
Turbina malutka ale jak się okazało po zmontowaniu porządnego dolotu i zamontowaniu przepływki ładuje 0.8 bar na powyżej 6500rpm 0,5 wiec powinno być ok po strojeniu



Model: BMW E34 520
Modyfikacje
Silnik:
M50B20 Odprężenie przekładką 0.8mm nowe panewki korbowe, głowica planowanie nowe gumki dotarte zawory
td04hl-13t
1 bar
Układ dolotowy:
rury ssące duraluminium z silnika lotniczego 40mm do IC z IC 70mm ( IC na razie brak szukam jakiejś okazji )/ Ic Chińczyk z allegro
Układ wydechowy:
kolektor pospawany z dwuczęściowego kolektora z innego BMW z nierdzewki reszta przelot 2 cale tłumik ostatni seryjny/
Kolektor przespawany pod td04 owinięty bandażem termo wydech 2,5 cala przelot , tłumik końcowy ????
Układ paliwowy / wtryskowy:
wtryski od m50b25 regulator ciśnienia 4,5 bar/ Wtryski 360cc
Elektronika / wskaźniki:
ECUmaster DET III wskaźnik boost i EGT
Układ chłodzenia:
seria nowa chłodnica
Układ napędowy:
jednomas roztoczony m50 tarcza s50b30 docisk m57
seryjny most 100% szpera
Zawieszenie:
seria
BODY KIT i wnętrze:
seria/ Fotele i kanapy czarna skóra








Krótki filmik z jazdy na prowizorycznym dolocie bez przepływki :
(sorki za jakość ale kolega oparł kamerę o fotel i trzęsie się bardzo ale coś tam widać)
http://www.youtube.com/watch?v=L53fr6or2Pk" onclick="window.open(this.href);return false;