Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960 Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:
Post
autor: Michał_Małecki » 16 sty 2012, o 21:52
To WG z tych chinczyków, które mają kołnierz uszczelniający w uszczelce? Jeżeli tak, to nie jest to zbytnio szczelny wastegate
Downpipe ekstra! Powodzenia w dalszej pracy.
Maleckis Motorsport
corey
Forumowicz
Posty: 306 Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin
Post
autor: corey » 16 sty 2012, o 22:22
Michał_Małecki pisze: To WG z tych chinczyków, które mają kołnierz uszczelniający w uszczelce? Jeżeli tak, to nie jest to zbytnio szczelny wastegate
Downpipe ekstra! Powodzenia w dalszej pracy.
hmm, chodzi Ci o uszczelnienie membrany czy samo siedzisko zaworu?
sierRKA
Forumowicz
Posty: 474 Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
Imię: Sławek
lokalizacja: Grudziądz
Post
autor: sierRKA » 16 sty 2012, o 22:59
DOHC pisze: zaje.... pospawany ten downpipe , it's beautiful
kibicuje i pozdrawiam
+1
wygląda bardzo ładnie.
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960 Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:
Post
autor: Michał_Małecki » 17 sty 2012, o 13:53
corey pisze: Michał_Małecki pisze: To WG z tych chinczyków, które mają kołnierz uszczelniający w uszczelce? Jeżeli tak, to nie jest to zbytnio szczelny wastegate
Downpipe ekstra! Powodzenia w dalszej pracy.
hmm, chodzi Ci o uszczelnienie membrany czy samo siedzisko zaworu?
Uszczelnienie łoża zaworu.
Maleckis Motorsport
corey
Forumowicz
Posty: 306 Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin
Post
autor: corey » 17 sty 2012, o 16:50
u mnie jest dokladnie jak na zdjeciu, czyli flansza ze zintegrowanym gniazdem zaworowym i druga flansza do przyspawania do kolektora. Nie wiem dlaczego mialoby to byc nieszczelne. I gdzie jest ta zintegrowana uszczelka?
krismax
Forumowicz
Posty: 238 Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP
Post
autor: krismax » 17 sty 2012, o 18:10
Też mam takiego. Michał sceptycznie podchodzi do tych WG. Jednak u mnie już 4 lata siedzi
S50B30 M3turbo
corey
Forumowicz
Posty: 306 Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin
Post
autor: corey » 29 sty 2012, o 21:08
sprzeglo, 2 tarczowe.
czas na kolektor dolotowy
DOHC
Forumowicz
Posty: 417 Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki
Post
autor: DOHC » 29 sty 2012, o 22:29
kozackie ,jaka średnica , masz już przekładkę pomiedzy tarcze ? ?
EDIT
niedopatrzyłem
corey
Forumowicz
Posty: 306 Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin
Post
autor: corey » 11 mar 2012, o 16:40
maly update
przyszedl mi wkoncu sprawca calego zamieszania, prosto z japoni. HKS T04Z (oczywiscie sam wirnik kompresora)
odkupilem od klijenta WG(specjalnie dla michala
), napewno jest ladniejszy ale nie wiem czy chce mi sie to ciac wszystko i przerabiac. zobaczymy jak stary bedzie sie sprawowal.
mam juz wszystko na kolektor dolotowy - niezapeszam zdjeciami,
k64
Forumowicz
Posty: 1826 Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Post
autor: k64 » 12 mar 2012, o 17:35
corey pisze: maly update
przyszedl mi wkoncu sprawca calego zamieszania, prosto z japoni. HKS T04Z (oczywiscie sam wirnik kompresora)
odkupilem od klijenta WG(specjalnie dla michala
), napewno jest ladniejszy ale nie wiem czy chce mi sie to ciac wszystko i przerabiac. zobaczymy jak stary bedzie sie sprawowal.
mam juz wszystko na kolektor dolotowy - niezapeszam zdjeciami, ale bedzie grubo
PW . wirnik gruby.
corey
Forumowicz
Posty: 306 Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin
Post
autor: corey » 23 kwie 2012, o 21:58
wkoncu dzisiaj znalazlem moment na kolektor.
kilka godzin pracy i juz mniejwiecej wiadomo jak to bedzie wygladac.
trabki sa skonczone w 80%, plenum 50%.
brudne, niewykonczone i nie wyczyszczone. ale juz mi sie podobaja
surowce
trabki
plenum przylozone do trabek.
forti
Forumowicz
Posty: 838 Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:
Post
autor: forti » 23 kwie 2012, o 22:26
Piekna robota ktos Tobie toczyl te trabki?
corey
Forumowicz
Posty: 306 Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin
Post
autor: corey » 24 kwie 2012, o 07:56
forti pisze: Piekna robota ktos Tobie toczyl te trabki?
niestety trabki i podciecia na tulejki do wtryskow musialy byc robione na cnc.
forti
Forumowicz
Posty: 838 Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:
Post
autor: forti » 24 kwie 2012, o 09:01
corey pisze:
niestety trabki i podciecia na tulejki do wtryskow musialy byc robione na cnc.
Mozna wiedziec ile kosztowaly Cie te trabki? Jak cos to PW
corey
Forumowicz
Posty: 306 Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin
Post
autor: corey » 24 kwie 2012, o 09:31
forti pisze: corey pisze:
niestety trabki i podciecia na tulejki do wtryskow musialy byc robione na cnc.
Mozna wiedziec ile kosztowaly Cie te trabki? Jak cos to PW
dokladnie nie liczylem. maszyna robila to kilka godzin, kazda trabke trzeba wierszowac sonda(precik zakonczony rubinem
) kilka razy.
moge sie zapytac ile by to normalnie kosztowalo. ale przy roboczogodzine maszyny 200-300zl to nichuja sie to nie oplaca.