mogło by być też mało sam sie o tym przekonałem jezdzac na jednej od 2.5tds-a tak że szukaj wiekszej bo róznica bedzie znaczna . pozdro
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

celem było doładowanie 0,4 - 0,5 bar przy odcince ładuje tę własnie wartość wstaje bardzo szybko a nawet na obrotach rzedu 4000rpm ma 0,8 wiec czemu ma być za małe? ładuje?? ładuje ! wiec chyba dobrze ?? Projekt jest rozwojowy jak uda mi sie kupic coś dobrego na pewno zmienię :) A co do przepływki przewody w instalacji przełożyłem na drugą stronę bez problemu starczyły a chyba tam mniej dostanie "w kość" ??
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: forti »

Pewnie bedzie swiecic jak zarowka 100W hehehe :) bedzie pomimo cisnienia tloczyla za malo powietrza i to jeszcze bardzo mocno rozgrzanego.
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

Gorące jest to fakt grzeje sie ale jest chłodzona cieczą . Nie rozumiem jak może być ciśnienie i za mało powietrza?? Jeżeli jest ciśnienie to chyba powietrze tez jest co przy tym samym ciśnieniu da większe turbo?? Zgodzić się mogę że przez gorące powietrze jest za mało tlenu:)
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: korona »

Pany, zamiast nalatywać doradzili byście grzecznie albo pochwalili nowicjusza... Do pewnych rzeczy dojdzie a grunt że już jeździ.
Ile cie wyszlo wszystko nie licząc ecumastera?
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
krzysiu134
Turbo-Team
Posty: 201
Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
Imię: krzysiu
lokalizacja: z Południa

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: krzysiu134 »

Na 100% masz za małą turbinę ja miałem gt20 i okazała się za mała nie można było tego wystrojić od razu przy dodaniu gazu było prawie 1 bar i przy tak małym WG nie zapanujesz nad doładowaniem ,co do ic to dopasuj z jakiegoś seryjnego auta można dostać za nie dużą kasę bo temp.powietrza przy tak małej turbine będzie bardzo duży . Moc jaką uzyskasz z niej będzie np 10KM przyrostu a z większej np 30KM przy tym samym doładowaniu
M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

Turbo z blow-off 350 zł z allegro kolektor od ciebie dokładnie nie pamiętam 140 albo 170 zł wtryski od ciebie 50 zł regulator dostałem + det III :D Ogólnie jest to chyba najtańszy projekt turbo :)
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: szarybmw »

Ruszałeś seryjny wastegate , ze masz cały czas 0.5bar ?
ODPOWIEDZ